You are not logged in.
Uh, kuulin että Jippu on kutsuttu lokakuussa samoihin hiluihin, joihin olen ehkä menossa.
[quote:170d4434ba="Pope"]Uuh, kun huomasin Silvan kirjoittaneen keyempään, tiesin jo avaamatta että kyseessä olisi jippu topikki. Olen selvä näkijä
unohdit niilon[/quote:170d4434ba]
Kunpa silwakin unohtais...
Mutta on teillä kyllä taas paskat topicit ylhäällä täällä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:ef830f67ab]rakastan syksyä! 21.09.2008
hei...
pitkästä aikaa..mulla ei oo edelleenkään tietokonetta,hitsi. nyt oon paikassa missä mulla mahis kirjoittaa teille terveisiä!
täällä tuoksuu omenapiirakka, ulkona kirpeä ilma, kävelin just kauppaan ja takas.
Syksy on kirjoittamisen ja runouden aikaa.
kirjojen,takkatulen,tuoksu- kynttilöiden,saunan(sauna on kyl aina paras)
villapaitojen ja päiväunien aikaa.
mulla oli just synttärit ja olin Afrikassa,Keniassa niin kuin viime vuonnakin.Siellä oli sadetta ja lämmintä..ja villieläimiä..meijän auto hajosi yösafarille
leijonien keskelle,voi tuska!! mikä kokemus, ei ihan perus kaavalla menty!
siellä sit itkin ja rukoilin ettei leijonat syö meitä.
ihana olla kotona.Kiitos Taivaan Isä puhtaasta vedestä, syksystä, kauniista metsistä ja
turvallisesta kodista ja meidän enkeleistä. siunaa meitä kaikkia ja pelasta meidät pahasta.aamen
rakastakaa,rakastakaa.-jippu[/quote:ef830f67ab]
This must be what jail / I will scratch
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ec36889ab6="DirtyBlueGene"][quote:ec36889ab6]rakastan syksyä! 21.09.2008
hei...
pitkästä aikaa..mulla ei oo edelleenkään tietokonetta,hitsi. nyt oon paikassa missä mulla mahis kirjoittaa teille terveisiä!
täällä tuoksuu omenapiirakka, ulkona kirpeä ilma, kävelin just kauppaan ja takas.
mulla oli just synttärit ja olin Afrikassa,Keniassa niin kuin viime vuonnakin.Siellä oli sadetta ja lämmintä..ja villieläimiä..meijän auto hajosi yösafarille
siellä sit itkin ja runkkailin ettei leijonat syö meitä.
ihana olla kotona.Kiitos Taivaan Isä puhtaasta vedestä, syksystä, kauniista metsistä ja
turvallisesta kodista ja meidän enkeleistä. siunaa meitä kaikkia ja pelasta meidät pahasta.aamen
rakastakaa,rakastakaa.-jippu[/quote:ec36889ab6]
[/quote:ec36889ab6]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
RAKASTAN SYKSYÄ! 21.09.2008
Åhå mistä capsit
hei...
pitkästä enpä kuule tiijä aikaa..mulla ei oo edelleenkään tietokonetta,hitsi. nyt oon paikassa missä mulla mahis kirjoittaa teille terveisiä!
täällä tuoksuu omenapiirakka, ulkona kirpeä ilma, hehe kävelin just kauppaan ja takas.
Syksy on kirjoittamisen hehe ja runouden happy mondays aikaa.
villapaitojen ja lol päiväunien aikaa.
mulla "skene" oli just synttärit ja visage olin Afrikassa,Keniassa hehe niin kuin viime korento eiq vuonnakin.Siellä oli sadetta ja lämmintä..ja villieläimiä..meijän auto hajosi yösafarille
leijonien happy mondays keskelle,voi tuska!! mikä kokemus, ei ihan perus kaavalla onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku menty!
siellä sit lol itkin jippu eiq ja runkkailin ettei lol leijonat syö meitä.
ihana olla kotona.Kiitos Taivaan fall Isä puhtaasta vedestä, syksystä, kauniista barney eiq metsistä ja
turvallisesta kodista ja meidän happy mondays enkeleistä. siunaa meitä kaikkia ja pelasta meidät pahasta.aamen
lol apua
rakastakaa,rakastakaa.-Jippu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
JIPPU OLET PARAS!!
Eilisestä visasta opittua: Jippu versioinut Kotiteollisuuden Tuonelan koivut
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Eilisestä visasta opittua: Jippu versioinut Kotiteollisuuden Tuonelan koivut
http://www.youtube.com/watch?v=Y4_FAh-1nNY
Heavymiesten katkerille kommenteille kyllä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:544c1cf07e="asleep"]Eilisestä visasta opittua: Jippu versioinut Kotiteollisuuden Tuonelan koivut
Heavymiesten katkerille kommenteille kyllä [/quote:544c1cf07e]
No nyt kyllä
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:e493bb762a="ginipoika"][quote:e493bb762a="asleep"]Eilisestä visasta opittua: Jippu versioinut Kotiteollisuuden Tuonelan koivut
Heavymiesten katkerille kommenteille kyllä [/quote:e493bb762a]
No nyt kyllä [/quote:e493bb762a]
Ihan hyvää analyysiä myös slipknotpauli2:sen Kotiteollisuuden versiossa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:36790bfef7="HUIG"][quote:36790bfef7="DirtyBlueGene"][quote:36790bfef7]rakastan syksyä! 21.09.2008
hei...
rakastakaa,rakastakaa.-jippu[/quote:36790bfef7]
[/quote:36790bfef7][/quote:36790bfef7]
Joku on alkanut oikolukea näitä tilityksiä. Yhdys sanat epätavallisen hyvin kohdillaan.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:69739139df="simo_vaatehuoneelta"][quote:69739139df="HUIG"][quote:69739139df="DirtyBlueGene"][quote:69739139df]rakastan syksyä! 21.09.2008
hei...
rakastakaa,rakastakaa.-jippu[/quote:69739139df]
[/quote:69739139df][/quote:69739139df]
Joku on alkanut oikolukea näitä tilityksiä. Yhdys sanat epätavallisen hyvin kohdillaan. [/quote:69739139df]
pilkutus kuitenkin perus kaavalla
EDIT: tosin ei ihan joka paikassa
Joku on alkanut oikolukea näitä tilityksiä. Yhdys sanat epätavallisen hyvin kohdillaan.
Onneksi oli edes tämä:
tuoksu- kynttilöiden
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ehkei puhunut tuoksykynttilöistä vaan tuoksusta - kynttilöiden?
Vopite olla, vaan missä pelasi välilyönti...
turkkarissa tämä:
Julkaistu 27.9.2008 2:31:06
Mustaa valkoisella: Itkevä mies ihastuttaa
Laulaja Jippu on juuri palannut Afrikan-matkalta, jossa seurueen auto jätti kyytiläisensä keskelle leijonalaumaa.
Oikea nimesi on Meri-Tuuli Elorinne . Mistä Jippu-nimi tulee?
- Se on 1980-luvun junttikauhuelokuva- Gremlinsistä. Broidini keksi sen minulle, kun olin lapsena vähän riiviö. Minua on kutsuttu siitä lähtien Jipuksi.
Laulamisen lisäksi kirjoitat ja sävellät kappaleitasi itse. Milloin biisejä syntyy parhaiten ja mikä niihin inspiroi?
- Kaikki syntyy todellisesta elämästä. Olen teksteissäni rehellinen, ja tarinoissa puran omia tunteitani.
Olet juuri palannut viikon pituiselta Afrikan-matkalta Keniasta. Mikä reissussa oli vaikuttavinta?
- Olin hyväntekeväisyysmatkalla, näin kummilastani ja samalla lomailin. Asuimme slummialueella, jossa ihmiset elivät suuressa köyhyydessä. Se oli raskasta nähtävää. Leijonat jäivät myös mieleen: safarilla ollessamme automme hajosi leijonien keskelle. Pelkäsin kuollakseni!
Millainen on Jipun täydellinen päivä?
- Siihen liittyy syöminen, nukkuminen ja Martin Beck -poliisisarja. Puhelimen kiinni laittaminen, itsensä unohtaminen. Päivä vailla paineita - niitä on harvassa. Ja pieni sade.
Kirjoitat kotisivujesi päiväkirjassa asioista kauniisti ja positiiviseen sävyyn. Mikä sinua pännii?
- Kusetus, valehtelijat ja sodat. Kidutukset ja tuomitsijat. Se, että pienistäkin traumoista toipumiseen menee koko elämä. Se, että vaikeista asioista parantuu niin hitaasti.
Tykkäät huvipuistoista. Lempilaitteesi?
- Särkänniemen Tornado. Tänä kesänä en kyllä päässyt huvipuistoon lainkaan. Niiden lisäksi olen koukussa hierojalla käymiseen: haluaisin, että elämä olisi pelkkää selän hieromista.
Laulusi kertovat rakkaudesta ja ikävästä. Mikä auttaa sydänsuruihin?
- Kaverit ja Sex and the City -sarjat. Loppujen lopuksi ei oikein mikään, paitsi ehkä aika. Toisaalta parempien hetkien jälkeen voi olla taas ihan pohjalla, jos näkee tyypin uudelleen. Avioerot ovat niin isoja pettymyksiä, että niistä ei helpolla toivu.
Musiikilliset esikuvasi?
- Suomalaisista tekstintekijöistä Juice Leskinen, laulajista Victor Klimenko, Johanna Kurkela ja Juha Tapio. Pienenä kuuntelin Neon Kakkosta ja ihailin missejä kuten Tarja Smuraa ja Lola Odusogaa. Tykkään kaikesta, missä on fiilistä ja tunnetta. Kotona kuuntelen gospelia, soulia ja hengellistä musiikkia.
Ikimuistoisin saamasi fanipalaute?
- Yksi tyttö kertoi minulle, että hän suunnitteli itsemurhaa, mutta kuultuaan ensimmäisen levyni hän muutti mielensä. Olen siis pelastanut jonkun hengen.
Lempivuodenaikasi on syksy. Mikä siinä innostaa?
- Pimeys. Sateet. Tuoksu. Lehdet. Haikeus ja kaipuu. Syksy on riisuttu, ihmisen pitää riisuutua tullakseen uudeksi. Kesä on elämän aikaa, talveksi mennään taas piiloon.
Mitkä piirteet miehessä viehättävät?
- Itkeminen, ymmärrän itkun kieltä. Nauruun en ole ikinä ihastunut. Kihlattuni Markus Bollströmin tapasin Halloween-bileissä.
ANNEMARI ANTTILA
Jippu konsertoi 4. lokakuuta yhtyeen ja gospeltrion kanssa Turun ML Media Liv -teatterissa (entisessä Dominossa).
Julkaistu 27.9.2008 2:31:06
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:81894494b6="kmodig"]Mitkä piirteet miehessä viehättävät?
- Itkeminen[/quote:81894494b6]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
lainasin tänään jipun ekan levyn kirjastosta
miltä "se" kuulostaa?
bzort glorf bööth
en uskaltanu vielä kuunnella
mukava kuulla
bzort glorf bööth
Rapoa malttamattomana odotellessa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ihmettelin voicelta tullutta uutta jipsteri-sinkkua. sehän kuulosti ihan siedettävältä kappaleelta. nyt opin että sehän on se kotiteollisuus-cover..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:803a2a54c1="Jippu"]Minulla oli tapana käydä juttelemassa poliisi miesten kanssa,niillä oli niin hyvät perseet.
Poliisit,palo miehet,presidentit,ministerit ja puku miehet ovat jees.
Minulla on puku mies kotonakin,keittiö suunnittelija.
Ei metro tuo huumeita,ne tulevat jostain Kuubasta.
Pidän miehen auto ritaarisesta johtamisesta,kritiikittömästä miehen ihailusta ja jopa jumalallisesta alistumisesta miehen rakkauteen ja seksuaaliseen veto voimaan. [/quote:803a2a54c1]
^ pullo pois!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei vittu ihan lyömätön.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onko tuo aito? Mistä?!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No niin mäkin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
toimittajat korjailleet yhdys sanat, tuo oli alku peräinen versio
mutta aamun NYT:istähän nuo kuolemattomat viisaudet