You are not logged in.
[quote:9492fc9da9="ex-kolja"]
Tyhmin juttu ikinä. Silti [/quote:9492fc9da9]
LOL jne...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Broadcastista selittämättömänä aasinsiltana: onko listoilla varmasti tarpeeksi entisiä gospelmuusikoita, sillä se on yleensä verraton paskuuden tae maassamme? Asia vaatisi mielestäni tarkempaa paneutumista.
Eikös 666-stosella ollut bändimuotoinenkin taideteos jossain vaiheessa, Q stone? Muita?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:57d146c47d="ex-kolja"][quote:57d146c47d="sheino"]Kukas Kapasiteettiyksiköstä olikaan Folke Westin poika?
Se silmälasipäinen/parrakas/normaalein.[/quote:57d146c47d]
Aijoo, Anduhan se oli.[/quote:57d146c47d]
Miten näin hieno siru triviaa on voinut mennä minulta ohitse?
[quote:18fa09e4af="Pope"]Broadcastista selittämättömänä aasinsiltana: onko listoilla varmasti tarpeeksi entisiä gospelmuusikoita, sillä se on yleensä verraton paskuuden tae maassamme? Asia vaatisi mielestäni tarkempaa paneutumista.
Eikös 666-stosella ollut bändimuotoinenkin taideteos jossain vaiheessa, Q stone? Muita?[/quote:18fa09e4af]
Q-Stone, muistaakseni. Siitäkin huolimatta olen sitä mieltä, että Kuustonen on parhaimmillaan ihan ok.
Samoin Broadcastin tyyppien parhaat soolot.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:8a394f1be1="ex-kolja"][quote:8a394f1be1="Pope"]Broadcastista selittämättömänä aasinsiltana: onko listoilla varmasti tarpeeksi entisiä gospelmuusikoita, sillä se on yleensä verraton paskuuden tae maassamme? Asia vaatisi mielestäni tarkempaa paneutumista.
Eikös 666-stosella ollut bändimuotoinenkin taideteos jossain vaiheessa, Q stone? Muita?[/quote:8a394f1be1]
Q-Stone, muistaakseni. Siitäkin huolimatta olen sitä mieltä, että Kuustonen on parhaimmillaan ihan ok.
Samoin Broadcastin tyyppien parhaat soolot.
[/quote:8a394f1be1]
Vade retro, satana!
This must be what jail / I will scratch
happoradio, 51 koodia ja @junkmail tulossa molli-ollin vanavedessä
olkoonkin että joku hevipändi ja kolmas nainen siinä välissä mut kuitenki.
En ole jaksanut lukea näitä ketjuja, kun olin päivän poissa foorumilta ja viestejä on nyt liikaa. Mutta tuli vaan mieleen että mulla on ollut kasetille nauhoitettuna Panic IC:n levy, jota taisi tulla jonkin verran kuunneltuakin. Toki olin tuolloin myös RATM-fani. Löytyisköhän tuo kasetti vielä jostain, voisin tuoda purtsin tupareihin kuunneltavaksi...
En tajuu ton Sonata Arctican mukana oloa. Ammattitaitoista sankariheviähän se on.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
äänestin @junkmailia tässä pollissa. edellisessa poets of fallia. ne inhottaa mua.
En tajuu ton Sonata Arctican mukana oloa. Ammattitaitoista sankariheviähän se on.
Nyt en enää halua edes tietää kuka sä oot!
Tero saatana, s'olet gay!
Missä bomfunkit?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
edelleen on puhe vain bändeistä..
Jonna Kantola
Sukua Eijalle?
luin...
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:5b8c6c38c5="Ulvis"]Sukua Eijalle?
luin...[/quote:5b8c6c38c5]
smaa
[quote:d6d20d22ef="Bedderi"][quote:d6d20d22ef="Ulvis"]Sukua Eijalle?
luin...[/quote:d6d20d22ef]
smaa[/quote:d6d20d22ef]
eri
[quote:5d2b41acb2="DirtyBlueGene"][quote:5d2b41acb2="Bedderi"][quote:5d2b41acb2="Ulvis"]Sukua Eijalle?
luin...[/quote:5d2b41acb2]
smaa[/quote:5d2b41acb2]
eri[/quote:5d2b41acb2]
sama
Missä bomfunkit?
Heti listoille! Miten tämä on saattanut unohtua? Armollisen selektiivinen kollektiivinen muisti?
Entä Darude?
sandstorm rulettaa, ja bomfunkilla on 1 hyvä biisi, tosin ne on tehny sen aika monta kertaa ja aina vaan huonommin...
okei, tässä taas päivitettyä listaa kierrokselle 3.
phintelligents
kapasiteettiyksikkö
tyrävyö
viola
broadcast
bomfunk mc's
mighty 44
waltari
wiidakko (mikä fitun wiidakko? neverheard....)
ja debatin alla, bändi vai artisti:
darude
ja sit debatti pystyyn lasketaan darude nyt bändiksi vai yksittäiseksi artistiksi? olisin itse taipuvainen että bändi se on..
Joku fiksu ja filmaattinen taisi ehdottaa WIIDAKKOA, mukaan ehdottomasti!
Darude = artisti
Bomfunkin paras on Kärtsyn kanssa tehty "Sky's the Limit"
Sitte Waltari mukaan vai oliko jo?
Muistin bomfunkit vasta tänään kun ajelin työmatkalla... Pentele, kyllä ne kuuluis ihan ehdottomasti listalle.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
ja sit debatti pystyyn lasketaan darude nyt bändiksi vai yksittäiseksi artistiksi? olisin itse taipuvainen että bändi se on..
samapa tuo, pois listalta, vaihdetaan vaik hotguitarsiin? eiq
Näitähän tulee lisää ja lisää.. koska alkuerä numero kolme starttaa?
jos nyt ootellaan ainakin huomiseen. kyl nyt vielä toinen mokoma pitäis löytyä... tai jos näitä tulee vaan kourallinen niin säästetään mustiksi hevosiksi semifinaaleihin?
päivittelen sivulle 3 tähän topicciin listaa.
[quote:be29b7eb29="Jean-Babtiste"]En tajuu ton Sonata Arctican mukana oloa. Ammattitaitoista sankariheviähän se on.
Nyt en enää halua edes tietää kuka sä oot![/quote:be29b7eb29]Mä oon nähny ne livenä. Tuskassa!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS