You are not logged in.
joku random tutuntuttu postannut tämän facebookiin otsikolla VILLA SUKKA TEEKKARI
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ei päässy kattoo foorumin viestejä. Mikä häpeä!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jipun virallisilla Facebook-sivuilla julkaistu kuva tulee olemaan myös hänen maanantaina julkaistavan singlensä kannessa. Laulaja kertoo Voice.fi-sivuston haastattelussa suunnitelleensa itse uuden tyylinsä.
- Olen miettinyt neljä vuotta sitä, kuka oikein olen. Tuon kuvan on tarkoitus kuvastaa nimenomaan uskovaisen naisen kilvoittelua oman seksuaalisuutensa kanssa sekä taistelua uskollisuuden, hengellisyyden ja himon välillä, Jippu kertoo Voicelle.
Jipun kolmas levy Väärinpäin lentävät linnut julkaistaan huhtikuussa.
- Mukana on muun muassa gospel-kuoroja. Halusin yhdistää oman hengellisyyteni ja baarikulttuurin. Levy tulee olemaan aika radikaali myös hengellisissä piireissä. Olen sellainen napanöyhtätyyppi, joka puhuu vain itsestään. Sanoitukset ovat hyvin henkilökohtaisia, Jippu kertoi Iltalehdelle joulukuussa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No voi vittu nyt taas
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
osta levy niin tiedät
onko tää muuten ihan oikea biisi, kuulostaa vitsiltä (linkki):
BB-Ikävä Juno, Jippu & S. Edelmann
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
p.s.
en kuunnellut vielä
Kuuntelin. En kuuntele enää toisten
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
neitsyydestäni en luovu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tykkään kyl edelleen Jipun äänestä. Biisin mukavan iso, vaan suht persoonaton (kuin kotimainen 2000-luvun bond-biisi).
Lyriikoita en juuri kuunnellut. Ihan joo.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Miks nää on aina tuotettu aina näin uskomattoman päin persettä? Kamoon, täähän on ihan ku jotain Samuli Edelmannia vuonna 1998. Ja mitä meininkiin tulee, niin onhan tää juurikin niin tosikkomaisen ryppyotsaista draamaa että oksat pois. Toisaalta siis taattua Jippua, joten onko lopputulos siis onnistunut? :confused::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^tuli muuten ihan sama mieleen! triphop-komppi ja kaikki.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kuuntelin. en pystyny ihan loppuun. uhhuuh.
tää on kyllä yks munanvärinen avaruusalus koko nainen.
hämähäkki, linnut väärinpäin, muurahaiset päällekkäin, same old same old
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
alan kääntyyn tän puolelle. toi kertsi on niin jees.
Jaksoin kuunnella siihen kaijutettuun sämpleen saakka.
bzort glorf bööth
kuuntelin, ikävä kyllä
ja sillä ekalla levyllä oli sentään pari ihan hyvääkin biisiä
linkkiä
bzort glorf bööth
taisin muistaa väärin
Jippu
Jippu goes Chisu. Paitsi että Chisulla soundit + tuotanto eri levelillä. Mut diggasin kyllä biisistä. Euroviisuihin!
Luumunvärisille alusvaatteille toki
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jippu julkaisee uuden levyn neljän vuoden tauon jälkeen.
(KARI PEKONEN)
Kolmas pitkäsoitto Väärinpäin lentävät linnut julkaistaan 25. huhtikuuta.
Edellinen levy ilmestyi neljä vuotta sitten.
Jipun mukaan levyn tekeminen kesti pitkään, koska hän halusi ylittää itsensä. Levy sisältää ihmissuhteista kertovia kappaleita, joilla Jippu kertoo Warner Musicin mukaan "riipaisevan paljastavasti keskeneräisyydestään ja rikkinäisyydestään".
- Väärinpäin lentävät linnut on alaston kuvaus rakkaudesta, kiihkosta ja niiden voimasta - sekä surun voittamisesta, Jippu kertoo.
- Olen oppinut näkemään elämäni tragikoomisena kasvuna, mikä kuuluu teksteissäni, Jippu sanoo.
Sävellykset Jippu on tehnyt MGI:n ja Leri Leskisen kanssa.
Tragikoomiselle kasvulle
Suositun suomalaislaulajan uusi aluevaltaus: Aerobic-ohjaajaksi
Olen urheiluhullu ja tässä yhdistyy mielettömällä tavalla urheilu ja musiikki. Hyvät tyypit saa tehdä yhdessä hyvää, mikä on makeeta. Naisten asema koko maailmassa on mun sydäntä lähellä.
"Naisten asema koko maailmassa on mun sydäntä lähellä."
Mikä ihmeen lause tämäkin nyt sitten
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mikä ihmeen lause tämäkin nyt sitten
jippu lause
mutta kun sen sydän on tehty vanhasta aaltopahvista