You are not logged in.
täytyyhän nyt yhdelle aikamme parhaista bändeistä tehdä viimein oma topikki kun bändin jäsenet eivät vielä ole rohjenneet. helposti vuoden parhaita levyjä
cd-versio tulossa syssymmällä, julkaisijoina jumatsuga ja 267 lattajjaa.
Tuleeko lp?
Cd:n ajattelin ostaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tuleeko lp?
Näillä näkymin ei tuu.
(ja vau, eka kommentti forkalle vuosiin )
leposi wrote:Tuleeko lp?
Näillä näkymin ei tuu.
(ja vau, eka kommentti forkalle vuosiin )
Täytyy sitten ostaa cd varastoon odottamaan toimivan soittimen ilmestymistä kotiin.
Kuulostaa todella hyvältä
Onhan tämä nyt, kerrankin saa koko sydämestään tykätä kavereiden musasta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onhan tämä nyt, kerrankin saa koko sydämestään tykätä kavereiden musasta
Kyä näi o
Törkeen hyviä biisejä ja hienoa soittoa, sanoituksetkin harvinaisen hyviä. Eiköhän tästä vielä jonain päivänä joku firma vinskakin julkaise, koska klassikosta voidaan puhua jo nyt. Mukavaa saada olla mukana fyysisen version julkaistussa, aikamoinen sääli olisi ollut jos olisi jäänyt vain digijulkaisuksi.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hyvältä kuulostaa!
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
On kyllä hyvä levy. Toivottavasti joskus näkee livenäkin.
bzort glorf bööth
Saako levyä ostaa keskiviikkona lepiksestä? Paljo se maksaa, jos pitää käteistä käydä jostain hommaamassa?
Jos noin klo 20 soittoaika pitää niin tonnehan oikeasti jopa jaksaa tulla.
Saako levyä ostaa keskiviikkona lepiksestä? Paljo se maksaa, jos pitää käteistä käydä jostain hommaamassa?
Jos noin klo 20 soittoaika pitää niin tonnehan oikeasti jopa jaksaa tulla.
eiköhän tuota saa kun levyt on jo valmiita ja veikkaan että kympin maksaa kädestä käteen ja myös mobilepay käy jos ei jaksa käteistä hommata.
kalasataman vapaakaupungissa keikka lauantaina 18.12. itselleni vaan harmi kun on mutsin synttärit samaan aikaan. keikalla myös mm. isnäs-niminen bändi, mielenkiintoista, isnäs on tuttu paikka kun ajetaan sen läpi aina mökille mennessä.
ja tiedoksi että meitsiltäkin saa sitä uutta cd:tä jos joku tarvii, kympin maksaa.
No mähän tarviin. Onnistuisko diilaukset esim kalliossa? Vai laitatko postilla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
No mähän tarviin. Onnistuisko diilaukset esim kalliossa? Vai laitatko postilla.
diilaus sopii, postitse menee lisäkuluja, mutta sekin käy tarvittaessa (en tosin tiedä paljonko nykyään, viimeinen vanha helposti-kuori tuli käytettyä maanantaina, mitähän ne nykyään maksaa?)
30 Favorite Finnish Albums of the Year 2021
And the Finnish album of the year is Tvärtom’s self-titled debut full-length. I just loved it from the get-go. I put it on while at work and had to share first social media praises on the next coffee break. As a former indie pop kid and current indie pop middle-aged man, I’m probably the perfect target audience but damn how I love everything about it. A slice of jangly pop heaven. Five hearts any day of the week and by far the Finnish album I loved the most during this year.
Tvärtom tänään keikalla, luulisin. Ite mutsin synttäreillä, mut jos muilla ei yhtä hyvää excusea niin menkääpäs paikalle, sieltä varmaan voi levyjäkin ostaa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
miten meni keikka, oliko forumisteja paikalla?
pannan soundin arvio tännekin:
olisihan sinne vielä yhden tähden voinut lisätä, mutta pisteet levy-yhtiö(ide)n oikeinkirjoittamisesta
avausraita on kyllä omakin suosikki levyltä, erityisesti ne lopun shoegazahtavat kitarasoundit toimii
psykokarkki wrote:erityisesti ne lopun shoegazahtavat kitarasoundit toimii
Tää tuntuu olevan sellanen asia, jota kaikki haluaa lisää, bändin jäsenet mukaanlukien.
Pitkästä aikaa levy soimassa, ihan törkeen hyvältä kuulostaa edelleen
bändin jäsenet eivät enää täällä forkalla tunnu viihtyvän, mutta tiedoksi että tänään soittavat siltasessa klo 23 alkaen
elokuussa joku keikka lepiksessä, pe 11.8. ja näillähän on uusi basisti: kalossimies
elokuussa joku keikka lepiksessä, pe 11.8. ja näillähän on uusi basisti: kalossimies
Tänne tulos.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hyvä keikka oli.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.