You are not logged in.
Pages: 1
ja vielä riittää...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
pitäisköhän tässä vielä pantata, suurlähettiläät lienee vahvimmilla, @junkmail on kammottava, mutta onko jäänyt niin marginaaliin, ettei ensihitin jälkeen ole onneksi korviin enää sattunut. panic ic tais olla se molli-ollin pumppu? ja sitten vielä waltari... tässähän alkaa jo symppaamaan lovexia moisessa seurassa. phintelligents (vai onko se f:llä?) lienee täällä se pakollinen "ihan ok" artisti.
pitäisköhän tässä vielä pantata, suurlähettiläät lienee vahvimmilla, @junkmail on kammottava, mutta onko jäänyt niin marginaaliin, ettei ensihitin jälkeen ole onneksi korviin enää sattunut. panic ic tais olla se molli-ollin pumppu? ja sitten vielä waltari... tässähän alkaa jo symppaamaan lovexia moisessa seurassa. phintelligents (vai onko se f:llä?) lienee täällä se pakollinen "ihan ok" artisti.
juu effällähän se oikeesti on. (puoli)tahalliset kirjoitusvirheet bändien nimissä ihan huumorin nimissä..
Valtavaa :häränkulli: kaikille Suurlähettiläitä äänestäneille.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pitää vielä pohtia tätä. Suurlähettiläiltä ei kuitenkaan ole kuullu kuin sen yhen biisin suurinpiirtein.
Let's face it, (Soulin) Suurlähettiläät =
Onks tää se sama jäbä, joka kiertää ketjuissa yrittämässä estää jengiä dissaamasta bändejä?!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:af2a6ac8d9="upsetter"]Let's face it, (Soulin) Suurlähettiläät =
Onks tää se sama jäbä, joka kiertää ketjuissa yrittämässä estää jengiä dissaamasta bändejä?![/quote:af2a6ac8d9]
Kyllä, se olen minä. Älkää siis turhaan yrittäkö mitään...
Mä äänestin Suurlähettiläitä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a343cc54bd="upsetter"]Se on ite, joka toista haukkuu. Tuo pitäis sunkin jo tietää...
Ei tässä nyt puhuta minusta, vaan sinusta.[/quote:a343cc54bd]
No mutta puhutaan sit välillä sinusta: Se on ite, joka toista haukkuu. Tuo pitäis sunkin jo tietää...
No mutta puhutaan sit välillä sinusta: Se on ite, joka toista haukkuu. Tuo pitäis sunkin jo tietää...
Älä vaihda puheenaihetta! Et saa dissata meidän dissailujamme jos itse dissaat dissaamasta päästyäsikin Suurlähettiläiden neroutta hipovaa musiikkia tai mä dissaan sua bäk. Dissailu on kaksisuuntainen spämmitie.
Tero saatana, s'olet gay!
yllätin itseni ja äänestin silti fintelligenziaa. elastisen suuri media-aika on nostanut tämän duon pisteet aika, öh, korkealle...
Tavallaan oon sitä mieltä, että pitäis erotella vanhojen konkareiden ja nuorien håmåjen synnit. Vanhukset tekee sitä tosissaan jo toista tai kolmatta tai neljättä vuosikymmentä ja nuoret ehtivät vielä katua paskaa musiikkiaan. Jotenkin niiden (esim at junkmailin) synnit ei tunnu niin pahoilta kuin vaikka Mamban.
OLEN ERITTÄIN PETTYNYT WALTARIN VÄHÄISEEN SUOSIOON TÄSSÄ ÄÄNESTYKSESSÄ.
OLEN ERITTÄIN PETTYNYT WALTARIN VÄHÄISEEN SUOSIOON TÄSSÄ ÄÄNESTYKSESSÄ.
Itse annoin ääneni Waltarille..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ja tässä vois sitten äänestää kaikkia paitsi Waltaria ja Lovexia (pikkutekijä).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Suurlähettiläät.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Lovex euroviisubiisin perusteella. Ei mun sydämeni helli äänestää Suurlähettiläiden kaltaista instituutiota. Ne tekee käsitteestä huono hyvän ja päinvastoin. Eiq... hä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
(tosin jotain @junkmailia en ole ikinä kuullut)...
Kyllä Lovex on niin rahat pois teiniltä -asenteella kyhätty bändi, että ei voi kuin antaa äänen sille. Luulen kyllä, että finaalissa Beats and Styles tulee pärjäämään hyvin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:dbf262954c="lintumies"](tosin jotain @junkmailia en ole ikinä kuullut)...
helposti korjattu[/quote:dbf262954c]Jeesus, tsiigatkaa se video, huhhuh...ei pysty kattomaan kokonaan. Mutta kyllä tälle joskus ehkä vielä nauretaan, toivottavasti.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1