You are not logged in.
Pages: 1
tai fassutyyliin Smash Mouth Smashmouth smashmou uth
"Bilebändi" lippatukkasen läskin johdolla, joka nosti bussin ilmaan Why Can't We Be Friendsin ( vai oliko All-Star? ) videolla.
Vittu näissä vitun bilebändeissä fratboy-paskoineen oli kestämist kun yritti asua Jenkeissä 90-luvun. Painukoot helvetin vittuun ja ottakoot vitun Cherry Poppin' Daddiesin messiin.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vittu näissä vitun bilebändeissä fratboy-paskoineen oli kestämist kun yritti asua Jenkeissä 90-luvun. Painukoot helvetin vittuun ja ottakoot vitun Cherry Poppin' Daddiesin messiin.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No vittu ku yritän rehellisesti pölliä jonku rapasen homon WLANii, mutta se on heikko! Valitus!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla on kaksi bändin levyä. Toinen on kokoelma. Tosin kummastakaan en ole maksanut mitään.
Mitäs lintumies, jos minä nyt pistäisin lehteen että omistat Smash Mouthia ja olet muuttunut yli-itsetietoiseksi ja kiistät sen.
Kyllä varmaan vähän suivaantuisin moisesta valheesta ja vaatisin oikaisua. Enhän minä mitään ole muuttunut enkä kiistänyt, eiq...
Jostain syystä yhdistän tämän aina siihen Spacehogiin (Space Hogiin?), jolla oli se yksi hitti, jonka video jostain syystä pyöri Alternative Nationissa säännöllisesti vielä viime vuosinakin.
[quote:b778485e50="lintumies"]
Jostain syystä yhdistän tämän aina siihen Spacehogiin (Space Hogiin?), jolla oli se yksi hitti, jonka video jostain syystä pyöri Alternative Nationissa säännöllisesti vielä viime vuosinakin.[/quote:b778485e50]
In the meantime tms? Tykkäsin tosta. Laulajalla oli siistit aurinkolasit.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:9d8e4dbae5="jookcha"][quote:9d8e4dbae5="lintumies"]
Jostain syystä yhdistän tämän aina siihen Spacehogiin (Space Hogiin?), jolla oli se yksi hitti, jonka video jostain syystä pyöri Alternative Nationissa säännöllisesti vielä viime vuosinakin.[/quote:9d8e4dbae5]
In the meantime tms? Tykkäsin tosta. Laulajalla oli siistit aurinkolasit.[/quote:9d8e4dbae5]
Tänks, nyt se alkoi soida päässä...
Ei hätä ole tämän näköinen... Ala vaan hynisemään sitä Semisonicin biisiä...
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä muistan noi sanat kyllä mutten saa millään päähäni miten toi biisi meni
Varikset komentavat
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olen kuullut tuon Semisonicin biisin pari kertaa, enkä näe miksi sitä niin haukutaan... Semisonic >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Smash Mouth
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Se on ihan hyvä biisi... Mutta jää vaan pahasti junnaamaan piähän. Ja tottakai se on 100x parempi kuin Smashmouth...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Saisitte siat olla kiitollisia, koska toi mun äskeinen postaus nosti tän ketjun tasoa aika eksponentiaalisesti.
Kuka on kyseinen Jaajo?
[quote:47cbad6aac="Ulvis"]Forsston vanha lukiokaveri
...oliko vähän huono juttu[/quote:47cbad6aac]
Tuo on joku hollantilainen taiteilija jonka nimeä en muista.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
*tarkistin*
Ai joo, toi oli Jaajo... Räsypokeriohjelmalla ja...
lopulta
Olin muuten Jaajon kanssa samassa lukiossa. Aika veijari.
Vähän aikaa sitten olin eräässä työpaikassa, josta Jaajo oli ostanut erään tuotteen haettavaksi myöhemmin. Harmitti kun en ollut paikalla Jaajon hakiessa sen.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:c6483baee0="Ulvis"]Forsston vanha lukiokaveri
...oliko vähän huono juttu[/quote:c6483baee0]
Muuten, oisko sopiva aika perustaa "nää mä tunsin kouluajoilta"-topikki?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Jaajo
Smash Mouthia en suostu peukuttamaan edes leikilläni.
This must be what jail / I will scratch
En kyllä muistanut keitä ja mitä nämä olivat, ennen kuin mainittiin Why Can't We Be Friends. Mutta oli vielä joku toinenkin hitti...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
En kyllä muistanut keitä ja mitä nämä olivat, ennen kuin mainittiin Why Can't We Be Friends. Mutta oli vielä joku toinenkin hitti...
Walking on the Sun oli eka hitti, joka mun korviin osui.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:84e1e3343f="Laatu"]En kyllä muistanut keitä ja mitä nämä olivat, ennen kuin mainittiin Why Can't We Be Friends. Mutta oli vielä joku toinenkin hitti...
Walking on the Sun oli eka hitti, joka mun korviin osui.[/quote:84e1e3343f]
Sama, ja selkeesti näiden paras piisi.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
parempi ku alkup.
Pages: 1