You are not logged in.
Mulla oli tuommoinen pienenä ja olihan se sikamagee. Mut ei siitä lähde mitään muuta kuin surinaa. Mun makuun enemmän
Turussa vanhalla treeniksellä kokeilin joskus, ja soundi oli VALTAVA PETTYMYS. Siis toi oikeanpuoleinen musta oli kyseessä. Emmätiiä, oisko nuo sitten kovin yksilöllisiä saundeiltaan tai jotain? Mulla taitaa olla myös softaemulaatio tuosta, mitä en hirveesti hyödynnä, kun en tykkää niin terävästä diskantista ku mitä siitä tulee. Softaemulaatio on toki aivan oma juttunsa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:8a2b720924="forssto"][quote:8a2b720924="upsetter"]Tää toimii passon kanssa hyvästi
[/quote:8a2b720924]
Aika eri kyl. Botne lähtee jonnekin saharaan. Toimii korkeintaan grindissä.[/quote:8a2b720924]
rateis on aikamoisia eroja... toi lienee sen alkup. ratin (ilman lediä) uudelleenjulkaisu? mul on toi vanhin ja se on kyl ihan kurko... ne myöhemmät oli vissiin enempi metallisaundisia? ja turbo-rat jo aika näkkärä?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:dae859d9ab="forssto"][quote:dae859d9ab="upsetter"]Tää toimii passon kanssa hyvästi
[/quote:dae859d9ab]
Aika eri kyl. Botne lähtee jonnekin saharaan. Toimii korkeintaan grindissä.[/quote:dae859d9ab]
Di-boksi ennen rottaa, ja avot, jo löytyy botnea.
[quote:59f48c8b7b="upsetter"][quote:59f48c8b7b="forssto"][quote:59f48c8b7b="upsetter"]Tää toimii passon kanssa hyvästi
[/quote:59f48c8b7b]
Aika eri kyl. Botne lähtee jonnekin saharaan. Toimii korkeintaan grindissä.[/quote:59f48c8b7b]
Di-boksi ennen rottaa, ja avot, jo löytyy botnea.[/quote:59f48c8b7b]
Enpä tiiä, kun en tolleen kokeillut, mutta sellaisenaan liian teräviä nuo ovat olleet mun samettikorvilleni.
Joku folktronica-muusikko veti kerran rottansa läpi semmosia pehmeitä ambientsyntsa-linjoja, joissa ei valmiiksikaan ollut paljoa yläpäätä, ja se kuulosti melko hyvältä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
mulla on tuo venäjän big muff ja tykkään ihan älyttömästi. minusta se on parempi kuin se jenkki (vaikka sekin on mahtava peli).
No, jos kysytään parasta kokeilemaani säröpedaalia, vastaan sen kummemmin miettimättä:
En tiiä miten voisin elää ilman tuota pedaalia. Eiku ehkä voisin, ku en nyt soita missään pändissäkään. Mut on toi analogista ihanuutta. Ei se mihinkään hevisäröilyyn sovi.
Paskan näkönen ja kuumottava konsepti, mutta älyttömän hyvä... Tuon lisäksi käytän SansAmpia (edit: samaa kuin yllä...) ja ikivanhaa Rat-mölykkää.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:9e34fc7e7e="Feggy"] Mun makuun enemmän
[/quote:9e34fc7e7e]
Mites muuten, ootko testannut tuon halpaversiota, eli oiskohan se ts5? ...
[quote:9e34fc7e7e]TS5: The same basic circuitry as the famed TS9 Tube Screamer in a more economical format (the TS9 has a more expensive housing and its handwiring makes it more labor intensive to build than the TS5). Most people can't hear the difference between the our affordable Soundtank Tubescreamer and the more expensive originals. Are you one of the few who can?-why not find out for yourself.[/quote:9e34fc7e7e]
Pelottavaa puhetta, mutta entäs käytännössä?
Tää haastis kannattaa lukea. Kysymyksiin vastailee Electro-Harmonicsin perustaja, säröpedaalien kummisetä ja transistoritörinöiden ilmetty Indiana Jones, eli Mike Matthews: http://www.guitaramplifiermagazine.com/ … rview.html
Luulin, että tää olis joku pr0n-topikki.
Sama tuon proco ratin kanssa. Se ei ole sitten yhtään sopinun minulla basson kanssa eikä myöskään pahemmin tämä Bossin ODB-3 Bass overdrivekään ole napannut. Kuopiossa on niin nihkeesti nuita tarjolla, että kai sinne etelään kannattaisi lähteä summamutikassa kokeilemaan kun haju jää puolitiehen nuiden pedaalien suhteen.
bzort glorf bööth
Tekee pahaa suositella, mutta se parin kympin muovinen Behringer Boss-kopio on oikeasti aika hyvä:-/ BOD100
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja jos suosittelu teki pahaa, niin komppaaminen lähes yhtä pahaa. Muutaman testauskieroksen perusteella tuo kuten myös kitaralle yksi Behringerin halppis delay on kivoja pelejä. Useampaan otteeseen olen tuota pyöritellyt käsissäni, mutta ostanut olen kuitenkin jotain "tärkeämpää".
bzort glorf bööth
Jaa, kai tota voisi testata.
Oon muutenkin jotenkin viime aikoina kuolaillut noitten halpisspedujen perään. Danelectrot etenkin ovat kiinnostaneet, koska niillä on mm. jotain aika villejä octavereita yms. Silvawhale niitä mulle joskus vähän esitteli ja kehui. Siitä asti kiinnostanut aika paljon.
Tero saatana, s'olet gay!
Behringer spedu-EQ on myös tosi asiallisen kuuloinen. Niitä ei vaan ole maassa just nyt. Kiinassa vankilatyövoimapula kun eivät saa Soundatan tilauksia täytettyä? Tekis gutaa kun yrittää soittaa banjoa styrkan läpi...
Mulla on Danelectron French Fries autowah. Se on aika hyvää ja hurttia hyymöriä
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olin jo äsken Thomannin sivuilla kliksutellut parilla huntilla ostoskoriin 20-40 euron efektispeduja, mutta sitten kun olin jo klikkaamassa BC Richin Bich-mallista baritonikitaraa niiden seuraksi, päätin lähettää tilaukseni sillä pienellä yläkulman x-napilla.
Tero saatana, s'olet gay!
Ensimmäinen askel on myöntää että sinulla on ongelma.
*tapu tapu tapu
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
guitargeekissä viettää aivan liian kauvan aikaa minunkin kaltainen efekteistä tietämätön kuolaamassa nuitten juttujen perään
kuukauden harjoittelun jälkeen osaan jo offtopicoida
bzort glorf bööth
aattelin et vois tilaa myös x-napilla pari halpista ja fender blenderin. kokemuxii?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Muffi on kyllä hyvä, mutta mun on kyllä ehdottomasti
Alas vajoneen viestiketjun rohkaisemana käyn huomenna katselemassa Kuopion uusitusta Wiking Musiikista löytyisikö mielenkiintoisia halpoja pedaaleja - späm . Jospa ale-ostoskärryt olisivat yhä oven vieressä, niin siitä voisi vaikka löytääkkin joitain kivoja.
bzort glorf bööth
Aattelin pistää tilaukseen
Pelottavaa puhetta, mutta entäs käytännössä?
Yhellä kaverilla oli joskus tommonen, ja hyvältähän se kuulosti kunnes onnistui polkemaan sen paskaksi. Huonoa muoviahan ne on. Ostaisin ainakin itse tommosen jos tulis jossain halvalla vastaan...
Toisaalta, en ole ammattimuusikko