You are not logged in.
Hurja uusi kappale. Mukana Frank Black.
Tuanoi saatana.
^no?
Tuanoi saatana.
Suositeltava paketti on Shadowland live. Menevä setti. Enemmän jumputusta vähemmän avantgarde teatteria. Olin katsomassa tolla kiertueella.
Tuanoi saatana.
Kuuntelin tossa eskimoa ja eihän se ihan niin vaikee ollu mitä muistelin. Ei siitä residentsien parasta levyä saa mutta ihan kelpo ja ainakin jännä.
Tuanoi saatana.
Kuuntelin tossa eskimoa ja eihän se ihan niin vaikee ollu mitä muistelin. Ei siitä residentsien parasta levyä saa mutta ihan kelpo ja ainakin jännä.
Tai enpä tiiä, ei tää nyt kuitenkaan järin hyvä oo. Liikaa filleriä.
Tuanoi saatana.
Tämä on kaunis kappale
nää tulee näköjään suomeen helmikuussa
THE RESIDENTS (US) -Dog Stab! The 50th Anniversary Tour
Ma 14.2.2022 Helsinki, Savoy-teatteriLIPUT myyntiin ma 24.5.2021
- ennakkoon 38 EUR (+ mahd. toimitusmaksut alk. 1 EUR) Lippupisteestä ja Savoy-teatterista
- ovelta 43 EUR
Lippuja löytyy reilusti hyviltä paikoilta, käykäähän ostamassa.
Oottako canceloinu tän bändin?
terv. nimim. Kuuntelin tänään The Third Reich 'n' Rollin
Ei olla.
Pitäis ostaa lippu sinne keikalle jos vielä löytyy ja jos vielä joskus jaksan/osaan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pitäis ostaa lippu sinne keikalle jos vielä löytyy ja jos vielä joskus jaksan/osaan
sama
Keikka siirretty vuoteen 23
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ollaanks me yhtä mieltä siitä että näiden paras levy on wb:rmx?
Tää on kyl kova biisi.
CRYPTIC CORPORATION - November 18 release date
*The Residents - Triple Trouble: The Original Soundtrack CD $18.99 (Cryptic Corporation)
"The soundtrack to the Residents' long awaited new feature film Triple Trouble. Seven collaged suites of brand-new Residents music, film dialogue and one or two familiar themes. Triple Trouble the movie will be appearing at film festivals and art house cinemas near you throughout 2022. 'From priesthood to plumber: In the wake of his mother's death, an idealistic but emotionally isolated man replaces his belief in God with a faith in fungus...' The Residents present Triple Trouble, the soundtrack to their forthcoming fifty-years-in-the-making feature film of the same name. Featuring a blend of extended instrumental cues, film dialogue and spoken word extracts, and self-produced by The Residents and regular collaborator Eric Drew Feldman. Dive deep into the psyche of Randall 'Junior' Rose, son of a recently deceased rock star and a former priest who has lost faith in the church. Convinced that a fungus is a threat to humanity, and accompanied by his only friend Cherry, an AI enhanced drone, Junior slowly gathers evidence to support his bizarre theory, spiraling out of control in the process..."
Muistakaa Savoyn keikka lähestyy. 21.2.
Joo hyvä keikki. Monta vanhaa biisiä, hyvät sovitukset. Yleisölle ei nyt puhuttu mitään, vedettiin vaan biisit. Hyvät taustavideot. Elokuvaa en kattonu, olin kaverin kanssa kaljalla. Taidemusiikki > taide elokuvat.
Onko muut kun laulaja original membereitä? Tuskin kaikki.
Last edited by muumipoimuri (21.02.2023 23:43)
Jees pahus kun toi keikka jäi sellaiseen koronalimboon ja en sitten saanut aikaiseksi ostaa lippua ja väliin jäi. Tavastian keikka oli kyllä mainio, varmaan aika erilainen kun siellä sitä tarinaa riitti