You are not logged in.
Pakko pistää kyllä tästä topikki, sillä tässä on kyllä yksi parhaista bändeistä mitä tiiän. Dig! dokkarista minäkin tämän opin tuntemaan, vaikutti kiinnostavalta, eikä pelkästään nokkamies Antonin toilailujen/kusipäisyyden takia. Nettisivuilta löytykin sitten melkein kaikki julkaisut .oggeina ja herrajumala miten hyvää matskua ja PALJON. Näin sitä pitää hommat hoitaa, musa vapaaksi, kyllä fanit ostaa. Voittaa kyllä serkkunsa Dandy Warholsit kirkkaasti 20-0. Tyyleistä löytyy kasari-indestä,psykedeeliseen intiaan, kantriin, folkkiin, ysäri kitaranrämpyttelyyn ja tietysti vielä nimen mukaisesti sixties revival meininkiä samassa hienossa paketissa. Meillä on ainakin aina bileet kun tätä soitetaan. Asenne on kohillaan, pahaa musaa sydämmellä ja diy-hengessä. Harmi vaan kun levyjään ei oikeestaan saa paljo mistään, tosin Stupido niitä on jostain saanu hyllyihinsä repästyä. Siitä kyllä heille pointsit! Keep music evil. Prkl, sanokaa jottain.
no ei kait siinä
tää on niitä joihin on aina pitäny tutustua. laitatko linkkiä mistä saattas biisejä löytää jos vaik joku päivä jaxais sinne surffaa?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tämä nimi tuli aikanaan esiin Black Rebel Motorcycle Clubin yhteydessä. Jonkun levyn lainasin joskus kirjastossa, mutta vaikutelma jäi "ihan kiva" -tasolle. Siitä on tosin sen verran kauan, että muistikuvat eivät ole ihan tuoreita.
Jonkun levyn lainasin joskus kirjastossa, mutta vaikutelma jäi "ihan kiva" -tasolle.
Tais olla sama joka mulla on lainassa parastaikaa, Their Satanic Majesties' Second Request. Vaikutelmatkin täsmäävät!
This must be what jail / I will scratch
[quote:ad3eb2eabc="lintumies"]Jonkun levyn lainasin joskus kirjastossa, mutta vaikutelma jäi "ihan kiva" -tasolle.[/quote:ad3eb2eabc]
Tais olla sama joka mulla on lainassa parastaikaa, Their Satanic Majesties' Second Request. Vaikutelmatkin täsmäävät!
Tuosta levystä pidän näiden diskografiassa vähiten, vähän latteaa happofiilistelyä. Huono paikka aloittaa sanoisin.
no ei kait siinä
joo nostetaan ku shänksi kuuntelee. vieläkään en oo ehtiny tutustumaan, mulle
Suukeisahtava debyytti Methodrone
tossa se lukotettu topicci. niin, ylläri, en vieläkään oo näihin tutustunu mut mainitaas täällä että dandy warholsin kakkosalbumin teh dw come down hankin tossa ja täähän on klassikko joka ois pitäny hoitaa jo aikanaan mut parempi myöhään jne. taidanpa seuraavax tehdä topicin myös niille, mut oliko niin että tää brian jonestown massacre on tehny jonku uuden enpä kuule tiijä levyn?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
tossa se lukotettu topicci. niin, ylläri, en vieläkään oo näihin tutustunu mut mainitaas täällä että dandy warholsin kakkosalbumin teh dw come down hankin tossa ja täähän on klassikko joka ois pitäny hoitaa jo aikanaan mut parempi myöhään jne. taidanpa seuraavax tehdä topicin myös niille, mut oliko niin että tää brian jonestown massacre on tehny jonku uuden enpä kuule tiijä levyn?
Joo ja aika hyvän onkin, veikaan että ainakin sä diggailisit "sitä". Siitähän oli puhetta taas tässä kolmannessa bjm-topikissa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Joo ja aika hyvän onkin, veikaan että ainakin sä diggailisit "sitä". Siitähän oli puhetta taas tässä kolmannessa bjm-topikissa
oho! oho!
lol apua
ultravox
joo, tutustuminen aloitettu pikkuhiljaa, their satanic majesties' second request on tämmöstä kivaa psykepoppipastissimeininkiä, välillä hieman JAMC- ja jopa spacemen 3 -vaikutteitakin olen kuulevinani. my bloody underground myös kerran kuunneltu, pastissiosastoa sielläkin, milloin MBV:tä milloin jotain muuta, mutta bändin oma linja ei ole vielä oikein tullut esille. vähintäänkin mielenkiintoista joka tapauksessa.
lol apua
ultravox
Last.fm:n suosituksissa tämä, pari kolme biisiä kuullut, hyvähköltä vaikutti.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pannanpa täältä peukkua Strung Out In Heavenille. Kuuntelin tuossa juuri ekaa kertaa levyn läpi ja onhan toi helvetin hyvä vaikkei ehkä ihan paras mitä olen bändiltä kuullut.
Joo ei mulla muuta -späm.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jöööj oon taas viimeaikoina kuunnellut vitusti ja voi helvetti tää on neroa musaaaaaaaaaaaaa jöööööj ei mulla muuta moikka moi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Maailman paras bändi just nyt -spåm
Enpä tiiä. Tää Retrospective on vaan ihan täydellinen kokoelma. Oon toki kuunnellut viime aikoina myös Mental Illnessiä ja Strung Out In Heavenia tosi paljon. Mut joo enpä tiijä. Pakko saada talousongelmien jälkeen ostettua kaikki puuttuvat. Foppa laitappa tilaukseen!
Tää Retrospective on vaan ihan täydellinen kokoelma.
joku uusi? mihnä pelaa (halvalla)?
hrmunoita wrote:Tää Retrospective on vaan ihan täydellinen kokoelma.
joku uusi? mihnä pelaa (halvalla)?
Kysy Fopalta
Strung out in Heaven pelaa aika tulsa peli :?
Strung out in Heaven pelaa aika tulsa peli :?
No tavallaan, mut tykkään siitä!
Lisää kräkkiä Antonille :D:D:D:D:lol:
Anton jossai Nykissä katolla, Dig!:n bonarimatsguuu
Näiltä oli näköjään tullut uusi ep:
A1 The Serious Matter 3:46
A2 í Alvöru Talaõ 3:46
B1 Tempo 116.7 (Reaching for Dangerous Levels of Sobriety) 5:35
B2 Tempo 116.7 (Clean Acid / Dirty Beats) 5:22
B3 Super Fucked 6:36
Huomasin tuon puolivahingossa Keltsussa ja ostin cd:n. Maksoi vain 9,50 eåååh Älbbärin ollessa vähän turhan kallis eli 24 eååååh
Hyvältä kuulostaa! Jatkaa siihen mihin My Bloody Underground jäi.
jännä kansikuva
EDIT: editoinnille
jännä kansikuva
Arvasin että ehdit!
Hehe
bzort glorf bööth
Uusi ep "The One" tulossa ilmeisesti loppukuusta fyysisenä julkaisuna. Kuuntelen just Spotifysta tosin Tokyo Hotel -mainos keskeytti.
BRIAN JONESTOWN MASSACRE - "who killed sgt pepper?" - release date 01/01/2010
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
Meen kattoo.
avatarin perusteella oot katossa jo