You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pitääpä ostaa. Kasetti ainakin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
biisilista:
1 Siantappolaulu
2 Teksasin keltaruusu
3 New Orleansin tappelu
4 Hopeinen veitsi
5 Kauppias Intiassa
6 Vingelska
7 Wabash Cannonball
8 Amasa Blues
9 Hilkka Taskinen
10 Rakas mestari
11 Piru laulunopettajana
12 Karjalan poikia
Vaikuttaa hyvältä
Siantappolaulu
Karjalan poikia
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sunnuntaina tulee Radio Suomelta Vesimiehen ajan lisäksi myös Lähikuvassa J. Karjalainen (klo 22.10), ilmeisesti juttua Lännen-Jukka -meiningeistä.
Huh. Överiä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Todella hyvää ja funkkia keskitempolouhintaa täynnä tämä levy. Sliipattua menoa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tänään ilmestyy tuo Lännen-Jukan trilogian päättävä levy. Voispa sitä jo marssia stetsoni kourassa lähimmälle diilerille.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Levy löytyy jo Spotifysta ja kuuntelin se eilen pari kertaa läpi. Lähestytään "uhkaavasti" taas vanhaa kunnon J. Karjalais-saundia, joka ei kyllä mua ihan älyttömästi riemastuta, mutta kaipa tuo tulee vielä ostettua. Liberten levyjulkkarikeikalle ihan varmasti, jos ovella vaan riittää lippuja.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Sliipattua menoa.
Lähestytään "uhkaavasti" taas vanhaa kunnon J. Karjalais-saundia, joka ei kyllä mua ihan älyttömästi riemastuta
hieman huolestuttavaa mut eiköhän tämä jossain vaiheessa poistoon mene.
^ mistäs ton sais kuulolle? enpä oo moisesta kuullutkaan.
nukkahuilu
Metsäfolk-topikissa nämä
Levy löytyy jo Spotifysta ja kuuntelin se eilen pari kertaa läpi. Lähestytään "uhkaavasti" taas vanhaa kunnon J. Karjalais-saundia, joka ei kyllä mua ihan älyttömästi riemastuta, mutta kaipa tuo tulee vielä ostettua. Liberten levyjulkkarikeikalle ihan varmasti, jos ovella vaan riittää lippuja.
Perkeletto, oltiin runsaan puolen tunnin jonottelun jälkeen ekat, jotka ei enää mahtuneet sisään...
Olipas hyvä keikka
Ei vakuuttanut yhden spotifykuuntelun perusteella ollenkaan tuo Polkabilly Rebels.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Eipä iske Järvenpään hanurointi tälläkään levyllä
Eikä onnistu hymiöiden teko
Last edited by Pope (06.04.2010 14:34)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Joo ei tää uus kyllä oikeen innosta, jotenkin valjua meininkiä
Joo ei tää uus kyllä oikeen innosta, jotenkin valjua meininkiä
Joo, taidan jättää tän sittenkin ostamatta. Ihan liikaa vanhaa J. Karjalais-saundia... varsinkin kun tota vertaa trilogian kahteen ensimmäiseen osaan. Lännen-Jukka on klassikko, Paratiisin Pojat "vaan" hyvä.
Ihan hyvä levy, muutaman tylsemmän biisin joutuu tosin skippaamaan. Paras taitaa olla Marjo Leinosen laulama Hopeinen veitsi. Samaa mieltä Lännen-Jukan parhaudesta tässä trilogiassa.
bernardblack wrote:Joo ei tää uus kyllä oikeen innosta, jotenkin valjua meininkiä
Joo, taidan jättää tän sittenkin ostamatta. Ihan liikaa vanhaa J. Karjalais-saundia... varsinkin kun tota vertaa trilogian kahteen ensimmäiseen osaan. Lännen-Jukka on klassikko, Paratiisin Pojat "vaan" hyvä.
Nythän tuota sai vinyylinäkin 9.90 levyalen myötä. Kyllähän se taitaa niin olla, että trilogian eka on paras, mutta ei tuo viimeinen nyt huonokaan ole.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vanhan koulukaverin fesestatus
Kertooko J. Karjalaisen Ankkurinappi kahdesta seilorihomosta, jotka takaa dark roomissa?
"En koskaan nähnyt sinun kasvojasi
Käsin kiihkein haroin hiuksiasiKun kohdattiin oli pimeää
Kun erottiin oli pimeämpää
Ankkurinappi vain muistoksi jäi
Ankkurinappi sinun puserosta jäi..."
en ole kolmekybänen emoboy
siitähän se kai kertoo, tai siis virallisesti biisi on kuulemma tehty naisen laulettavaksi.
Joo mä olen kans kuullut, että tuo biisi kertoo homostelusta, vaikka sen verran hienovaraisia ne viittaukset ovat etten olisi kyllä itse varmaan tajunnut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
here are lots of reasons why other brides opt to have a casual wedding dress. Aside from being less complicated when it comes to styles, casual wedding dresses are quite affordable compared to designer wedding dresses. Casual wedding dresses are best for brides who are in a tight budget and this kind of wedding dress is also easy to alter, which is an advantage to a quick wedding.
bridal Dress Designers
bridal Dresses Online
discount Bridal Dresses
Here s my galleries. Wanna check em?
bzort glorf bööth
Jos saisin ottaa autiolle saarelle yhden 2000-luvulla Suomessa tehdyn levyn, se olisi ehdottomasti tää eka Lännen-Jukan levy. Huikeeta matskua. Oli päässyt vähän unohtumaan. Onneksi osui silmin vanhalta läppäriltä.
Jos saisin ottaa autiolle saarelle yhden 2000-luvulla Suomessa tehdyn levyn, se olisi ehdottomasti tää eka Lännen-Jukan levy. Huikeeta matskua. Oli päässyt vähän unohtumaan. Onneksi osui silmin vanhalta läppäriltä.
Just kuuntelin tätä kans! Onhan tää ihan huikea levy.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Laatu wrote:Jos saisin ottaa autiolle saarelle yhden 2000-luvulla Suomessa tehdyn levyn, se olisi ehdottomasti tää eka Lännen-Jukan levy. Huikeeta matskua. Oli päässyt vähän unohtumaan. Onneksi osui silmin vanhalta läppäriltä.
Just kuuntelin tätä kans! Onhan tää ihan huikea levy.