You are not logged in.
Pistetäänpä juttua vielä yhdestä newyorkilaisyhtyeestä, vai pitääköhän näitä sanoa brooklyniläisiksi... Meinasin ensin spämmiä nynnyindie-otiskkoon mutta sitten ajattelin että kai nämä omankin ansaitsevat.
Mahogany on viime aikoina ihastuttanut minut varsin Stereolab-henkisellä menollaan. Vuoden 2000 The Dream Of A Modern Day on jo varsin vahva näyttö, ja viime vuonna julkaistu Connectivity! kerää pisteet vielä paremmin kotiin. En ole mikään nyky-Stereolabin asiantuntija, sen verran mitän olen kuullut niin Mahogany tekee saman jutun jos ei paremmin niin ainakin omasta mielestäni mielenkiintoisemmin. Nämä käyttävät sentään vähän reippaammmin säröä ja piisitkin ovat mitä loistavinta poppia.
leposi varmaan suuttuu kun mainitsin Stereolabin... en sentään Smithsiä. Mutta jos esim. anzut ei tykkää näistä niin seuraavaksi varmaan joku hannapakarinen pääsee euroviisuihin eiq
Täällä voi kuunnella piisei: http://www.myspace.com/mahoganyinthecity
Ainakin Supervitesse kannattaa testata tuolta
Pari biisiä olen tainnut joskus kuulla ja herättivät kyllä mielenkiinnon. Taidan mennä kuuntelemaan myspacesta lisää...
Supervitessella on hieno videokin: http://www.youtube.com/watch?v=2CbJuE8OgDs
[quote:4777477c62="stratum"]
Täällä voi kuunnella piisei: http://www.myspace.com/mahoganyinthecity[/quote:4777477c62]
Saundimaailma oli raikas ja iloisesti hengittelevä, mutta en voi sietää tuota nyky-popille niin tunnusomaista aneemista laulunluikutusta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
leposi varmaan suuttuu kun mainitsin Stereolabin...
Miks mä suuttuisin? Näiden tyyppien toinen bändi Brasilia kuulostaa vielä enemmän Stereolabilta, kuten jossain muussa otsikossa taisin sanoa. Mut tosiaan tutustuin noihin molempiin just Stereolabin ja Pia Frausin kautta, kun se yksi tyyppi Mahoganysta laitto viestii kysellen juttuja plus samalla kerto, että on tälläsessä bändissä, josta varmaan myspace-bändieni perusteella voisin pitää.
Mahtava bändi ja varmaan tuo uutukainen olisi korkealla viime vuoden parhaiden levyjen listalla jos vaan joskus saisi sen kuunteluun.
[quote:742874c980="stratum"]leposi varmaan suuttuu kun mainitsin Stereolabin...
Miks mä suuttuisin? Näiden tyyppien toinen bändi Brasilia kuulostaa vielä enemmän Stereolabilta, kuten jossain muussa otsikossa taisin sanoa.[/quote:742874c980]
NOEMMÄOIKEESTILUULUT lol apua
Kuulin vissiin vähän joskus Brasiliaa mutten muista siitä oikein mitään.
Tilasin sitten Darlalta molemmat albumit, jee.
Aika kivaa, laitamma kuunteluun.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
NOEMMÄOIKEESTILUULUT lol apua
Olen tosikko.
Tähän otsikkoon on näköjään kirjoitettu viimeksi vuonna 2007 joten nostellaanpa ylöspäin! Connectivity! on kuulunut nyt lemppareihin pidemmän aikaa ja pari päivää sitten tuli postissa The Dream of a Modern Day. Ekaa kertaa kuuntelen parhaillaan ja hyvältä kuulostaa tämäkin. Tykkään siitä miten nämä yhdistävät joihinkin biiseihin klassisia soittimia klassisesti soitettuna mutta silti erikoiselta kuulostavana. Veikkaanpa että jos irroittaisi jostain biisistä jousistemmat niin aika lailla Debussyä muistuttaisi meno.