You are not logged in.
Ehkä paskin laini koskaan tässä Stoogesin koirabiisin riffiä lainaavassa I Love New York -biisissä:
"I don't like cities, but I like New York.
Other places, make feel like a dork"
Ehkä paskin Madde-biisi ikinä muutenkin.
Tero saatana, s'olet gay!
Itse kuuntelin eilen pitkästä aikaa Musicin - ja siinähän olikin yli puolet aika pirtsakkaa mazquu. Nimibiisissäkin Mirwaisin pulputukset oli parempia ko muistin, ja Orbitin biisit tasapainottaa kivasti.
Itse kuuntelin eilen pitkästä aikaa Musicin - ja siinähän olikin yli puolet aika pirtsakkaa mazquu. Nimibiisissäkin Mirwaisin pulputukset oli parempia ko muistin, ja Orbitin biisit tasapainottaa kivasti.
tosta nimibiisistä parempi versio täällä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Onhan Madonnalla aika montakin kivaa biisia, mutta levylta en ole jaksanut yhtaan. Se Abba-sample muuten toimi minulle ja olen kerran jopa kaynyt hetken tanssilattialla riehumassa sen innoittamana.
EDIT: taisi muuten olla homobaarissa vielapa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ylös! Tänään katselin Confessions Tourin taltiointia tyttöystävän mummon kanssa
Mangojauhe goddamn.
Ylös! Tänään katselin Confessions Tourin taltiointia tyttöystävän mummon kanssa
Heh!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
näin vahingossa telkusta ihan loistavan livepätkän: tuli peräkkäin Ray Of Light ja uudelta levyltä se yks biisi, joka on varastettu Stoogesin Now I Wanna Be Your Dogista - ja Madde revitteli sitä riffii skebasta nahkakuteissa ihan ite
UUH, nyt kun sain koko devarin (plus live-cd:n) vihdoin käytettynä kympillä, joudun myöntämään että oliha siellä muitakin huippukohtia niinkö tää Music Inferno -mashup: www.youtube.com/watch?v=PtE3Nva3Y98
Koko konserttileffa todistaa kyl että Madde ja Jonas Åkerlund on kuin luotuja toisilleen. Silkkaa superviihdettä.
Kuulin pääsiäisenä uuden Madde-singlen jossa ilmeisesti on timbalandii ja timberlakee taustalla? Kuulosti jopa kohtuullisen laskelmoidulta tekeleeltä ilman sielua parin kerran perusteella, muilla parempaa mielipidettä?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
AJA SITÄ
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ainakin toi 4minuts-sinkku on kyllä iisisti paskinta mitä rouva on tehnyt koskaan...
Taitaa kuitenkin olla 2000-luvun parasta Madonnaa toi 4 Minutes. Justin Timberlakekin teki ensimmäistä kertaa urallaan jotain siistiä.
Taitaa kuitenkin olla 2000-luvun parasta Madonnaa toi 4 Minutes. Justin Timberlakekin teki ensimmäistä kertaa urallaan jotain siistiä.
Nyt olet kyllä niin väärässä kuin vain voit olla
en ole kolmekybänen emoboy
The Mummy Returns
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aina hymyile, älä lymyile wrote:
Taitaa kuitenkin olla 2000-luvun parasta Madonnaa toi 4 Minutes. Justin Timberlakekin teki ensimmäistä kertaa urallaan jotain siistiä.Nyt olet kyllä niin väärässä kuin vain voit olla
Historia tulee osoittamaan, että Madonnan 2000-luvun tuotannosta muistetaan vain seuraava pätkä:
Time is waiting
We only got 4 minutes to save the world
No hesitating
Grab a boy
Grab a girl
Time is waiting
We only got 4 minutes to save the world
No hesitating
Mutta toi onki aika hyvä pätkä.
börjeslandet wrote:Aina hymyile, älä lymyile wrote:
Taitaa kuitenkin olla 2000-luvun parasta Madonnaa toi 4 Minutes. Justin Timberlakekin teki ensimmäistä kertaa urallaan jotain siistiä.Nyt olet kyllä niin väärässä kuin vain voit olla
voi olla että toiki kuulostaa joskus vuosien päästä hyvältä, mut nyt yksinomaan nololta britney spears -pastissilta.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Historia tulee osoittamaan, että Madonnan 2000-luvun tuotannosta muistetaan vain seuraava pätkä:
ABBA-sämple
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Aina hymyile, älä lymyile wrote:Historia tulee osoittamaan, että Madonnan 2000-luvun tuotannosta muistetaan vain seuraava pätkä:
ABBA-sämple
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ginipoika wrote:Aina hymyile, älä lymyile wrote:Historia tulee osoittamaan, että Madonnan 2000-luvun tuotannosta muistetaan vain seuraava pätkä:
ABBA-sämple
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:f385ecbcbc="tigrushka"][quote:f385ecbcbc="TWISTED BITCH"][quote:f385ecbcbc="ginipoika"][quote:f385ecbcbc="Aina hymyile, älä lymyile"]Historia tulee osoittamaan, että Madonnan 2000-luvun tuotannosta muistetaan vain seuraava pätkä:
ABBA-sämple
Mutta toi onki aika hyvä pätkä.[/quote:f385ecbcbc]
[/quote:f385ecbcbc]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:45a845c5c6="ex-kolja"][quote:45a845c5c6="tigrushka"][quote:45a845c5c6="TWISTED BITCH"][quote:45a845c5c6="ginipoika"][quote:45a845c5c6="Aina hymyile, älä lymyile"]Historia tulee osoittamaan, että Madonnan 2000-luvun tuotannosta muistetaan vain seuraava pätkä:
ABBA-sämple
Mutta toi onki aika hyvä pätkä.[/quote:45a845c5c6]
[/quote:45a845c5c6]
[quote:4532c5ac0d="ex-kolja"][quote:4532c5ac0d="tigrushka"][quote:4532c5ac0d="TWISTED BITCH"][quote:4532c5ac0d="ginipoika"][quote:4532c5ac0d="Aina hymyile, älä lymyile"]Historia tulee osoittamaan, että Madonnan 2000-luvun tuotannosta muistetaan vain seuraava pätkä:
ABBA-sämple
Mutta toi onki aika hyvä pätkä.[/quote:4532c5ac0d]
[/quote:4532c5ac0d]
eiq
turpa kii ja laula
[quote:2d4d753368="silvawhale"][quote:2d4d753368="börjeslandet"][quote:2d4d753368="Aina hymyile, älä lymyile"]:spede:
Taitaa kuitenkin olla 2000-luvun parasta Madonnaa toi 4 Minutes. Justin Timberlakekin teki ensimmäistä kertaa urallaan jotain siistiä.[/quote:2d4d753368]
Nyt olet kyllä niin väärässä kuin vain voit olla [/quote:2d4d753368]
[/quote:2d4d753368]
Just samat kuin kahdella edellisellä...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Varataan sullekki paikka. Nähdään vuosituhannen vaihteessa, kun nostelen kakkossivua ylös ja pistän arskat silmille
Eipä tuo uusi levy tuhnuisine kansineen itsellenikään aiheuta juuri muita kuin myötähäpeän tunteita, Ei suju mummulta hiphop. Toivottavasti tämä on vaan joku hätäinen välisörsseli (vika levy nopeesti Warnerille vai mites se meni?) ennen tulevaa country-levyä, jota itse odotan ainakin vilpittömällä mielenkiinnolla
Mangojauhe goddamn.
taitaa olla enempi cuntry-levy..
4 minutes on kyllä parasta Madonnaa pariin kolmeen levyyn. Esim vitusti parempi kappale kuin abba-sample. Ja hieno video. Justin menee tässä läpi yllättävän coolina duettoparina.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
madonna on ollu kuulematta paskaa jo siitä lähtien ko meikäläinen taputteli kakkaa lattialla. ei oo tehny mitään järkevää 1980-luvun jälkeen. tulee myötähäpeä nykyää ko näkee sen pärstän metromainoksissa, hyi helevetti
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu: