#91 11.12.2006 17:26

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:

Ai hemmetti, senhän olis tässä karjalais-fanituspäissäni voinu ostaakin... Kenellähän se mahtoi olla myynnissä?

se oli just sillä myyjällä minkä kohdalla tavattiin, kukas se nyt olikaan... olisin varmaan maininnutkin jos olisit vielä ollut siinä paikalla kun huomasin. muistaakseni 25 euroa kuitenkin... jos ei ollu vanha markkahinta-lappu siihen jäänyt...


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#92 11.12.2006 19:34

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

psykokarkki wrote:
upsetter wrote:

Ai hemmetti, senhän olis tässä karjalais-fanituspäissäni voinu ostaakin... Kenellähän se mahtoi olla myynnissä?

se oli just sillä myyjällä minkä kohdalla tavattiin, kukas se nyt olikaan... olisin varmaan maininnutkin jos olisit vielä ollut siinä paikalla kun huomasin. muistaakseni 25 euroa kuitenkin... jos ei ollu vanha markkahinta-lappu siihen jäänyt...

Jaaha, siis Jäänsärkija. Täytyypä käydä vaklailemassa huomenna puodissa.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#93 12.12.2006 20:54

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 12,053
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

En ole vieläkään alkanut sovittaa Karjalainen-lippistä päähäni tämän uutuuslevyn tiimoilta.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#94 15.12.2006 16:18

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

siirrän tänne:

upsetter wrote:

Jepulis! Itse asiassa paras levy moneen vuoteen. En muista mitä levyä olisin kuunnellut noin paljon vuosiin. Muut levyt vaihtuu mp3-soittimesta pois vähän väliä, mutta Lännen-Jukka vaan pysyy siellä, sitä jaksaa vaan kummasti kuunnella. Oikeesti, tää on tosi kummallista, kun en ole J. karjalaisesta välittänyt ikinä pätkääkään, ja sitten tulee mieheltä levy, joka putsaa pöydän suvereenisti.

Ens viikollahan pitäis se vinyyli-versiokin tulla kauppoihin, ekaa kertaa tässä elämässä on pakko ostaa tuplat. Vai pitäisköhän ostaa cd-versiosta se kakkos-painoskin? icon_biggrin

mikäs noiden cd-painosten ero?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#95 15.12.2006 16:38

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

Painosten erosta ei ole tietoa, mutta täytyy ikävä kyllä sanoa, ettei hirveästi innostanut kun pari nätebiisinpätkää kuuntelin. Ei kuitenkaan tuomita vielä lyhyiden näytteiden perusteella, vaan yritetään saada jossain vaiheessa koko levy kuunteluun.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#96 15.12.2006 16:44

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

psykokarkki wrote:

siirrän tänne:

upsetter wrote:

Jepulis! Itse asiassa paras levy moneen vuoteen. En muista mitä levyä olisin kuunnellut noin paljon vuosiin. Muut levyt vaihtuu mp3-soittimesta pois vähän väliä, mutta Lännen-Jukka vaan pysyy siellä, sitä jaksaa vaan kummasti kuunnella. Oikeesti, tää on tosi kummallista, kun en ole J. karjalaisesta välittänyt ikinä pätkääkään, ja sitten tulee mieheltä levy, joka putsaa pöydän suvereenisti.

Ens viikollahan pitäis se vinyyli-versiokin tulla kauppoihin, ekaa kertaa tässä elämässä on pakko ostaa tuplat. Vai pitäisköhän ostaa cd-versiosta se kakkos-painoskin? icon_biggrin

mikäs noiden cd-painosten ero?

Ero on kait vaan kansissa. Ekan painoksen pääty (siis se missä lukee artistin ja levyn nimi etc) on mustasta/tummasta kankaasta, ja kakkos-painoksessa se on valkoinen.

Jännittääkin, tuleeko vinyylipainoksen kansista yhtä näyttävät... Avattavat kannet siihen käsittääkseni tulee joka tapauksessa.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#97 15.12.2006 16:47

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:

Ero on kait vaan kansissa. Ekan painoksen pääty (siis se missä lukee artistin ja levyn nimi etc) on mustasta/tummasta kankaasta, ja kakkos-painoksessa se on valkoinen.

Jännittääkin, tuleeko vinyylipainoksen kansista yhtä näyttävät... Avattavat kannet siihen käsittääkseni tulee joka tapauksessa.

joo. se cd näyttäis olevan jonkinmoinen kirja-tyyppinen ratkaisu, onko siinä sivujakin tai joku vihko?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#98 15.12.2006 16:58

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

psykokarkki wrote:
upsetter wrote:

Ero on kait vaan kansissa. Ekan painoksen pääty (siis se missä lukee artistin ja levyn nimi etc) on mustasta/tummasta kankaasta, ja kakkos-painoksessa se on valkoinen.

Jännittääkin, tuleeko vinyylipainoksen kansista yhtä näyttävät... Avattavat kannet siihen käsittääkseni tulee joka tapauksessa.

joo. se cd näyttäis olevan jonkinmoinen kirja-tyyppinen ratkaisu, onko siinä sivujakin tai joku vihko?

Laulujen sanat suomeksi ja enkuksi, kuten myös Lännen-Jukan tarina. Ja jokaisen biisin syntyhistoria löytyy myös tosta parikymmentä sivuisesta vihkosesta. Samoja juttuja taitaa löytyä tosin Lännen-Jukan sivuiltakin...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#99 15.12.2006 17:07

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

Alxity wrote:

Painosten erosta ei ole tietoa, mutta täytyy ikävä kyllä sanoa, ettei hirveästi innostanut kun pari nätebiisinpätkää kuuntelin. Ei kuitenkaan tuomita vielä lyhyiden näytteiden perusteella, vaan yritetään saada jossain vaiheessa koko levy kuunteluun.

Saatan hyvin uskoa, ettei kaikki hullaannu tämmöseen. Eihän tässä ole sinänsä mitään ihmeellistä, mies rimputtelee banjoa ja lauleskelee. Mä oon vaan ollut aika totaalisen kypsynyt jo muutaman vuoden ajan rokkitouhuihin, tuntuu että se luu on kaluttu tässä menneen 30 vuoden musankuuntelun ja soittamisen aikana loppuun, ja tän tyyppinen juttu on näköjään just sitä, mitä kaipaankin. Perusasioiden äärellä ollaan...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#100 15.12.2006 22:28

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:

Saatan hyvin uskoa, ettei kaikki hullaannu tämmöseen. Eihän tässä ole sinänsä mitään ihmeellistä, mies rimputtelee banjoa ja lauleskelee. Mä oon vaan ollut aika totaalisen kypsynyt jo muutaman vuoden ajan rokkitouhuihin, tuntuu että se luu on kaluttu tässä menneen 30 vuoden musankuuntelun ja soittamisen aikana loppuun, ja tän tyyppinen juttu on näköjään just sitä, mitä kaipaankin. Perusasioiden äärellä ollaan...

Mä kuitenkin koen itseni tosi vahvasti henkilöksi, joka voisi innostua tuosta - pelkästään levyn idea toimi mulle ihan tosissaan - mutta kun ei. Ok, olen kuullut vain niitä lyhyitä pätkiä sieltä jostaki nettisivuilta, tökki ihan instant. Sen verran nyt kuitenkin kiinnostaa (kun joka ilmansuunnasta tulee kehuja), että pitäs varmaanki perehtyä tuohon levyyn ihan rauhassa kotosalla.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#101 16.12.2006 20:19

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,320

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:
psykokarkki wrote:
upsetter wrote:

Ero on kait vaan kansissa. Ekan painoksen pääty (siis se missä lukee artistin ja levyn nimi etc) on mustasta/tummasta kankaasta, ja kakkos-painoksessa se on valkoinen.

Jännittääkin, tuleeko vinyylipainoksen kansista yhtä näyttävät... Avattavat kannet siihen käsittääkseni tulee joka tapauksessa.

joo. se cd näyttäis olevan jonkinmoinen kirja-tyyppinen ratkaisu, onko siinä sivujakin tai joku vihko?

Laulujen sanat suomeksi ja enkuksi, kuten myös Lännen-Jukan tarina. Ja jokaisen biisin syntyhistoria löytyy myös tosta parikymmentä sivuisesta vihkosesta. Samoja juttuja taitaa löytyä tosin Lännen-Jukan sivuiltakin...

Nikkareita varmaan kiinnostaa se että tosta cd:stä on myös 'tavallista' digipak -versiota liikkeellä.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#102 20.12.2006 14:24

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

onkos vinyyliversiosta havaintoja, eikös pitänyt tällä viikolla ilmestyä? stupidossa vieraillessani lännen-jukka soi, ja täytyy sanoa että erityisesti pontikka-poika kuulosti suunnilleen vuoden parhaalta biisiltä peuk


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#103 20.12.2006 15:06

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

janne m. wrote:

Mä kuitenkin koen itseni tosi vahvasti henkilöksi, joka voisi innostua tuosta - pelkästään levyn idea toimi mulle ihan tosissaan - mutta kun ei. Ok, olen kuullut vain niitä lyhyitä pätkiä sieltä jostaki nettisivuilta, tökki ihan instant. Sen verran nyt kuitenkin kiinnostaa (kun joka ilmansuunnasta tulee kehuja), että pitäs varmaanki perehtyä tuohon levyyn ihan rauhassa kotosalla.

Sama. Eilen kuulin tuota Karjalaisen lättyä Anttilassa useammankin biisin verran eikä suoraan sanottuna erityisesti innostanut.

Ei se sentään kuitenkaan kuulostanut niin falskilta kuin Veskun Ivalo..


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#104 20.12.2006 15:11

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

sheino wrote:

Ei se sentään kuitenkaan kuulostanut niin falskilta kuin Veskun Ivalo..

suessa oltiin vähän eri mieltä... veskulle oma topicci -spåm


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#105 20.12.2006 18:18

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

psykokarkki wrote:

onkos vinyyliversiosta havaintoja, eikös pitänyt tällä viikolla ilmestyä? stupidossa vieraillessani lännen-jukka soi, ja täytyy sanoa että erityisesti pontikka-poika kuulosti suunnilleen vuoden parhaalta biisiltä peuk

Kävin kysymässä tänään vinyyliä Jäänsärkijästä, ja siellä sanottiin, että se ei oo ilmestynyt vielä. Kohtapuoliin toivottavasti... Fullsteamin sivuilla ei ole näköjään päivitettyä tietoa aiheesta.

Ihmetyttää, minkä takia ihmisten on "pakko" yrittää tykätä Lännen-Jukasta sillä perusteella, että se on saanut osakseen paljon kehuja, vaikka netissä olevien klippien ja kauppakuuntelujen perusteella moni on sen jo tyrmännyt. Mulla ei ole mitään pakkoa tykätä väkisin jostain/mistään, jos oon sen jo "huonoksi" omassa päässä reitannut.

kaka on kaka, vaikka voissa paistais.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#106 20.12.2006 18:23

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:

Ihmetyttää, minkä takia ihmisten on "pakko" yrittää tykätä Lännen-Jukasta sillä perusteella, että se on saanut osakseen paljon kehuja, vaikka netissä olevien klippien ja kauppakuuntelujen perusteella moni on sen jo tyrmännyt. Mulla ei ole mitään pakkoa tykätä väkisin jostain/mistään, jos oon sen jo "huonoksi" omassa päässä reitannut.

Niin no lähinnä on kait kyse vaan siitä, että koko konsepti vaikuttaa mielenkiintoiselta ja kun sitä on vielä sen verran kehuttukin niin tietää ettei se voi mitään kauheaa tuubaa olla. Sitten vaan miettii, että missä vika kun ei omalle korvalle kuulosta hyvältä. Eihän siitä ole toki pakko tykätä, mutta kun on kuitenkin jatkuvasti sellainen fiilis, että jos minä yhtään itseni tunnen niin kait minä tykkäsin jos vaan päässä joku napsahtais ja tapahtuisi ymmärrys. Monen levyn kanssa olen päätäni seinään hakannut ja osa on auennut (mm. Daydream Nation, Unknown Pleasures jne) ja osa ei (Dylanin 2 uusinta, MBV:n Isn's Anything jne). Jotenkin vaan uskon, että Lännen-Jukassa voisi olla potentiaalia vaikka mihin...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#107 20.12.2006 18:31

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

Alxity wrote:
upsetter wrote:

Ihmetyttää, minkä takia ihmisten on "pakko" yrittää tykätä Lännen-Jukasta sillä perusteella, että se on saanut osakseen paljon kehuja, vaikka netissä olevien klippien ja kauppakuuntelujen perusteella moni on sen jo tyrmännyt. Mulla ei ole mitään pakkoa tykätä väkisin jostain/mistään, jos oon sen jo "huonoksi" omassa päässä reitannut.

Niin no lähinnä on kait kyse vaan siitä, että koko konsepti vaikuttaa mielenkiintoiselta ja kun sitä on vielä sen verran kehuttukin niin tietää ettei se voi mitään kauheaa tuubaa olla. Sitten vaan miettii, että missä vika kun ei omalle korvalle kuulosta hyvältä. Eihän siitä ole toki pakko tykätä, mutta kun on kuitenkin jatkuvasti sellainen fiilis, että jos minä yhtään itseni tunnen niin kait minä tykkäsin jos vaan päässä joku napsahtais ja tapahtuisi ymmärrys. Monen levyn kanssa olen päätäni seinään hakannut ja osa on auennut (mm. Daydream Nation, Unknown Pleasures jne) ja osa ei (Dylanin 2 uusinta, MBV:n Isn's Anything jne). Jotenkin vaan uskon, että Lännen-Jukassa voisi olla potentiaalia vaikka mihin...

No onhan siinä!  peuk


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#108 20.12.2006 22:51

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

sheino wrote:

Ei se sentään kuitenkaan kuulostanut niin falskilta kuin Veskun Ivalo..

En ole kuullut levyä kokonaan, vain pari irtobiisiä (tästä asti aikaa, pelasta maailma). Veskun olis ehkä pitänyt olla joko ihan päissään tuota tehdessään, tai sitten ajoittaa äänitykset jonkin kunnon ryyppyputken jälkeiseen itseinhotilaan. Hittoako sen pitää kuulostaa niin turvalliselta.

upsetter wrote:

Ihmetyttää, minkä takia ihmisten on "pakko" yrittää tykätä Lännen-Jukasta sillä perusteella, että se on saanut osakseen paljon kehuja, vaikka netissä olevien klippien ja kauppakuuntelujen perusteella moni on sen jo tyrmännyt. Mulla ei ole mitään pakkoa tykätä väkisin jostain/mistään, jos oon sen jo "huonoksi" omassa päässä reitannut.

Alxity jo tossa ihan hyvin kommentoi, lisätään sen verran että aluksi konseptista kuultuani _halusin_ tykätä tuosta kovasti. Tässä sit yrittäny kärvistellä ku mittari meneeki negatiiviselle. Ei se muiden mielipide siihen ole vaikuttanut, vaan oma kiinnostus. Kyllä multa löytyy hyllystä erittäin mainioiksi osoittautuneita levytuttavuuksia, joille on vaan pitänyt antaa aikaa ja kärsivällisyyttä, joskus tajuaa joskus ei. Nykyään sitä harvemmin jaksaa enää yrittää jos ekan 20 sekan aikana ei järki räjähä. Ennen oli vähemmän levyjä, pysty perehtymään niihin paremmin. Mm. Sweetheart. Jotakin niiden 7":aa (Forestside?) yritin aikanaan kuunnella ihan tolkuttoman paljon, mutta en saanut vaan musasta otetta. Sit näki bändin keikalla ja poks. Tavallaan harmittaakin, että nykyään menee varmaan helkkaristi hyvää musaa ohi ihan vaan sen vuoksi että on niin "kiire" kuunnella.

24.1. Linjalla näköjään myös ainahauska Anssi Kasitonni & Kovat Piipussa - ehkä mä tuun tota diggailemaan ja jatkan samalla vaivalla mielipiteen muodostamista Lännen Jukasta.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#109 20.12.2006 23:24

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

janne m. wrote:

Ennen oli vähemmän levyjä, pysty perehtymään niihin paremmin.

Tämä on niin totta. Nykyään ei kerkeä perehtymään mihinkään, kun levyjä tulee sisään ovista ja ikkunoista koko ajan. Hyvä kun muutaman biisin malttaa kuunnella levyltä ennen kuin se lentää jo hyllyyn ja hukkuu levyjenpaljouteen ikuisiksi ajoiksi. Todella viisasta touhua...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#110 21.12.2006 00:38

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:
psykokarkki wrote:

onkos vinyyliversiosta havaintoja, eikös pitänyt tällä viikolla ilmestyä? stupidossa vieraillessani lännen-jukka soi, ja täytyy sanoa että erityisesti pontikka-poika kuulosti suunnilleen vuoden parhaalta biisiltä peuk

Kävin kysymässä tänään vinyyliä Jäänsärkijästä, ja siellä sanottiin, että se ei oo ilmestynyt vielä. Kohtapuoliin toivottavasti... Fullsteamin sivuilla ei ole näköjään päivitettyä tietoa aiheesta.

Mä kuulin sellasta, että tänään keskiviikkona olis tullu tehtaalta, eli varmaan perjantaina levykaupoissa. Turun mikälienykyään ex-stupidoon on kai tulossa parisenkymmentä kappaletta, joten luulis riittävän. Tää on kai vaan 1000 levyn painos. Ei sentään myy kuin Pipettesin eka seiska, et periaatteessa ennen virallista julkaisupäivää levyt oli loppu (vai miten se menikään). Vähän kyllä emmin, että miten tätä sittenkään jaksaa, eli saattaa olla, ettei tule osteltua levyä vielä heti, vai piätiskö?

Offline

#111 22.12.2006 19:36

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

leposi wrote:
upsetter wrote:
psykokarkki wrote:

onkos vinyyliversiosta havaintoja, eikös pitänyt tällä viikolla ilmestyä? stupidossa vieraillessani lännen-jukka soi, ja täytyy sanoa että erityisesti pontikka-poika kuulosti suunnilleen vuoden parhaalta biisiltä peuk

Kävin kysymässä tänään vinyyliä Jäänsärkijästä, ja siellä sanottiin, että se ei oo ilmestynyt vielä. Kohtapuoliin toivottavasti... Fullsteamin sivuilla ei ole näköjään päivitettyä tietoa aiheesta.

Mä kuulin sellasta, että tänään keskiviikkona olis tullu tehtaalta, eli varmaan perjantaina levykaupoissa. Turun mikälienykyään ex-stupidoon on kai tulossa parisenkymmentä kappaletta, joten luulis riittävän. Tää on kai vaan 1000 levyn painos. Ei sentään myy kuin Pipettesin eka seiska, et periaatteessa ennen virallista julkaisupäivää levyt oli loppu (vai miten se menikään). Vähän kyllä emmin, että miten tätä sittenkään jaksaa, eli saattaa olla, ettei tule osteltua levyä vielä heti, vai piätiskö?

Osku kertoi tänään Keltaisessa Jäänsärkijässä, että vinyyli tulee vasta joulun, tai mahdollisesti jopa vuoden vaihteen jälkeen. Että semmosta kivaa...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#112 22.12.2006 20:09

Tero Skeleton
Member
Registered: 13.11.2006
Posts: 418
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

Eroselle tuli ainakin tänään.


150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?

Offline

#113 22.12.2006 20:13

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

Tero Skeleton wrote:

Eroselle tuli ainakin tänään.

Mitvit?! Haiskahtaa sille, että tuli asiaa vielä huomenna 5kulmaan...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#114 23.12.2006 02:06

rhinestone cowboy
Member
From: Helsinki
Registered: 11.07.2005
Posts: 1,792

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:

Osku kertoi tänään Keltaisessa Jäänsärkijässä, että vinyyli tulee vasta joulun, tai mahdollisesti jopa vuoden vaihteen jälkeen. Että semmosta kivaa...

Samaiselta herralta ostin oman kappaleeni tuossa klo 19 aikoihin.

Offline

#115 23.12.2006 16:31

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

rhinestone cowboy wrote:
upsetter wrote:

Osku kertoi tänään Keltaisessa Jäänsärkijässä, että vinyyli tulee vasta joulun, tai mahdollisesti jopa vuoden vaihteen jälkeen. Että semmosta kivaa...

Samaiselta herralta ostin oman kappaleeni tuossa klo 19 aikoihin.

Osku perkele...

No, omani hain minäkin tänään Eroselta. Aikamoisia hintaeroja kaupoissa: Fennica 28€, Stupido 23.90€ ja Eronen 21€.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#116 23.12.2006 17:59

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

Turussa oli 21.90€. Fennican hinta on aika vitsi. Miten voi heitellä noin, koska Suomessa kuitenkin julkaistu? Vilkkukuuko levykauppiaiden silmissä dollarit vai mitä vittua?

Mutta joo, olihan se itsekin pakko ostaa tuo tänään. Ja siis voi  hyvä jumala, että se on hyvä. Pysäytti, kun löin levyn soittimeen ja jämähdin ihan vahingossa lattialle. Katselin vain ikkunasta yläviistoon kun lentokone jätti vanaa taivaalle, ja sitten tuli toinen lentokone. Ne meni ehkä Amerikkaan! Ei Hangosta mutta Helsingistä tällä kertaa. Hieno teko tämä!

Sitten tuli myös jännä fiilis Piupali Paupalin aikana. Oon täysin varma, että olen joskus ala-asteen musiikkitunneilla laulanut tuota laulua useita kertoja. Osasin sanat ulkoa vieläkin, vaikka muuten olin unohtanut koko biisi ihan kokonaan, tai siis sen olemassa olon. Mielettömät fiilikset tuli!!

Offline

#117 24.12.2006 03:02

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

upsetter wrote:

Aikamoisia hintaeroja kaupoissa: Fennica 28€, Stupido 23.90€ ja Eronen 21€.

rahastusta center

no kerroppas millainen paketti, onko kirjaa/liitettä/muuta jännää?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#118 24.12.2006 11:05

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

psykokarkki wrote:
upsetter wrote:

Aikamoisia hintaeroja kaupoissa: Fennica 28€, Stupido 23.90€ ja Eronen 21€.

rahastusta center

no kerroppas millainen paketti, onko kirjaa/liitettä/muuta jännää?

Minä? No, ei oo kirjaa/liitettä eikä muuta jännää. Avattavat kannet toki, jossa on Lännen-Jukan tarina suomeksi ja enkuksi, ja iso kuva vitsa-laudasta...

Vähän ehkä pettynyt olo, kun oisin ootellut samanlaista tyylikästä pakettia kuin cd:n eka painos. Kovaan ääneen alettiin kiireellä puuhata vinyyliä, ja jotenkin homma jätettiin vähän niinku puolitiehen. Laulujen sanat olis siis pitäny saada mukaan, ja tarinaa niiden synnystä. Ja kuvia, miksei löydy lisää kuvia? Ja oishan se ollut ihan tolkuttoman hienoa, jos vinyyliversiossakin olis ollut se semmonen kangas-pääty (vai miksi sitä oikeen kutsutaan...), jossa lukee artistin ja levyn nimi. Siis tyyliin, jota mm. ainakin Smitsonian Folkways on harrastanut muinaisina aikoina. Hinta tosin olis varmaan noussut taivaisiin sillon...

Lisäyksenä vielä, että sisältöhän on toki se tärkein asia levyssä, ja sehän toimii, jos se on jäänyt jollekin vielä epäselväksi... icon_rolleyes


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#119 25.12.2006 23:54

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

ookoo, thänks. ja niinhän se pukki toi tuon cd-version, hieno levy kyllä! ja komea paketti muutenkin, vaikka onkin valkopäätyinen kakkospainos...


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#120 05.01.2007 00:30

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 12,053
Website

Re: Lännen Jukka (+ J.Karjalaisen soolot)

Noniin, mielipiteenkorjaussarja käyttöön.

laurkhi soitteli uudenvuodenpileiden jatkoilla lännen jukkaa, ja silloin, aamuyöstä, minulla naksahti. Ei siinä, ettenkö aiemminkin olisi pitänyt J:tä korkeassa arvossa, mutta nyt se lännen J nimenomaan tuli sieltä esiin. Mulle kävi siis samat kuin ydinaukiolle aiemmin.

En tosin tiedä, haluanko kuulla koko levyä vähään aikaan uudestaan. Oli sen verran vaikuttava kokemus.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB