You are not logged in.
En muista oliko tälle vanhalla foorumilla otsikkoa. Mutta pakko tällä nyt on olla. Debyytti, 3 Feet High And Rising on yksi parhaista hip-hop -levyistä ikinä, ja ehkä paras kesälevy ikinä (ja aika korkealla ihan noin yleensä, kun puhutaan parhaista levyistä). Kakkoslevy ja uusin ovat myös kovia.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tais olla otsikko, mutta kovin tuoretta juttua siinä muistaakseni ei ollut.
Paha tästä on nytkään keksiä mitään kovin tähdellistä sanottavaa. 3' High and Rising on tosiaankin melkein parasta (kesä)hoppia ikinä, De La Soul Is Dead niin ikään hyvä lätty, jne.
This must be what jail / I will scratch
Joo, mutta uusinkin on yllättävän kova. Vierailevina tähtinä mm. Madlib, MF Doom ja Common. Hankin heti kun hinta hieman laskee. Tai sitten aikaisemmin.
Aikoinaan ekan levyn diggailua haittasi ratkaisevasti se, että niin moni hittibiisi perustui liian suoraan esim Clintonin bändien sampleihin. Nykyään ei jaksa niin stressata vaan pystyy nautiskeleen vain flown mukana ooh baby yeah
Mut taitaa se De La Soul Is Dead olla silti oma suosikki. Vähä särmääkin nääs.
[quote:f4ee68eeac="DirtyBlueGene"]
Paha tästä on nytkään keksiä mitään kovin tähdellistä sanottavaa. [/quote:f4ee68eeac]
Väärin. Edellä mainitsemani uusin levy, The Grind Date, paljastui lähemmässä tutustumisessa todella hyväksi. Varsinkin MF Doomin vierailu on täysosuma, jos joku. Myös Commonin ja Ghostfacen vierailut lämmittävät sydäntä, ja Madlibin tuotantoapu kahdella kappaleella on erittäin positiivista. Ainoastaan Sean Paulin vierailu bonusbiisillä aiheuttaa lievää ärsyyntymistä, näinkin melkein vain kun kyseinen ärsyke avaa suunsa (liian usein).
Parhautta.
En oikein ymmärrä, miten tämä debyytti jaksaa vain parantaa juoksuaan, mitä pidemmäksi matka on muodostumassa. Prince Paulin tuotanto on täysin nerokasta ja on rikollista, ettei häntä tämän levyn ansiosta verrata kaiken maailman phil spectoreihin, pölyveljeksiin tai joe meekeihin.
Kun tähän lisää persoonalliset MC:t ja hyvin kasassa pysyvän levykokonaisuuden, niin sanoisin että kyseessä on yksi niistä maailman parhaista levyistä ikinä. Ainakin juuri nyt tuntuu siltä, ja kuten sanottua, meno tuntuu jatkuvan aina kovempana, mitä enemmän levyä lautasella pyörittää.
Joo, mutta uusinkin on yllättävän kova. Vierailevina tähtinä mm. Madlib, MF Doom ja Common. Hankin heti kun hinta hieman laskee. Tai sitten aikaisemmin.
Vuosi siihen meni, mutta toimin juuri niin kuin yllä lukee. Itse asiassa The Grind Date, tuo mainittu uusin levy, on käytössä huomattavasti paraneva. Ensin petyin, mutta kun nyt olen kuunnellut muutaman kerran niin levy on itse asiassa todella hyvä. Sean Paul -bonusraita ei siitäkään huolimatta jaksa kiinnostaa. En ole kuunnellut kyseistä kappaletta kertaakaan kokonaan...
Supa Daven tuotannot ei jää yhtään Madlibin, J Dillan tai 9th Wonderin jalkoihin. Hienoa jälkeä.
oho, en ollu tänne mitään vielä spämmänny...
2 ekaa ihan huippuja, buhloone mind state myös muistaakseni ihan pl, loppuja en o kai q-llu. eye know ehkå maailman paras pop-biisi.
de la spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
smaa alkupuolesta, mutta viimeaikoina livemeininki on lähennellyt naurettavuuksien ikävyyksiä...niiltä osin mitä on tullut nähtyä. sinänsä että ehkä heikoimpia hoppikeikkoja ikänä minulle olleet nuo, olkoonkin että lähinnä hyviä on tullut nähtyä ;o
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
smaa alkupuolesta, mutta viimeaikoina livemeininki on lähennellyt naurettavuuksien ikävyyksiä...niiltä osin mitä on tullut nähtyä. sinänsä että ehkä heikoimpia hoppikeikkoja ikänä minulle olleet nuo, olkoonkin että lähinnä hyviä on tullut nähtyä ;o
Joo, livekunnosta en tiedä, mutta tuntuu että nuo uusimmat levyt ovat jääneet monelta täysin huomaamatta. Varsinkin kaksi uusinta ovat todella hyviä. Tosin, ei ne kuulosta tuotannollisesti kovasti Prince Paulin aikakaudelta, mikä on minusta ihan hyvä juttu.
onpas ex-koljalla ollu oikein kanpanja täällä uuden levyn puolesta... anttilan halpiskampanjassahan tuo grind date on bongattu, mutta sinne on toistaiseksi jäänyt ainakin meikäläisen toimesta... spåm.
haluun vaan täällä vielä mainita kappaleen nimeltä a rollerskating jam named "saturdays".
no siinähän se tulikin
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Legendaarinen rap-yhtye De La Soul saapuu esiintymään Helsingin Nosturiin sunnuntaina 23.5. Kolmikon mukana seuraa myös heidän legendaarinen tuottajansa Prince Paul, joka auttoi heitä tekemään vuonna 1989 ilmestyneestä 3 Feet High & Rising -debyytistä yhden kaikkien aikojen klassisimmista hiphop-levyistä.
Prince Paul?!
Kaveri ostaa parasta aikaa lippuja.
Ei haittaa, vaikka olisi paska: Prince Paul, De La Soul ja Black Sheepin MC!!
Oli aika ponneton sillon kun roskildessa näin, mutta muilta keikoilta oon kuullu ihan hyvää raporttia...peukut ristiin vaan sit!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oli aika ponneton sillon kun roskildessa näin, mutta muilta keikoilta oon kuullu ihan hyvää raporttia...peukut ristiin vaan sit!
Muistin tuon. Ja hetken epäröin. Ovat kiertäneet Amerikkaa tässä näin, ja kanssa kuullut hyvää palautetta...
Tähän sellanen leposi-hihihi.
mitäs liput kustantaa?
[quote:281f90ae86="forssto"]27 euroa, eli ei ihan ilmaiset kyl.[/quote:281f90ae86]
SIIS JOS KELAA ET MDC ON PUISTOLAN DOMINOS NIINKU KUUDEL EGEL!
nii koskas toi nyt siis oli?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:75a7133287="forssto"]27 euroa, eli ei ihan ilmaiset kyl.
SIIS JOS KELAA ET MDC ON PUISTOLAN DOMINOS NIINKU KUUDEL EGEL![/quote:75a7133287]
Niin, ja mulla matkat päälle, mutta silti ei harmita, varsinkaan kun Prince Paul on mukana. Iih.
[quote:d1ba9adeaf="forssto"][quote:d1ba9adeaf="forssto"]27 euroa, eli ei ihan ilmaiset kyl.[/quote:d1ba9adeaf]
SIIS JOS KELAA ET MDC ON PUISTOLAN DOMINOS NIINKU KUUDEL EGEL![/quote:d1ba9adeaf]
De La Soul: 23.5.
MDC: 5.5.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:981d80c48a="forssto"][quote:981d80c48a="forssto"]27 euroa, eli ei ihan ilmaiset kyl.[/quote:981d80c48a]
SIIS JOS KELAA ET MDC ON PUISTOLAN DOMINOS NIINKU KUUDEL EGEL![/quote:981d80c48a]
23.5.
azoo. empä ole maassa tuolloin.
edit: 5.5. oon. pitääpä panna MDC kalenteriin...
voisko pitää MDC-homoilut keikka topicissa?
joo kallista on, ennustan että väliin jää meitsiltä.
[quote:cd3dec6ea2="psykokarkki"]voisko pitää MDC-homoilut keikka topicissa?
joo kallista on, ennustan että väliin jää meitsiltä.[/quote:cd3dec6ea2]
Eri. Liput varattu. itselleni, ja varsinkin järjestävälle taholle. Pitää nuo nähdä (ja vielä tuossa kokoonpanossa!!) ennenku lopettavat.
[quote:db988b7f29="psykokarkki"]voisko pitää MDC-homoilut keikka topicissa?
joo kallista on, ennustan että väliin jää meitsiltä.[/quote:db988b7f29]
olikse porin jatseilla ku nää luuli olevansa ihan eri kaupungissa, "hello helsinki" tms?
[quote:8285e7eff6="silvawhale"]
[/quote:8285e7eff6]
olikse porin jatseilla ku nää luuli olevansa ihan eri kaupungissa, "hello helsinki" tms?
tais olla. olikohan niin et enkoressa yrittelivät jotenkin korjailla tota.. joku kerkes infota.
Tähän tekee mieli heittää, että kuka mikä mdc ja prince paul. Mä en tajuu. Onneks De La Soul on...