You are not logged in.
[quote:ca64dbd016="Pope"][quote:ca64dbd016="kri"]Näin viime yönä unta, että sanoin jollekin tytölle, että vihaan Jippua ja sit tajusin että se oli Jippu. Sitten hellyin ja sanoin että "tai en oikeastaan vihaa, ei se oo vaan mun juttu". Ja heti oli Jipulla jo hymy suussa. Sit se meni soittamaan viulua. Olikohan huono omatunto tästä topicista? emt. ja joo. unettaa topicissa nämä.[/quote:ca64dbd016]
Olen jo nähnyt unta, että Jippu vetää mua turpaan. On tullut eräällä toisella foorumilla annatettua aiheesta melko armottomasti.[/quote:ca64dbd016]
Ai jotkut jaksaa avautua useilla foorumeilla tämmösestä. Huh huh, enää en jaksa ihmetellä edes niitä veljekset mikälie duon 50 kertaa nähneitä...
Yhdellä vaan. Täällä olen vain kylässä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:c6836647f5="Ulvis"]13.33 posts per day
Haiskahtas kyl siltä, että oot tullu jäädäkses.[/quote:c6836647f5]
Korjaan. Hiihtolomalla.
[quote:fe5affa10b="Ulvis"]Haluutko halin?
Musta tuntuu et hali sais sut myöntämään että haluut olla osa lämmintä yhteisöä. Tosi kiva ku oot täällä.[/quote:fe5affa10b]
Voimahali auringonsäteillä saattaisi auttaa. Kaikki on täällä niin kylmiä ja negatiivisia.
Vittu, mistä tota Jippua pääsee kuulemaan? "Sen" sivuilla ei ainakaan pelittänyt. Tai sitten täältä töistä on taas yhteydet estetty...
"A repo man's always intense"
Vittu, mistä tota Jippua pääsee kuulemaan? "Sen" sivuilla ei ainakaan pelittänyt. Tai sitten täältä töistä on taas yhteydet estetty...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:fbddd28cb8="tiptoo"]Mistä tulikin mieleeni, onko sulla Einin tai Mona Caritan levyjä? Jos ei, niin hankippa ens kesäksi.[/quote:fbddd28cb8]
Uuh, sä oot niin 2002 beibi.
TIIETÄÄN!
Mangojauhe goddamn.
[quote:07dc2561e4="Leif Erikson"]Vittu, mistä tota Jippua pääsee kuulemaan? "Sen" sivuilla ei ainakaan pelittänyt. Tai sitten täältä töistä on taas yhteydet estetty...[/quote:07dc2561e4]
Kiitti, ei ois tarvinnu.
Opiskelijademarit yhdessä Erkki Tuomiojan kanssa esittävät:
kulttuuriradikalismin paluu
EKI-JAMIT VANHALLA PERJANTAINA 23.2. kello 19.00-23.00
Luvassa on musiikkia, runonlausuntaa, poliittista kulttuuria ja
kulttuuripolitiikkaa.
Musiikista vastaavat:
* JIPPU
* M.A. NUMMINEN UNDERGROUND ROCK ORCHESTRA
* TAPESTRY
Lisäksi mukana:
* ERKKI TUOMIOJA
* TOMMY TABERMANN
* JÖRN DONNER
* THOMAS WALLGREN
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Demareita ja Jippu. Hyvä yhdistelmä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tajusin vasta että tää oli tää "piiloon kaikelta pahalta"-tytteli.
Demareita ja Jippu. Hyvä yhdistelmä.
No, onko kukaan menossa?
[quote:2b984cf0f4="sheino"]
Musiikista vastaavat:
* M.A. NUMMINEN UNDERGROUND ROCK ORCHESTRA
* TAPESTRY
Lisäksi mukana:
* ERKKI TUOMIOJA
* PAUL BARKER
* AL JOURGENSEN
* THOMAS WALLGREN[/quote:2b984cf0f4]
Katoin ensin ton "musiikista vastaavat", että siel ois MINISTRY
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Rumban kokosivun mainoksen perusteella Korento-yhtyeen laulajassa on ainesta miesjipuksi. Oikeastaan se on vielä kornimpi. Luin sitä varmaan kymmenen minuuttia kauheassa kuumeessa ja olin että mitä vittua.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pannan vielä linkki blogiin
http://www.pyrstotahti.blogspot.com/
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:589764824a="Moronica"]Pannan vielä linkki blogiin
http://www.pyrstotahti.blogspot.com/[/quote:589764824a]
Vähän paremmin tuo osaa suomea kuin Jip Pu, mutta vain vähän:
Ja minä pidin sinusta kiinni. Minä makasin viltillä ja painoin pääni sinun syliisi. Ja vaikka minä tiesin, että minun pitäisi olla niin paljon enemmän, kuulla maailman melu ja ottaa siihen kantaa, niin silti minä uskalsin vain pitää sinusta kiinni, painaa poskeni sinun auringon lämmittämää reittä vasten, ja minä uskalsin vain olla siinä. Koska tiesin, että enempää kuin se hetki, ne hetket, en koskaan tulisi kokemaan.
Mikx kukaan ei oo kirjottanu musta koskaan mitään noin kaunista? :itku:
Mikx kukaan ei oo kirjottanu musta koskaan mitään noin kaunista? :itku:
Tota se on elämä sinipunasena homopaavina :pint:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jippu kolmosella Rubenin kanssa
en ole kolmekybänen emoboy
voitti emma gaalassa ja meni iha pähkinöiks voitostaan
bzort glorf bööth
Jippu on huomaamattamme kirjoitellut päiväkirjaansa lisää.
[quote:121289ed83="Jippu"]
yritin kuunella sydäntäni , siellä tapahtuu kaikenlaista..aika perus teemat tietty pyörii-ikävä ja kaipaus, mutta eipä se mitään antaa sydämen puhua!
mikään ei oo niin tärkeää kun sydämen rehellisyys! ja rohkeus kuunnella sitä pelosta huolimatta, sen jälkeen sitten kulkea sydämen tietä, ei se oo mikää juntti klisee vaan totta.
[/quote:121289ed83]
LOORAMERRI!!! Nyt olisi kielipoliisille duunia!
Missä se on...?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
LOORAMERRI!!! Nyt olisi kielipoliisille duunia!
Mihinkäs sitä kieli poliisia tarvitsee, kun kirjottaa kaikki perus asiat suoraan sydämestään - eikä välitä mistään turhan päiväisistä säännöistä.
[quote:ebccf92146="forssto"]LOORAMERRI!!! Nyt olisi kielipoliisille duunia![/quote:ebccf92146]
Mihinkäs sitä kieli poliisia tarvitsee, kun kirjottaa kaikki perus asiat suoraan sydämestään - eikä välitä mistään turhan päiväisistä säännöistä.
Just näin. Säännöt on vaan kli see, ei totta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:80abe9a54c="sheino"][quote:80abe9a54c="forssto"]LOORAMERRI!!! Nyt olisi kielipoliisille duunia![/quote:80abe9a54c]
Mihinkäs sitä kieli poliisia tarvitsee, kun kirjottaa kaikki perus asiat suoraan sydämestään - eikä välitä mistään turhan päiväisistä säännöistä.[/quote:80abe9a54c]
Just näin. Säännöt on vaan kli see, ei totta.
Tekotaiteellisuudesta tuli muuten mieleeni erään tutun bändi.
http://x-stage.yle.fi/node/8745
En ole viitsinyt sanoa suoraan mitä mieltä kys. orkasta olen.
Viikonloppuna paljastui, että kaverini toimittaa erästä radio-ohjelmaa ja tuntee siksi Jipun Jotenkin ei pokka pitänyt tämän kaiken jälkeen.
[quote:c9c2db2aa8="sheino"]Jippu on huomaamattamme kirjoitellut päiväkirjaansa lisää.
[quote:c9c2db2aa8="Jippu"]
yritin kuunella sydäntäni , siellä tapahtuu kaikenlaista..aika perus teemat tietty pyörii-ikävä ja kaipaus, mutta eipä se mitään antaa sydämen puhua!
mikään ei oo niin tärkeää kun sydämen rehellisyys! ja rohkeus kuunnella sitä pelosta huolimatta, sen jälkeen sitten kulkea sydämen tietä, ei se oo mikää juntti klisee vaan totta.
[/quote:c9c2db2aa8][/quote:c9c2db2aa8]
VOI KRIS TUKSEN VIT TU!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Musta t-paita 100% puuvillaa. Normaali t-paita.
Edessä teksti: "tänään on Sinun päiväsi". Takana niskassa puolestaan "www.jippu.com".
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON