You are not logged in.
Luin eilen just vessassa haastiksen Me-lehdestä. Se oli lähinnä vaan tylsä, eikä siitä löytynyt edes yhdys sana virheitä. NYT-liitteen Ninja-juttu on kyllä aika paha, eikä se ole edes mitenkään toimittajan minä-saan-päteä-nyt -egotrippi, mikä on tuossa paskalärpykässä yleensä sääntö eikä poikkeus, vaan suht neutraalia journalismia. Siitä jutusta jää siis aika sanattomaksi joo.
oho, pitääpä etsiä toi me-lehti. ja joo, toi ninja-juttu oli aika paha... mut jos se oikeesti on niin idiootti niin minkäs sille voi...
Meidän laitokselle tulee varmaan kaikki mahdolliset lehdet ja joku oli jättänyt pöydälle me-lehden Jippu-kansi ylöspäin. Pakkohan se oli sitten lukea
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:0d57fd0d89="psykokarkki"][quote:0d57fd0d89="Moronica"]Se on kristitty, tsekatkaa vaik risti kaulassa ja helluntaiveljekset Jippufoorumilla. Sekä "kiitollisuus"späm.[/quote:0d57fd0d89]
sou?[/quote:0d57fd0d89]Kristityt syö pikkulapsia.
Niin joo... Ja tosiaan en ensin käsittänyt yhtään tota kiitollisuusläppää, mutta tää ehkä avaa sitä vähän.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:74efb84524="Jean-Babtiste"]Luin eilen just vessassa haastiksen Me-lehdestä. Se oli lähinnä vaan tylsä, eikä siitä löytynyt edes yhdys sana virheitä. NYT-liitteen Ninja-juttu on kyllä aika paha, eikä se ole edes mitenkään toimittajan minä-saan-päteä-nyt -egotrippi, mikä on tuossa paskalärpykässä yleensä sääntö eikä poikkeus, vaan suht neutraalia journalismia. Siitä jutusta jää siis aika sanattomaksi joo.[/quote:74efb84524]
oho, pitääpä etsiä toi me-lehti. ja joo, toi ninja-juttu oli aika paha... mut jos se oikeesti on niin idiootti niin minkäs sille voi...
sama. neiti ulosti myös juuri yhden populaarimusiikin huonoimmista kakkossingleistä. eka sinkkuhan oli vielä rimaa hipoen siedettävä. siis sillai kata kärkkäinen/anita hirvonen-mielessä, mutta tämä kakkonen kyllä "räjäyttää pankin"...
logo räjähdys, t
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Odotettu Jippu klubi saa Ravintola Bellyssä vieraakseen 23.2. legendaarisen Anssi Kelan. Tammi kuun klubi oli loppuun myyty eli täynnä jo alku illasta, joten paikalla kannattaa olla jälleen hyvissä ajoin :-)
(okei, pari yhdys sana virhettä lisätty -ed.huom.)
[quote:19bb4993c0="Jippu"]Odotettu Jippu klubi saa Ravintola Bellyssä vieraakseen 23.2. legendaarisen Anssi Kelan. Tammi kuun klubi oli loppuun myyty eli täynnä jo alku illasta, joten paikalla kannattaa olla jälleen hyvissä ajoin :-)[/quote:19bb4993c0]
(okei, pari yhdys sana virhettä lisätty -ed.huom.)
Mikä toi anssikela on? -späm
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mikä toi anssikela on? -späm
odotellaan ku joku postaa tänne hassun kuvan, mut eiköhän se jotain legendaarista ole.
Jippu taitaa olla Villemarkus Elorinteen pikkusisko
Kukako on Villemarkus Elorinne? No hän oli Mr.Finland 90-luvun alkuhämärissä, tuli tunnetuksi myös seurustelusuhteestaan missi Arlene Kotalaan sekä päihdeongelmastaan, johon limittyi em. naisystävän pahoinpitelyä...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eli tässä taas klaani, jolla lisääntyminen luvanvaraiseksi?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Keikkamyyjällä on näemmä joku jekuttelija puikoissa... ote kalenterista:
28.07 Valkeakoski, Työväen Musiikki Juhla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lupasin kuunnella Jippua tuossa sunnuntain tai maanantain aikana. Pelottaa!
Lupasin kuunnella Jippua tuossa sunnuntain tai maanantain aikana. Pelottaa!
Menet syvällä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Näin viime yönä unta, että sanoin jollekin tytölle, että vihaan Jippua ja sit tajusin että se oli Jippu. Sitten hellyin ja sanoin että "tai en oikeastaan vihaa, ei se oo vaan mun juttu". Ja heti oli Jipulla jo hymy suussa. Sit se meni soittamaan viulua. Olikohan huono omatunto tästä topicista? emt. ja joo. unettaa topicissa nämä.
