You are not logged in.
Pages: 1
Vasta olen saanut hankittua W.O.R.K. (No Nah No No No My Daddy Don't)/C'30, C'60, C'90, ANDA! 7-tuumaisen (b-puoli on siis espanjankielinen versio debyytti(?)sinkusta C'30, C'60, C'90, Go!) ja täähän on ihan topviitosessa omistamissani seiskatuumaisissa.
Malcolm Maclaren tänkin perustamisessa tais näppejään napsutella, bongasi silloin 14-vuotiaan mimmin laulamaan ja tätä rataa. Sekopäistä afrorummuttelu-new wave-punkkia, hyviä piisejä ainakin nää ja ihan hemmetin vastustamaton meininki. Näkyyhän näitä aina välillä käytettynä mutta jostain syystä jäänyt aiemmin väliin kun oli joitain ennakkoluuloja...MIX?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ja tähänkin liittyen: oliko aatamille ja murkuille ketjua? Haastan psykkiksen perustamaan jollei ole.
Ja tähänkin liittyen: oliko aatamille ja murkuille ketjua? Haastan psykkiksen perustamaan jollei ole.
vuoden paras idea! just tässä mietin että vaikka onkin vissiin postissa taas odottamassa älytön läjä viimeisimpiä underground-psyke/drone/yms levyjä niin otan adam antin remasters-boksin mukaan viikonloppuna kun pitää yötä myöten maalata vaihteeksi sigue sigue sputnik -tribuutin levynkansia. kuitenkin sitä kaipaa nostalgiaa kun vähän siinä pitää kuppia ottaa inspiraatioksi
mutta siis bow wow wow... taustabändihän oli itse asiassa adam & the ants, tai siis se and the ants, jonka pahasetä malcolm adamilta riisti, mutta onneksi adam tapasi marco pirronin, haali uuden pändin ja loppu onkin historiaa (tästä sitten muualla).
eka bow wow wow levy taisi olla kasetti, jonka matskua löytyy sittemmin original recordings -lp:ltä, joka muistini mukaan on paljon parempi mitä varsinainen debyytti, jolla tosin on parempi nimi: see jungle! see jungle! go join your gang yeah, city all over! go ape crazy!. näiden kahden kiekon lisäksi omistan prince of darkness -nimisen seiskan, myöhemmästä tuotannosta muistelen että meni vähän turhan kevyeksi (kaupalliseksi), i want candy tais olla suurin hitti. jonkun kokis-cd:n vois kyllä poimia jos halvalla tulis vastaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
sarjassamme "hehän ovat kuin kaksi marjaa"
Annabella Lwin yhtyeestä Bow Wow Wow:
Ana Lucia tv-sarjasta Lost:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
C'30, C'60, C'90, ANDA!
paras biisi ikinä! jo melkeen viikon ajan.
tuohan (tai GO!-versio) oli ensimmäinen kasettisinkku koskaan ja musiikkiteollisuus veti herneet nenään kun tämä piisi oli kai olevinaan piratismimyönteinen steitmentti
[quote:880419709a="babriga"]C'30, C'60, C'90, ANDA![/quote:880419709a]
paras biisi ikinä! jo melkeen viikon ajan.
tuohan (tai GO!-versio) oli ensimmäinen kasettisinkku koskaan ja musiikkiteollisuus veti herneet nenään kun tämä piisi oli kai olevinaan piratismimyönteinen steitmentti
juu. aamulla muistin tarkistaa levyhyllystä ja tuo epsanjankielinenhän on mukana sillä original recordings lp:llä, samoin se W.O.R.K., tosin extended-versiona(?). ja sit tietty sika-ihQut louis quatorze ja uomo sex al apache, joista jälkimmäinen soinutkin tänään päässä. täytyypä kuunnella levyä illalla.
Niin tuo tyttönenhän oli jotenkin älyttömän nuori. Controversy!
Niin tuo tyttönenhän oli jotenkin älyttömän nuori. Controversy!
juu, ei oo paljookaan mua vanhempi...
EDIT: tossa kuvassa se oli 16:
original recordings -lp:tä kuuntelin vkonloppuna, hyvältä kuulosti edelleen! siinä siis noita varhaisia sinkkuja ja your cassette pet -kasetin piisejä.
Kyllähän tää on hieno yhdistelmä kolinaa ja tarttuvuutta. See jungle jne jne jne jne löyty kirppikseltä tuossa kesällä, mutta pitääpä tarkastaa miltä nuo original recordings kuulostaa.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Mul o "I Want Candy" -kassu. Makso pari markkaa vuonna x. Tykkään kyllä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
jos joku ei näistä tykkää:
http://youtube.com/watch?v=TpgcRF3eN9c
http://youtube.com/watch?v=k4flFP0O8UM
niin niitä ei lasketa.
demolition of the work ethic takes us to the age of primitive!
no need to work ever!
Ne kolme Marie Antoinetten soundtrackilla olevaa biisiä vaikuttaisivat olevan ainakin aika parhautta, joten pitää tutustua tarkemmin...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
joku hyvä cd-kokis olis kyllä kätevä. vähän offtopic, mutta upsetterilta (onneksi) halvalla lunastamani haysi fantayzee -yhtyeen levy on selkeästi näille velkaa, mutta paljon huonompi. ei "sieltä" jäänyt oikein muuta käteen ku vanha kunnon john wayne is a big leggy.
Nosto. Loistobändi. VAIKKA MONI TOISTA VÄITTÄÄ NÄIDEN LEVYJÄ EI NÄY KIUSAKSI ASTI KIRPPUTOREILLA.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
WOW
Pages: 1