You are not logged in.
Osoitteessa www.80srocks.net on avattu 80-luvun musiikin kokoontumispaikka.
Toiminnassa on vasta foorumi, loppuosa sivustoista valmistuu piakkoin.
Jos pidät bändeistä kuten Dingo, Metallica, Eppu Normaali, AC/DC, Twisted Sister, Hassisen Kone, Leevi and the Leavings, Yngwie Malmsteen, Rush,
W.A.S.P, Van Halen, Europe, Bon Jovi, Iron Maiden, KISS, Yö, Popeda, Motörhead, Skid Row, Queen, Guns N' Roses,
silloin 80srocks.net on oikea osoite sinulle!
Sivusto on tehty vapaaehtoispohjalta ja tarkoitus on koota kaikki kasaridiggarit saman katon alle ja tarjota heille (Sinulle!) mielenkiintoisia keskusteluja, vinkkejä hyvän musiikin löytämiseen ja mahdollisesti kokoontumisia konserttien yhteydessä.
Jos kiinnostusta löytyy, sivujen tekijäporukkaan pääsee aina mukaan!
Go there, 'cos EIGHTIES ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote:355a156d72="Thunderstruck"]Jos pidät bändeistä kuten Dingo, Metallica, Eppu Normaali, AC/DC, Twisted Sister, Hassisen Kone, Leevi and the Leavings, Yngwie Malmsteen, Rush,
W.A.S.P, Van Halen, Europe, Bon Jovi, Iron Maiden, KISS, Yö, Popeda, Motörhead, Skid Row, Queen, Guns N' Roses[/quote:355a156d72]
Olisi mukava olla nyrpistämättä nenäänsä, mutta ei ehkä täällä olisi kannattanut laittaa tuota bändilistaa esille. Olihan 80-luvulla sentään muutakin...
kävin tuolla joskus mut liikaa junttiheviä ja hirvee layout. jos se on muuttunu futumpaan suuntaan niin palataan asiaan...
Ihan sinällään mielenkiintoiselta foorumilta vaikutti niiden muutaman topicin perusteella, mitä selasin. Kait sitä vois joskus jotain sinne jopa kirjoittaa jos tulee tylsää.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
pitäiskö ottaa haltuun ja alkaa spämmiä täyteen spandau balletia ja heaven 17:ia?
tosiaan, hevi on parhaimmillaankin paskaa, ikuisessa kasarihumassani en oo tajunnu että tehtiin sillon heviäkin...
taidan lähteä tästä tekemään topicit rick astleylle ja johnny hates jazzille
juice leskinen ei oo saanu vielä yhtään ääntä suomen parhaaksi kasaribändiksi -spåm
Onko Ulviksen oikea nimi Johnny
This must be what jail / I will scratch
spämmimättä paskaa.
[quote:c13fe06c60="80's rocks"]80's ROCKSin ylläpito julistaa haettavaksi seuraavat paikat:
- 80-luvun musiikkimaailman livenä kokeneen vanhemman moderaattorin paikka
- 80-luvun Popin/kevyemmän musiikin hallitsevan moderaattorin paikka[/quote:c13fe06c60]
Hantta, paikka hakuun!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:bf6351304e="forssto"][quote:bf6351304e="80's rocks"]80's ROCKSin ylläpito julistaa haettavaksi seuraavat paikat:
- 80-luvun Popin/kevyemmän musiikin hallitsevan moderaattorin paikka[/quote:bf6351304e]
Hantta, paikka hakuun![/quote:bf6351304e]
jälkimmäiseen vopis ehkå käydä...
onko tullu spämmittyä??
Ei. En edes muistanu koko paikkaa.
<@DBGene> senkin karkki
Go there, 'cos EIGHTIES ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No joo, mutta Oasis ilmestyi stadioneille vasta 90-luvulla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:3d5eb8092c="forssto"][quote:3d5eb8092c="80's rocks"]80's ROCKSin ylläpito julistaa haettavaksi seuraavat paikat:
- 80-luvun Popin/kevyemmän musiikin hallitsevan moderaattorin paikka[/quote:3d5eb8092c]
Hantta, paikka hakuun![/quote:3d5eb8092c]
Mulle voisi sopia, mutta en mielelläni muistele tuota aikaa. 2000-luvulla tehdään 1000 000 kertaa parempaa musiikkia.
Mulle voisi sopia, mutta en mielelläni muistele tuota aikaa. 2000-luvulla tehdään 1000 000 kertaa parempaa musiikkia.
Määh, perustaisivat 60's tai 70's Rock foorumin, niin voisinkin osallistua. Jos multa kysytään, niin 80-luvulla tehtiin huonoin musiikki. Ja multahan ei kysytä. Ei mutta, hyvä kun rupee Suomeenkin tulemaan enemmän musafoorumeita. Hyvä hyvä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jos multa kysytään, niin 80-luvulla tehtiin huonoin musiikki. Ja multahan ei kysytä.
ei kysytä, ei. KASARI RULEZ FOREVA!!!!!!!!!1
Näin on!
Porukoilla katselin VH1:ltä "Top 10 80's aerobic" ja olihan se parasta ikinä!!! Tainted Lovet ja Technotronicit oioioi...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Vihasin ennen kasaria, mutta nyt olen tajunnut miten paljon hyvää musiikkia silloinkin tehtiin.
<@DBGene> senkin karkki
Vihasin ennen kasaria, mutta nyt olen tajunnut miten paljon hyvää musiikkia silloinkin tehtiin.
Uudelle asiakirjoittajalle nimeltä spanks
This must be what jail / I will scratch
oho, siellähän on tuttuja... Jumalten ääni jossain hevihornan keskellä... ehkå "sinne" tulee kohta lisää asiakirjoittajia...
[quote:f238e4efe2="Ulvis"][quote:f238e4efe2="Pilke"]Määh, perustaisivat 60's tai 70's Rock foorumin, niin voisinkin osallistua. Jos multa kysytään, niin 80-luvulla tehtiin huonoin musiikki. Ja multahan ei kysytä. Ei mutta, hyvä kun rupee Suomeenkin tulemaan enemmän musafoorumeita. Hyvä hyvä.
*[/quote:f238e4efe2]
Sulla on oikeesti ihan vitun huono musiikkimaku. Huonompi kuin Acedialla. Pikkuvanhaa paskaa.[/quote:f238e4efe2]
Sulla on oikeesti ihan vitun huono musiikkimaku. Huonompi kuin Acedialla. Pikkuvanhaa paskaa.
Tykkään sentään Leevistä. Niin ja nyt omistan myös Joy Divisionin Closerin ja se on vuodelta -80. Huraa! Kehityn ja laajenen! Niin ja psykedelia on ehkä epä-pikkuvanhinta ikinä, se on niin naiivia.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
80-luvun musiikkifoorumi, jossa ei ole ketjua Princelle
Menetetty peli
80-luvun musiikkifoorumi, jossa ei ole ketjua Princelle
80-luvun musiikkifoorumi, johon on koottu kaikki 80-luvun huonot puolet. näköjään niitäkin oli kaikesta huolimatta
Topikin perustaneen jätkän nimimerkki oli jo aika murhaava.
sitäpaitsi:
Thunderstruck (UK) (B 8907 T) 1990 (b/w Fire Your Guns, D.T. & Chase The Ace)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
80-luvulla tehtiin huonoin musiikki.
koska tahansa tehtiin huonoin musiikki.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto