You are not logged in.
Alxity wrote:Löysin vinyylin halvalla
Mitä meinaa halvalla?
No ei se nyt oikeasti niin halpa ollut, 17 , mutta oli kuitenkin halvempi kuin täysihintainen cd. Ja yksi niitä vain siellä levykaupassa oli...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kevään keikat päivitetty sivuille... Festareista enempi tietoa myöhemmin.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kuulin kaverilla ehkä puoli levyllistä Lännen-Jukkaa. Paskaahan se.
Valitettavasti olet väärässä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
stratum wrote:Kuulin kaverilla ehkä puoli levyllistä Lännen-Jukkaa. Paskaahan se.
Valitettavasti olet väärässä.
tais tarkoittaa lännen-kukkaa? son soy capstain blandin uus vokalisti?
missäs se takki taas on.. prkkl.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kuulin kaverilla ehkä puoli levyllistä Lännen-Jukkaa. Paskaahan se.
Sitä tippuu jos vanhaa leipää voiteloo ja syöpi. Mut oot kyllä täysin väärässä. Tosin emmä tän livekeikoista helkkari 20 euroa maksaisi. plaaplaa valivali. Itse asiassa olen aina vihannut J. Karjalaista ja sen naamaa JA ÄÄNTÄ. Onneks tässä se vientää vähän erilailla. Olin lähellä kivittää sen Ruisrockissa 2001. Onneks sain olutta vihaani.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Olin lähellä kivittää sen Ruisrockissa 2001. Onneks sain olutta vihaani.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
väinö on muuten hyvä piisi -spåm
ja leposin jutuille vielä
Väinö-biisiä ei niin vaan anneta anteeksi. Eikä niitä muita paskatekeleitä.
Minä vihaan Karjalaisen kaikkea muuta tuotantoa. Kotimaisen ja amerikkalaisen juurimusiikin varsin kriittisenä harrastajana Lännen-Kukan edessä oli vain pakko antautua.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
shanks wrote:Väinö-biisiä ei niin vaan anneta anteeksi. Eikä niitä muita paskatekeleitä.
Minä vihaan Karjalaisen kaikkea muuta tuotantoa. Kotimaisen ja amerikkalaisen juurimusiikin varsin kriittisenä harrastajana Lännen-Kukan edessä oli vain pakko antautua.
Samat sanat!
Siellä nähään!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hieno oli keikka jälleen. Ehkä sen marraskuisen Liberten keikan jalat alta vienyt yllätyksellisyys kuitenkin puuttui tästä, ja mielessä kävi myös, että Lännen-Jukka-biisit sopii musta paremmin pienempään paikkaan kuin Tavastia... Siltikin, aivan perkeleen mahtavaa! Ja encorena kuultiin aika yllättävä veto, tai ehkä se ei niin kovin yllättävä kuitenkaan lopulta ollut... Ja olihan siellä mukana eräs foorumistikin banjonsa kanssa stagella. Joo, sen enempää ei Arttua sit nähnykään. Keikan jälkee koitettiin vielä kuikuilla siellä baarin puolella, että olisin päässyt sanomaan päivää, mutta eihän siellä jaksanut pitkään roikkua... Ens kerralla sit, eiks jeh!
Tämmönen linkki löytyi Kalevan sivuilta:
http://www.kaleva.fi/plus/openvideo.cfm … ka_54s.wmv
Niijuu, onnea 50 vuotiaalle Jukalle!
Ja encorena kuultiin aika yllättävä veto, tai ehkä se ei niin kovin yllättävä kuitenkaan lopulta ollut...
no kerropa nyt tai anna joku vinkki...
upsetter wrote:Ja encorena kuultiin aika yllättävä veto, tai ehkä se ei niin kovin yllättävä kuitenkaan lopulta ollut...
no kerropa nyt tai anna joku vinkki...
Kolme Cowboyta, bluegrass-versiona... Toimi itse asiassa aika hyvin.
Niijuu, onnea 50 vuotiaalle Jukalle!
Oho, eipä millään uskoisi noin vanhaksi!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jäin suustani kiinni bäkkärilläja sitten pitikin siirtyä Ilveksen puolelle, jossa olin lupautunut dj:ksi...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
..ja vittu kun oli asialliset synttärit! Vähänkö mulla oli hauskaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Täh, olikos se nyt Tampereella vai??
Otetaanpas vähän kertausta: 06.04.2007 - Tampere, Telakka (dj:t Pirinen & Tolonen) - 22:00
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jäin suustani kiinni bäkkärilläja sitten pitikin siirtyä Ilveksen puolelle, jossa olin lupautunut dj:ksi...
Joo, jotain tommosta arvelin. Bäkkärit on pahoja paikkoja... ja varsinkin eilen, kun voisin kuvitella, että tuttuja etc oli paikalla ihan riitämiin.
..ja vittu kun oli asialliset synttärit! Vähänkö mulla oli hauskaa.
Kun lähettiin Tavastilta pois, niin se yks mörssäripoke ohjas just Ilvekseen jengiä siitä käytävän sivuovesta. Oli jo nykimässä meitäkin sinne tyyliin "sisään vaan", mutta eihän sinne viittiny uskaltaa lähteä kuokkimaan. Olis ehkä pitäny sittenkin... tai sitten ei.
lännen-jukka olis torstaina lutakossa. onko se nyt kuinka hyvä livenä? oon lukenu jotain sellasia arvioita ettei livenä ehkä toimi yhtä hyvin kuin levyllä...
lännen-jukka olis torstaina lutakossa. onko se nyt kuinka hyvä livenä? oon lukenu jotain sellasia arvioita ettei livenä ehkä toimi yhtä hyvin kuin levyllä...
Ihan sama kuka siellä torstaina lavalla on, koska levysoittimien takana on joku ihan uskomattoman komia nuorimies, joka soittaa parhaita levyjä ikinäkoskaan. Tai sitten on liian kännissä ja sössii biisien vaihdot, mutta ei oo paha.
Mistäs oot moista huuhaata lukenut? Livenähän se toimii levyäkin paremmin.