You are not logged in.
HÄHÄ! HAISTAKAAPA KAIKKI VITTU!
Pääsenkin Jyväskylän keikalle NYT NUSSITAAN!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:bcbfe4c1c4="Moronica"]Viime keikka oli niin pettymys et en kykene menemään
![]()
[/quote:bcbfe4c1c4]
En muista montako kertaa ovat täällä olleet, mutta se eka Suomen keikka.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:26bfd7b43c="silvawhale"][quote:26bfd7b43c="Moronica"]Viime keikka oli niin pettymys et en kykene menemään
![]()
[/quote:26bfd7b43c]
En muista montako kertaa ovat täällä olleet, mutta se eka Suomen keikka.[/quote:26bfd7b43c]
eikös ne ole pari kertaa käyneet, ainakin viimonen oli ihan rundi.
olikos toi tavastialla? pari kertaa on siellä tullut nähtyä ja totaalista murhaa molemmilla kerroilla.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
edit: eihän noita naisten mielipiteitä nyt aina niin tosissaan ees kannata ottaa
Tällä kertaa en aio missata migreenin takia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0b3bcb5b60="Moronica"][quote:0b3bcb5b60="silvawhale"][quote:0b3bcb5b60="Moronica"]Viime keikka oli niin pettymys et en kykene menemään
![]()
[/quote:0b3bcb5b60]
En muista montako kertaa ovat täällä olleet, mutta se eka Suomen keikka.[/quote:0b3bcb5b60]
olikos toi tavastialla? pari kertaa on siellä tullut nähtyä ja totaalista murhaa molemmilla kerroilla.[/quote:0b3bcb5b60]
Oon aidon yllättynyt tällaisesta arviosta. Mun mielestä se MC oli ihan surkea, ei ollukaan mikään tyly kovis, ja taustat soi just niinku levyllä vaan
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:20db7daebc="silvawhale"][quote:20db7daebc="Moronica"][quote:20db7daebc="silvawhale"][quote:20db7daebc="Moronica"]Viime keikka oli niin pettymys et en kykene menemään
![]()
[/quote:20db7daebc]
En muista montako kertaa ovat täällä olleet, mutta se eka Suomen keikka.[/quote:20db7daebc]
olikos toi tavastialla? pari kertaa on siellä tullut nähtyä ja totaalista murhaa molemmilla kerroilla.[/quote:20db7daebc]
Oon aidon yllättynyt tällaisesta arviosta. Mun mielestä se MC oli ihan surkea, ei ollukaan mikään tyly kovis, ja taustat soi just niinku levyllä vaan [/quote:20db7daebc]
Sä nyt oot ihan perseestä
[quote:68f7ba9dc0="Moronica"][quote:68f7ba9dc0="silvawhale"][quote:68f7ba9dc0="Moronica"][quote:68f7ba9dc0="silvawhale"][quote:68f7ba9dc0="Moronica"]Viime keikka oli niin pettymys et en kykene menemään
![]()
[/quote:68f7ba9dc0]
En muista montako kertaa ovat täällä olleet, mutta se eka Suomen keikka.[/quote:68f7ba9dc0]
olikos toi tavastialla? pari kertaa on siellä tullut nähtyä ja totaalista murhaa molemmilla kerroilla.[/quote:68f7ba9dc0]
Oon aidon yllättynyt tällaisesta arviosta. Mun mielestä se MC oli ihan surkea, ei ollukaan mikään tyly kovis, ja taustat soi just niinku levyllä vaan [/quote:68f7ba9dc0]
Sä nyt oot ihan perseestä [/quote:68f7ba9dc0]
Kiitos samoin
[quote:6eca7e8f11="hrmunoita"][quote:6eca7e8f11="Moronica"][quote:6eca7e8f11="silvawhale"][quote:6eca7e8f11="Moronica"][quote:6eca7e8f11="silvawhale"][quote:6eca7e8f11="Moronica"]Viime keikka oli niin pettymys et en kykene menemään
![]()
[/quote:6eca7e8f11]
En muista montako kertaa ovat täällä olleet, mutta se eka Suomen keikka.[/quote:6eca7e8f11]
olikos toi tavastialla? pari kertaa on siellä tullut nähtyä ja totaalista murhaa molemmilla kerroilla.[/quote:6eca7e8f11]
Oon aidon yllättynyt tällaisesta arviosta. Mun mielestä se MC oli ihan surkea, ei ollukaan mikään tyly kovis, ja taustat soi just niinku levyllä vaan [/quote:6eca7e8f11]
Sä nyt oot ihan perseestä [/quote:6eca7e8f11]
Kiitos samoin [/quote:6eca7e8f11]
2003 ja 2005 olivat kovia, afrojannun lähtemisen jälkeen en o nähny ja vähän peelottais...destructo swarmbotsien kanssa ois dublinissa, saas nähä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kyl molemmat kerrat oli Tavastialla kovia, mutta ehkä toka tosiaan vähän vanhan kertausta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei, kyl se taisi olla sittenkin toka keikka, josta puhuin.
2003 ja 2005 olivat kovia, afrojannun lähtemisen jälkeen en o nähny ja vähän peelottais...destructo swarmbotsien kanssa ois dublinissa, saas nähä
mulla jossain circle-rundilla pöydästä äänitetty bootsi hampurista jossa vielä toi trio-dälek.. vois pistää jakoon.
Kyl molemmat kerrat oli Tavastialla kovia, mutta ehkä toka tosiaan vähän vanhan kertausta.
kiinnostavaa nähdä miten livesoundi on päivittynyt. viimonen levy lupaa aika muutosta.
dälekkiä hampurista jostain 5-6 vuoden takaa. trio-kokoonpano vielä kehissä.
Ladataanpa! Kiitti!
[quote:9f8a9bc9a3="silvawhale"][quote:9f8a9bc9a3="Moronica"][quote:9f8a9bc9a3="silvawhale"][quote:9f8a9bc9a3="Moronica"]Viime keikka oli niin pettymys et en kykene menemään
![]()
[/quote:9f8a9bc9a3]
En muista montako kertaa ovat täällä olleet, mutta se eka Suomen keikka.[/quote:9f8a9bc9a3]
olikos toi tavastialla? pari kertaa on siellä tullut nähtyä ja totaalista murhaa molemmilla kerroilla.[/quote:9f8a9bc9a3]
Oon aidon yllättynyt tällaisesta arviosta. Mun mielestä se MC oli ihan surkea, ei ollukaan mikään tyly kovis, ja taustat soi just niinku levyllä vaan [/quote:9f8a9bc9a3]
No noinhan mäkin taisin sitä tuolloin luonnehtia. Meno oli ku ois kuunnellu Absencea VITUN KOVAA himassa shuffle päällä ja sit kattonu jotain Notorius BIG livee mutella videotykiltä. Emmä jaksa mennä keikalle kuunteleen mitään 95%sta pleibäkkiä.
Tosin toi marraskuinen setti on aika halpa ja aika kivassa paikassa ni kyl shinne vois mennä
Älä päästä painiks sitä
No noinhan mäkin taisin sitä tuolloin luonnehtia. Meno oli ku ois kuunnellu Absencea VITUN KOVAA himassa shuffle päällä ja sit kattonu jotain Notorius BIG livee mutella videotykiltä. Emmä jaksa mennä keikalle kuunteleen mitään 95%sta pleibäkkiä.
te olle vähe pihalla..
te olle vähe pihalla..
Tässä on nyt jokin virhe. Tuo mies väittää minun olevan väärässä.
Älä päästä painiks sitä
[quote:bafa718945="silvawhale"]te olle vähe pihalla..
Tässä on nyt jokin virhe. Tuo mies väittää minun olevan väärässä. [/quote:bafa718945]
mikähän minuun meni.
[quote:dac824156b="silvawhale"]te olle vähe pihalla..
Tässä on nyt jokin virhe. Tuo mies väittää minun olevan väärässä. [/quote:dac824156b]
niin väitän muuten minäkin
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Ei tuossa tarvitse väittää. Voi yksinertaisesti todeta hänen olevan väärässä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
vääntäminen on toisaalta hauskempaa. vaikka tietäisikin olevansa oikeassa.
on tää nykynuoren elämä kyllä raskasta. kaikki keikat on jäähallissa, jossa on paskat saundit. sit jos ne sattuu kerrankin olemaan paikassa missä onkin hyvät saundit, voisi "yhtä hyvin kuunnella levyä kotona". on teillä rankkaa. miten te jaksatte? siis oikeasti. siis volloti volloti.
sit jos ne sattuu kerrankin olemaan paikassa missä onkin hyvät saundit, voisi "yhtä hyvin kuunnella levyä kotona". on teillä rankkaa. miten te jaksatte? siis oikeasti. siis volloti volloti.
Jooeisiiskato ei mun biiffi niihin soundeihin liittyny vaan siihen että musiikillisena kokemuksena tuo keikka ei tuonut mitään uutta verrattuna siihen mitä levyltäkin voi koska tahansa kuunnella. Samat sämplet samassa kohtaa samankestosia ja -kuulosia biisejä ei oo ihan se resepti minkä takia ilta toisensa perään keikoille lähtee. Sitten kun mitään suurta lavaspektaakkelia tai muuta ansiota ei päässy syntymään niin siinä oli vähän semmonen 'tässäks tää ny oli?' -fiilis. Oon hallissa kuunteleen päällepuhuttua Absencea vitun kovalla. Jes.
Vedän ens kerralla kännit ni lähtee paremmin
Älä päästä painiks sitä
kaikilla muilla hipihopi-keikoilla meininki sit lienee täysin toisenlainen?
Emmä käy, justiinsa yllämainituista syistä. Minoon valkonen nörtti, meil on eri ympyrät.
Älä päästä painiks sitä
[quote:2714f44625="silvawhale"]kaikilla muilla hipihopi-keikoilla meininki sit lienee täysin toisenlainen?
Emmä käy, justiinsa yllämainituista syistä. Minoon valkonen nörtti, meil on eri ympyrät.[/quote:2714f44625]
no mut 99.9999999% popmusiikista toimii just noin. kertsi lähtee samasta paikasta ku levyllä, samat menot samplet sun muut. miks toi homma kirvelee just tän bändin kohdalla noin pahasti?
ja pirustihan se octopus siellä lavalla säätää, soittaa samplerillä niitä noisevalleja mättökohtiin sun muuta. läppäriltä prutkuttaa perustaustat. jos kuulostaa "liikaa levyltä" niin ei kai voi mitään. laittakaa tulpat päähän. sit kuulostaa ainakin paskalta.
[quote:07f1067cd8="ILR"]Vedän ens kerralla kännit ni lähtee paremmin
Harva keikka selvinpäin onkaan mikään elämys.[/quote:07f1067cd8]
tähän kyllä notorious p.i.g.:n kokoinen SMAA
Parhaimmilla toki. Afrojannu toi tietty vähän jotain lisämaustetta, seki lähinnä tunki kyl levarin äänirasiaa suuhunsa, mitäs filiaa tuo onkaan? Siihe yhdistettynä sit sopivan musertava volyymi (levyn MBV-soundista tulee jotain KK Nullia livetilanteessa) ja räbbärin sellanen sopivan psykoottinen tyyli niin emmä mitää valitettavaa löytäs. Mut ehkä viimeaikoina on sit menny ihan reginaks tms
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kandee mennä ruotsinlaivalle kattoo pubitrubaduuria jos haluaa keikalta originaalia menoa, siellä on ainakin vähän eri versiot kun levyllä.
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu: