You are not logged in.
Äänekästä möykkärokkia Japanista. Olen tykkänyt melkein kaikesta kuulemastani ihan hitosti, eikä vähiten Ichirou Agatan jumalaisen kitaroinnin takia. Ihan vanhimman tuotannon äärimmäisestä kaoottisuudesta en ole tosin saanut juurikaan otetta.
Ilman turhanpuoleista introbiisiä Cell-Scapessa olisi yksi kaikkien aikojen tykeimmistä aloituksista.
hieno bändi, suosikkilevyni on charlie.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Charlie (vai "Charlie"?) löytyy. Ohan se ihan asiallista mökää, muttei kovin usein jaksa kuunnella.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Juuei, tulee väsy kaikesta kohkaamisesta nopeahkosti. Paperilla toki mainio bändi.
Älä päästä painiks sitä
Paperilla toki mainio bändi.
vopis olla livenäki... suomeen ja heti!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Viitisen-kuutisen vuotta sittenhän nää oli melkeinpä maailman paras bändi!!1, nykyään ei enää jaksa yhtä innokkaasti. Mahdollinen uusi levy saattaisi silti mennä hankintaan... Varhaistuotanto ei mullakaan ole sydäntä lähinnä, vaan Charlie sen pään aikoinaan räjäytti ja Teeny Shiny sekä Cell-Scape tekivät hieman myöhemmin samankaltaisia tuhoja.
This must be what jail / I will scratch
Melt-Banana ei kyl oo hirveen raskasta, jos ollaan ihan vitun tarkkoja.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mutku ei olla. spåm
Eipä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
pananpa ylös. Kohta tulloo uus levy. pöxyt kosteena -späm
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
pananpa ylös. Kohta tulloo uus levy. pöxyt kosteena -späm
jes!
Mulla on näiltä viisituumainen vinyylisingle jonka-b-puolena on The Damned -cover -spåm.
Juurikin näiden coverit on aika nerokkaita. Esim. We Will Rock You on silkkaa parhautta. Onhan M-B:n oma tuotantokin paikoin loistavaa, mutta pitkällä juoksulla tarvitsee ehkä jonkinlaisen masokistisen luonteenpiirteen jotta yhtyeestä saisi kaiken irti.
Sent from my iPhone 16
Nää oli varmaan japsitouhuiluista eka, josta innostuin. Charlie on varmaan omistamistani levyista se paras, mutta välillä toi cell-scapen tarttuvuus kolisee vielä enemmän. Teeny Shinyn ostin äskettäin mutta en oo kuunnellu sitä kuin pari kertaa. Hyvältä sekin kuulosti. Sit mulla oli joku splittiseiska, mutta en muista siitä mitään.
Uutta levyä oottelen innolla.
No, vittu, pahimmillaan nää on kiivaampaa paahtoa kuin napalm death! ja kyllähän agatan kitarointi on välillä ihan vitunmoista surinamyrskyä.
joo uusi levy ulkona, bambi's dilemma.
Fassu joskus unohti meille levyn, jolle oli kärtsätty näiden musaa. Hirmuista kitinää, EI!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Banana, banana, banana, ba-na-na-na! -SPÄNG!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
500 olisi kiva saada täyteen ennen Takenia
bzort glorf bööth
Banana, banana, banana, ba-na-na-na! -SPÄNG!
M.I.A.:lla nämä
[quote:56ed12cfec="Pilke"]Banana, banana, banana, ba-na-na-na! -SPÄNG!
M.I.A.:lla nämä [/quote:56ed12cfec]
Ei vaan Kevin Ayersilla.
*
[quote:db4979d191="psykokarkki"][quote:db4979d191="Pilke"]Banana, banana, banana, ba-na-na-na! -SPÄNG!
M.I.A.:lla nämä [/quote:db4979d191]
Ei vaan Kevin Ayersilla.[/quote:db4979d191]
yes we have no bananas
[quote:c4569b53b3="Pilke"][quote:c4569b53b3="psykokarkki"][quote:c4569b53b3="Pilke"]Banana, banana, banana, ba-na-na-na! -SPÄNG!
M.I.A.:lla nämä [/quote:c4569b53b3]
Ei vaan Kevin Ayersilla.[/quote:c4569b53b3]
yes we have no bananas[/quote:c4569b53b3]
VÄÄRIN
*
joo tiedän, mut se olikin väännös
joo tiedän, mut se olikin väännös
HYVÄKSYTÄÄN
*
Bananas - minä ja vallankumous
Sent from my iPhone 16
GG Allinin pyllynreiästä nämä
Pari kertaa tullu toi uus levy kuunneltua ja pakko sanoa, että hiukan pettymys. Ei o niin hulinaa ja mikkihiirtä ku ennen. seuraava levy suomirokkia mhjätttäh.... no mut silti melt-banana
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Eihän tuossa mitään uutta (paitsi että biisit lyhyempiä kuin Cell-Scapellä), mutta parin kuuntelun jälkeen silti varaukseton edelleen.
This must be what jail / I will scratch
Eihän tuossa mitään uutta (paitsi että biisit lyhyempiä kuin Cell-Scapellä), mutta parin kuuntelun jälkeen silti varaukseton edelleen.
Siis uus levy näiltä? Hizi, kaks vuatta sittenm olisin se ilmestymispäivä olis lukenut mun kälendäärissä, nyt en tiänny, mitä mtää kertoo mistään??
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.