You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No nytkyllä, vanhoja lehtiä inventoidessani törmäsin Me naiset -aviisiin joulukuulta 1999, ja kukas se siellä esitteleekään pikkujoulumuotia otsikolla Juokse porosein, ellei meidän Jibatsu! Kimmellä kuin kynttilä! Paketoi itsesi punaiseen!
^ skanneri laulamaan
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Eiks toi oo tossa jotain 14v.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eiks toi oo tossa jotain 14v.
On. Ihan normi-ikä valokuvamallille.
Rakkauden Joulun kunniaksi hantta raatto rointi
Laulaja enpä kuule tiijä Jippu meni enpä kuule tiijä naimisiin.
Laulaja Jippu julkisti ilouutisen Facebook-päivityksessään.
lol apua
Jippu, eli wu tang Meri-Tuuli "skene" Elorinne, kirjoitti asiasta koskettavasti:
"Olen tarvinnut paljon kipua, jotta osaisin arvostaa uskollisuutta ja rakkautta.
Vannoimme tänään vihkivalamme lol rakkaan perheemme ympäröimänä poikamme kastejuhlassa. Nyt john foxx rinnallani on hehe ihminen jonka sydän on yhtä herkkä lol ja hauras kuin omani"
Jipun tuore aviomies on muusikko Sami Putikka, jonka kanssa barney eiq Jippu on ollut caroliner reilun vuoden verran yhdessä.
Parin happy mondays pieni poikavauva syntyi kuukausi sitten.
lol apua
Avioliitto on Jipulle kolmas. Hän meni vuonna 2011 lol naimisiin ensimmäisen enpä kuule tiijä miehensä kanssa, mutta liitto päättyi new order jo toukokuussa 2012. enpä kuule tiijä Saman vuoden lopulla Jippu avioitui Janne Kankaisen bez kanssa, mutta onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku liitto päättyi viime vuoden toukokuussa.
visage
Eiku mitäs?!
Jippu, eli wu tang Meri-Tuuli "skene" Elorinne
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Jippu: En jaksa enään hypätä benji hyppyä ilman narua
tekispä biisin nimeltä jeesus on mun keskiö
Rikki näinen sielu ei enään ota iskuja vastaan
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jippu: En jaksa enään hypätä benji hyppyä ilman narua
tekispä biisin nimeltä jeesus on mun keskiö
JIPPUISMIT comeback!
Laulaja Jippu saa oman radio ohjelman tuo studioon bloginsa
Jipun mukaan radio-ohjelma on radikaali aivan kuten hän itsekin.
Muusikko Jippu, oikealta nimeltään Meri-Tuuli Elorinne, 30, saa oman ohjelman kristillisellä radiokanavalla. Hän aloittaa helmikuussa Radio Deillä Ihmisen ääni -nimisen sarjan toisen laulajan, Rainer Frimanin, kanssa. Jännitän jo nyt, kuinka moni soittelee tai lähettelee sähköpostia, mitä te tällaisia puhutte. Ohjelma tulee varmasti jakamaan mielipiteitä suuntaan jos toiseen. Ohjelma on radikaali, kuten minäkin, mutta keskiössä ylitse kaiken on Kristuksen sovitustyö ja rakkaus, Jippu kertoo tiedotteessa.
"Nyt annan sitten ne viimeisetkin, mitä en ole aiemmin julkisuudessa puhunut."
Suorapuheisuudestaan tunnettu muusikko lupaa myös, ettei aio sensuroida puheitaan. Kaikki mitä minusta on kirjoitettu, on totta. Se on minun suustani tullut ja kannan siitä vastuun. Media ei ole minua lyönyt. Olen lyönyt itse itseäni ja myös elämä. Tarinat ovat sitten olleet sen mukaisia. Nyt annan sitten ne viimeisetkin, mitä en ole aiemmin julkisuudessa puhunut, Jippu mainostaa.
Last edited by mitten (25.01.2016 17:20)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
tekispä jippu yhteistyötä jippiin kanssa
Lueskelin tänään noita topsun puolivälin hanttaraattorijippuismejä, JUMA MITÄ TYKITYSTÄ
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Olis tunnin kuluttua tässä lähistöllä kirkossa esiintymässä, mutta taidan jättää menemättä.
Jippu eli Meri-Tuuli Elorinne on Emma-palkittu laulaja-lauluntekijä, joka tunnetaan mm. hiteistään Kii ja Enkelten kaupunki. Illan aikana kuullaan Jipun elämäntarinaa hänen kappaleittensa kautta. Miten hänen elämässään ovat näkyneet ihmisen rikkinäisyys, Jumalan antamat lahjat, usko ja armo?
Mahdollisuus osallistua ehtoolliselle keikan päätteeksi. Keikan jälkeen tarjolla teetä.
Vapaa pääsy.
Vau, olipas avartava video.
Wait a minute. Miten tätä ketjuu voi olla 57 sivuu?
Incredible Miracle
Uus JEESUS LEVY kuuntelussa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
koska villa sukat
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.