Näin viime yönä unta, että sanoin jollekin tytölle, että vihaan Jippua ja sit tajusin että se oli Jippu. Sitten hellyin ja sanoin että "tai en oikeastaan vihaa, ei se oo vaan mun juttu". Ja heti oli Jipulla jo hymy suussa. Sit se meni soittamaan viulua. Olikohan huono omatunto tästä topicista? emt. ja joo. unettaa topicissa nämä.
Olen jo nähnyt unta, että Jippu vetää mua turpaan. On tullut eräällä toisella foorumilla annatettua aiheesta melko armottomasti.
Jos näkisin Jipusta unta, niin luulisin sävyn olevan huomattavasti erilaisempi verrattuna teidän uniinne. Tosin, en ole vieläkään kuullut kyseistä neitoa, ja muutenkin aika..
(en keksi hyvää lopetusta)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:1f2538632a="ex-kolja"]Jos näkisin Jipusta unta, niin luulisin sävyn olevan huomattavasti erilaisempi verrattuna teidän uniinne. Tosin, en ole vieläkään kuullut kyseistä neitoa, ja muutenkin aika..
(en keksi hyvää lopetusta)[/quote:1f2538632a]
Eli sinä vetäisit Jippua turpaan?
[quote:d7667f9ce2="Pope"][quote:d7667f9ce2="ex-kolja"]Jos näkisin Jipusta unta, niin luulisin sävyn olevan huomattavasti erilaisempi verrattuna teidän uniinne. Tosin, en ole vieläkään kuullut kyseistä neitoa, ja muutenkin aika..
(en keksi hyvää lopetusta)[/quote:d7667f9ce2]
Eli sinä vetäisit Jippua turpaan?[/quote:d7667f9ce2]
Ymmärsit väärin. Jippu vetäisi minua turpaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:bbade2ebba="leposi"]Lupasin kuunnella Jippua tuossa sunnuntain tai maanantain aikana. Pelottaa![/quote:bbade2ebba]
Menet syvällä.
EI HYVÄ JUMALA!
Tokassa biisissä mennään. Hienoa vitutusmusaa, kun unohtuu ihan se oikee vitutus.
Kolmannessa biisissä on kiva pam pa pa pam pam. Harmi vaan ku se laulaa jotain sanojakin
[quote:df01517fd6="leposi"]EI HYVÄ JUMALA!
Tokassa biisissä mennään. Hienoa vitutusmusaa, kun unohtuu ihan se oikee vitutus.
Kolmannessa biisissä on kiva pam pa pa pam pam. Harmi vaan ku se laulaa jotain sanojakin [/quote:df01517fd6]
hieno arvostelu, taitaa mennä hankintaan
Menin parin viimeisen biisin ajaksi suihkuun turvaan ja nyt ikkunan ohi lentää tuhat mustaa lintua. Pelottaa!
Menin parin viimeisen biisin ajaksi suihkuun turvaan ja nyt ikkunan ohi lentää tuhat mustaa lintua. Pelottaa!
jippu rulettaa
Nonii, sit vielä kun jostain vahingossa kuulis.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
ja krille vielä: nynny! pelkuri!
Myönnän. Mut Jippu on unissa väkivaltainen ja mulla ei oo lihaksia ees unissani!!
Ette vaan joukkopsykoosiltanne osaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Meillä on yhteiset.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f304c57904="kri"]Näin viime yönä unta, että sanoin jollekin tytölle, että vihaan Jippua ja sit tajusin että se oli Jippu. Sitten hellyin ja sanoin että "tai en oikeastaan vihaa, ei se oo vaan mun juttu". Ja heti oli Jipulla jo hymy suussa. Sit se meni soittamaan viulua. Olikohan huono omatunto tästä topicista? emt. ja joo. unettaa topicissa nämä.[/quote:f304c57904]
Olen jo nähnyt unta, että Jippu vetää mua turpaan. On tullut eräällä toisella foorumilla annatettua aiheesta melko armottomasti.
Ai jotkut jaksaa avautua useilla foorumeilla tämmösestä. Huh huh, enää en jaksa ihmetellä edes niitä veljekset mikälie duon 50 kertaa nähneitä...
Mangojauhe goddamn.
Mistä tulikin mieleeni, onko sulla Einin tai Mona Caritan levyjä? Jos ei, niin hankippa ens kesäksi.
Mangojauhe goddamn.
Mistä tulikin mieleeni, onko sulla Einin tai Mona Caritan levyjä? Jos ei, niin hankippa ens kesäksi.
siinä muuten hyvä vinkki kaikille, ja itsellenikin muistilistalle
Mä etin Martiz Curaren vinyylin ja räjäytän sun tajunnan.
hietaniemi biitsi
eikös tässä otsikossa pitäny puhua jipusta eikä kaikkien aikojen parhaimmista levyistä?