You are not logged in.
comebackia pukkaa... uusi biisi julkaistu jossain, kiinnostaa iha sikana kaikkii?
tää oli siis 70-luvun lopussa perustettu pändi jossa soitti ainaki rusty egan, billy currie, midge ure ja john mcgeoch tais olla kanssa... ja laulajana hääri steve strange. futun superpändi siis, fade to grey yksi hienoimpia biisejä ikinä, 2 ekaa levyä (visage ja the anvil) loistavia, sitten alko vähän tökkimään, 84 ilmestyi vielä beat boy jolla midge ei enää ollu mukana, sitten steve strange perusti strange cruisen joka oli hauskaa rebel blue rocker -pikkuhittiä lukuunottamatta aika unohdettavaa meininkiä. nyt kuitenkin vuosien jälkeen tämä(kin) poppoo aikoo ratsastaa/rahastaa nostalgialla ja jotain uuttakin ehkä tulossa... varmasti turhaa meininkiä, mutta vanhojen levyjen remasterit kelpais mulle oikein hyvin.
Näähän perustettiin yhden futuklubin lokaaleista ja työntekijöistä - Steve Strange oli portsari. Debyy ei vielä oo, mut Anvil ja Fade To Grey löytyvät rotaatiosta. Anvil (Night Club School) :n jytäkuvio on parasta pörinää, ja koko biisi pakkosoittokamaa aina kun tähän suuntaan kallistutaan.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
toi fade to grey vissiin se kokoelma? vinyylillä oli bonarina saksankielinen the anvil eli der amboss.
sit semmoinen halpa cd-kokis löytyy kuin the damned don't cry, kannattaa hankkia, ei montaa euroa maksa ja ihan laatukamaa, tais olla jotain maxiversioitakin mukana.
toi fade to grey vissiin se kokoelma? vinyylillä oli bonarina saksankielinen the anvil eli der amboss.
eiq ihan vaan se seiskatuumane
eiq ihan vaan se seiskatuumane
no pl, mitä b-puolella?
no pl, mitä b-puolella?
siel o the Steps
[quote:eb57fa23b5="psykokarkki"]no pl, mitä b-puolella?[/quote:eb57fa23b5]
siel o the Steps
olikse semmonen rauhallisempi piisi... ekalta levyltä löytyy kans.
nyt kuitenkin vuosien jälkeen tämä(kin) poppoo aikoo ratsastaa/rahastaa nostalgialla ja jotain uuttakin ehkä tulossa... varmasti turhaa meininkiä, mutta vanhojen levyjen remasterit kelpais mulle oikein hyvin.
Tykkään yksittäisistä singleistä ihan hirveästi ja muutenkin tämä edustaa tätä varhaista futuosastoa, johon mulla on fetissi.
Mutta sittemmin touhu meni ihan puppeloinniksi ja silloin ennen niin komiana ja leuhkana tunnettu Steve Strange kehitti pahan huumeongelman ja jäi lopulta kiinni teletapin pöllimisestä tavaratalosta. Huipulta alas.
Vanhojen levyjen remastereiden ohella suosittelen Psychocandylle ja kaikille muillekin erityisesti sitä kokoelmaa, jolla on uskomaton instrumentaali-b-puoli Frequency 7. Kun ei sitä alkuperäistä 12"sta kuitenkaan mistään saa metsästettyä. Jotkut Detroit-jäbätkin tms. kuulemma ovat kappaletta sämpläilleet.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Frequency 7 löytyy näppärästi myös tältä kokoelmalta
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=24019
joka löytyy vinyyliltäkin kahdessa osassa. Muutenkin aikamoinen kokoelma..pitäisi tuo bee-osa vielä hankkia, ehkä
Vanhojen levyjen remastereiden ohella suosittelen Psychocandylle ja kaikille muillekin erityisesti sitä kokoelmaa, jolla on uskomaton instrumentaali-b-puoli Frequency 7. Kun ei sitä alkuperäistä 12"sta kuitenkaan mistään saa metsästettyä. Jotkut Detroit-jäbätkin tms. kuulemma ovat kappaletta sämpläilleet.
löytyy tolta mainitsemaltani damned don't cry -kokikselta jota saa halvalla ainakin cdonnilta, tosin sitä alkuperäistä 7"-versiota ei kai mistään oikein löydy.
toi teletappivarkaus oli kyllä aika
tuolla muuten visage MK II:n myspace:
http://www.myspace.com/visageofficial
Naissumopainia ja Visagea...hyvin toimii
Naissumopainia ja Visagea...hyvin toimii
Koskas järjestetään Visage-aiheinen musiikkivisage eiq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Koskas järjestetään Visage-aiheinen musiikkivisage eiq
[quote:f0367f6fcf="Jean-Babtiste"]Koskas järjestetään Visage-aiheinen musiikkivisage eiq[/quote:f0367f6fcf]
Yks mun parhaista, vaikka itse sanonkin. Oli upeaa huomata tuo mahdollisuus, tsekata nopeasti, ettei kukaan muu ollut vielä äkännyt samaa, sitten innosta tärisevin sormin nakutella viesti ja painaa submit ilman previewia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
joo ylös, tajuttoman kovaa muzaa!!!!1
saisivat viimeinkin julkaista remasterit levyistä, tulisin ja ostaisin heti.
Joo aika paljon on tullu kuunneltua
Joo vuonna 2525-spåm
Joo vähän tuli ikävä dannyn versiotaki
Joo aika paljon on tullu kuunneltua
Joo vuonna 2525-spåm
Joo vähän tuli ikävä dannyn versiotaki
Joo mulle, eihän tuosta kai Dannyn versioo oo vaan Robin ja Robbarit tms
joo ylös, ihan parastahan tämä taas kerran...
Smaa, nää on mun frendei nyt (maispeissis)
Smaa, nää on mun frendei nyt (maispeissis)
smaa
STEVE STRANGE TÄYTTI EILEN 50v.
kukaan kuullu steve strangen ja village peoplen yhteissinkkuu? lisää kräkkii??
MINÄ OLEN J.A.G:N OJENNETTU, HYVÄNSUOPA KÄSI. TARTU SIIHEN JA OLE TERVETULLUT J.A.G:N MAAILMAAN. YHDESSÄ ME VOIMME SAADA MAAPALLOLLEMME INTERGALAKTISEN YHTEYDEN!
[quote:c4b958c193="psykokarkki"][quote:c4b958c193="Jean-Babtiste"]Koskas järjestetään Visage-aiheinen musiikkivisage eiq[/quote:c4b958c193]
[/quote:c4b958c193]
Yks mun parhaista, vaikka itse sanonkin. Oli upeaa huomata tuo mahdollisuus, tsekata nopeasti, ettei kukaan muu ollut vielä äkännyt samaa, sitten innosta tärisevin sormin nakutella viesti ja painaa submit ilman previewia.
Olikohan myös tippa :n nupissa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
saisivat viimeinkin julkaista remasterit levyistä, tulisin ja ostaisin heti.
the anvil ilmestyy ihan just remasterina, bonareina tällaset:
We Move (dance Mix)
Frequency 7 (dance Mix)
The Damned Don't Cry (dance Mix)
Motivation
I'm Still Searching
The Mind Of A Toy (dance Mix)
2 ensin mainittua myös edellisellä cd-versiolla, joka taitanut olla aika haluttu, ebayssa on sataset paukkunu hinnoissa. vähän outoo kyl noita ensi albumin aikaisia tuolla pitää, eikö debystä saadakaan remasteria?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
psykokarkki wrote:saisivat viimeinkin julkaista remasterit levyistä, tulisin ja ostaisin heti.
the avril lavigne ilmestyy ihan just remasterina, bonareina tällaset:
Sk8er Boy (dance Mix)
Losing Grip (dance Mix)
My Happy Ending(dance Mix)
Fall to Pieces
Complicated
I'm With You (dance Mix)2 ensin mainittua myös edellisellä cd-versiolla, joka taitanut olla aika haluttu, ebayssa on sataset paukkunu hinnoissa. vähän outoo kyl noita ensi albumin aikaisia tuolla pitää, eikö debystä saadakaan remasteria?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jean-Babtiste wrote:psykokarkki wrote:[quote:bc1b60d2b6="Jean-Babtiste"]Koskas järjestetään Visage-aiheinen musiikkivisage eiq[/quote:bc1b60d2b6]
Olikohan myös tippa
:n nupissa?
Ns. myöhänen kuittaus
Kiimaspämmitipoille toki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu