You are not logged in.
Pages: 1
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tool
Radiohead
Kingston Wall
Muse
Paleface
cmx
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Deathspell Omega
Meshuggah
Autechre
Bob Dylan
Pain of Salvation
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Aphex Twin
Death Grips
Godspeed You! Black Emperor
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Shabazz Palaces
Oneohtrix Point Never
Philip Glass
The Mars Volta
Cult of Luna
Isis
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Jesu
Steely Dan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
PAPERI T
Maj Karman Kauniit Kuvat
Swallow the Sun
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Leonard Cohen
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Dälek
System of a Down
Paperi T
Von Herzen Brothers
KingstoN Wall
Pink Flpyd
Phish
Grateful Dead
Eläkeläiset
Tool
Anatehema
Primus
CMX
Kauko röyhkä
Porcupine Tree
Dream Theater
Mars Volta
Viikate
Hatebreed
Frank Zapper
Joe Bonnamassa
Coheed and Cambria
The Dillinger Escape Plan
Mew
Oceansize
Apocalyptica
Ja YKSIKÄÄN ei ole saanut nobelin palkintoa, vääryyksien vääryys
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yup
Kuha.
Devin Townsend
Helvetin hyviä nimiä listattu, ei todellakaan mitään pinnallista trendipelleilyä
Ja YKSIKÄÄN ei ole saanut nobelin palkintoa, vääryyksien vääryys
Onneksi Dylan mainittiin ylempänä
Mike Patton
Mr. Bungle
Fantômas
Koenjihyakkei
Kayo Dot
Arcturus
Sleepytime Gorilla Museum
Diippi Kela
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
hevisauruxet
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pages: 1