You are not logged in.
Keskustellessani viime aikoina muutaman foorumistin kanssa ja nähtyäni joidenkin vinyylihyllyjä kiinnostaisi nyt tietää miten ihmiset täällä vinyylinsä säilyttävät, eli ovatko kannet muovin suojassa vai pelkältään hyllyssä? Itse pidän selvyytenä että sujautan jokaisen hankkimani vinyylin muovin turvaan ja tuska onkin suuri jos ei taskuja ole tarjolla. Tässä kaupungissa tietty on hyvä että löytyy helposti sekä 7" että 12" taskuja kahta eri kokoa jotta eripaksuiset paketit mahtuvat sopivasti.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
pakko myöntää että pääsääntöisesti ilman muoveja...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pakko myöntää että en omista ainuttakaan vinyyliä.
Sekä että.
This must be what jail / I will scratch
Ilman. Muovitaskuineen vinyylejä on hankala työntää hyllyyn paikalleen. Olen kyllä säilyttänyt muovitaskut, jos joskus tulisin toisiin aatoksiin.
tuo on kyllä totta, ei saa olla kaikkien ahtain väli mihin "sitä" tunkee.
Muovitaskut tulee täällä lähes aina mukana, ehkä jossain charity shopeissa ja alelaareissa vaan ei. Ostamistani levyistä kun taitaa olla n. 90% käytettyjä...Hyllyssä on vaihteleva määrä muoveissa. Kun soittaa jossain dj-keikkaa tai on jatkot/bileet, niistä muoveista kertyy pinoja ja järjestyksen palauduttuakin niitä jää aina yli. Outoa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pääsääntöisesti yritän pitää levyni suojamuovissa mutta harvemmin tulee muoveja erikseen osteltua (silloin tällöin 7")... aika mukavasti tuntuu ainakin käytetyille levyille yleensä muovit mukaan tulevan (tilanne tampere).
kyllä ne levyt hyllyyn mukavasti menee muovienkin kanssa kunhan ei hyllyä ihan täyteen änge.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kaikki on muoveissa, mutta vituttaa tosiaan tunkea niitä takas sinne hyllyyn kun movit menee vituixxxx.
"A repo man's always intense"
Suht hyvinhän ne muovitaskuissa saa hyllyyn, kun tipauttaa ne muoveihin niin että muovin aukko osoittaa ylöspäin. Ainoa hankaloittava tekijä on se, että levynselkämykset hämärtyvät pikaetsintää hankaloittaen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Enemmälti varmaan ilman muoveja. Kaikkein kallisarvoisimmat/rakkaat/pahimmassa hajoamisvaarassa olevat kotelot olen pyrkinyt kuitenkin muoveilla suojaamaan. Vähän hankalia ne vaan tahtovat olla kun levyhylly(t) on aina niin täynnä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
aika mukavasti tuntuu ainakin käytetyille levyille yleensä muovit mukaan tulevan (tilanne tampere).
jpp, ainakin aikakone ja swamppi sellaiset tarjoaa mutta esim. platasta ei koskaan saa muoveja vinyylien mukaan.
Ikuisuusprojektinani on hommata niille kaikille muovitaskut. Täytyy varmaan käydä kysymässä levykaupasta, jos halvalla saisi kasan moisia.
Toki jos joku teistä haluaa luopua muutamasta kymmenestä taskusta, niin minulle voi lähettää.
Suht hyvinhän ne muovitaskuissa saa hyllyyn, kun tipauttaa ne muoveihin niin että muovin aukko osoittaa ylöspäin. Ainoa hankaloittava tekijä on se, että levynselkämykset hämärtyvät pikaetsintää hankaloittaen
Mulla on tää tapa käytössä. Selvästi suurin osa vinyyleistä on tosin hyllyssä ihan paljaaltaan, ilman mitään suojaa...
[quote:734b196272="Phlegm"]Ikuisuusprojektinani on hommata niille kaikille muovitaskut. Täytyy varmaan käydä kysymässä levykaupasta, jos halvalla saisi kasan moisia.
Toki jos joku teistä haluaa luopua muutamasta kymmenestä taskusta, niin minulle voi lähettää.[/quote:734b196272]ainakin täällä esim. aikakone niitä kauppaa muistaakseni jotain 10-15 sent kipale isoista ja kymmenen seiskojen muoveista.
[quote:f0d4e28838="babriga"]Suht hyvinhän ne muovitaskuissa saa hyllyyn, kun tipauttaa ne muoveihin niin että muovin aukko osoittaa ylöspäin. Ainoa hankaloittava tekijä on se, että levynselkämykset hämärtyvät pikaetsintää hankaloittaen
Mulla on tää tapa käytössä.[/quote:f0d4e28838]
Smaa. Eikä etsintääkään hankaloita, kunhan aakkosjärjestys pysyy
This must be what jail / I will scratch
Kaikissa uutena ostetuissa on muovit, käytetyissä ei. Eli koko saldosta noin kolmasosa on muovitettu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joissain on, joissain ei. Jotenkin on tyylikkäämpää jos noita taskuja ei ole, vaikka onhan se tietysti kivaa kun levyt säilyy hyvässä kunnossa.... :?
Sekä että joo kuten monella muullakin.
Sanoin tämän jo kerran aqzulle mutta toistetaan vielä; vinyylin laittaminen muoviin on kuin laittaisi vauvansa muoviin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vahva vertaus
Älä päästä painiks sitä
Sanoin tämän jo kerran aqzulle mutta toistetaan vielä; vinyylin laittaminen muoviin on kuin laittaisi vauvansa muoviin.
tämä kyseinen vertaus oli sen verran musertava että se sai aivonystyräni myllertämään asian parissa muutamaksi viikoksi ja lopulta päätin perustaa tämän kyseisen topikin tuskaani lievittämään.
[quote:5ef0ccbc70="Ulvilan pikkunatsi"]taustalla vahva virtaus
[/quote:5ef0ccbc70]
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
housuntaskuissa!
eiq miks laittaa muoveihin? hankalaa ottaa pois, enkä mä ainakaan omista mitään niin korvaamatonta matskua että sitä pitäisi henkenäs kaupalla ja muovilla suojata. jos meinaan hajottaa levyn niin sinä ei muovit paljo auta ku oon niin kämpelö.
Mangojauhe goddamn.