You are not logged in.
Pages: 1
Monster Magnet - Pill Shovel
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
frank zappa - peaches en regalia
Obituary - Internal Bleeding
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Smashing Pumpkinsin Quietin aloitusfilli on kans aika röyhkee.
Tää lähtee khyl hyvin.
Last edited by noiseidea (18.02.2019 12:41)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
RATM - bullet in the head
No pah
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Iron Maidenin Where Eagles Dare!!
Voittaja löytyi, täts it ja topikki lukkoon
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
dadadrlrl wrote:Smashing Pumpkinsin Quietin aloitusfilli on kans aika röyhkee.
Tää lähtee khyl hyvin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Olen koko ajan asennoitunut siten, että "fillillä" tarkoitetaan rumpufilliä. Kelpaako muut soittimet?
Eihän muut soittimet soita "fillejä"
Iron Maidenin Where Eagles Dare!!
Voittaja löytyi, täts it ja topikki lukkoon
no toi on kyllä helvetin kova, ei tuu mieleen parempaa tähän hätään perkele maiden on kova bändi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Firon oli oikeessa eli PAINKILLER!!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
dadadrlrl wrote:Olen koko ajan asennoitunut siten, että "fillillä" tarkoitetaan rumpufilliä. Kelpaako muut soittimet?
Eikö muka
Ehkä meidän opiston teorianmaikka sit höpöttää omiaan.
ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Olen koko ajan asennoitunut siten, että "fillillä" tarkoitetaan rumpufilliä. Kelpaako muut soittimet?
Eikö muka
Ehkä meidän opiston teorianmaikka sit höpöttää omiaan.
joo voin olla väärässäkin. en muista kuulleeni ainakaan kitara- tai bassofilleistä koskaan. ehkä joidenkin puhaltimien kohdalla puhutaan?
dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Olen koko ajan asennoitunut siten, että "fillillä" tarkoitetaan rumpufilliä. Kelpaako muut soittimet?
Eikö muka
Ehkä meidän opiston teorianmaikka sit höpöttää omiaan.joo voin olla väärässäkin. en muista kuulleeni ainakaan kitara- tai bassofilleistä koskaan. ehkä joidenkin puhaltimien kohdalla puhutaan?
"In popular music, a fill is a short musical passage, riff, or rhythmic sound which helps to sustain the listener's attention during a break between the phrases of a melody."
ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Olen koko ajan asennoitunut siten, että "fillillä" tarkoitetaan rumpufilliä. Kelpaako muut soittimet?
Eikö muka
Ehkä meidän opiston teorianmaikka sit höpöttää omiaan.joo voin olla väärässäkin. en muista kuulleeni ainakaan kitara- tai bassofilleistä koskaan. ehkä joidenkin puhaltimien kohdalla puhutaan?
"In popular music, a fill is a short musical passage, riff, or rhythmic sound which helps to sustain the listener's attention during a break between the phrases of a melody."
tämä tarkoittaa siis että filli ei voi aloittaa kappaletta?
ei ole koskaan tullut kyseistä termiä vastaan tuossa yhteydessä vaikka konservatoriot on käyty ja musiikkitieteeltä valmistuttu. kaikkea sitä oppii hemmetti
Uudet housut ja paita wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Olen koko ajan asennoitunut siten, että "fillillä" tarkoitetaan rumpufilliä. Kelpaako muut soittimet?
Eikö muka
ei ole koskaan tullut kyseistä termiä vastaan tuossa yhteydessä vaikka konservatoriot on käyty ja musiikkitieteeltä valmistuttu. kaikkea sitä oppii hemmetti
eli aloitusfilli onkin oxymoroni, topikki lukkoon ja avaaja jäähylle
Uudet housut ja paita wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Olen koko ajan asennoitunut siten, että "fillillä" tarkoitetaan rumpufilliä. Kelpaako muut soittimet?
Eikö muka
Ei hitto quotetin ja siteerasin itseni pussiin
Pages: 1