You are not logged in.
Pages: 1
whaaat??
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mitä helvettiä.
Paitti että toihan kuulostaa ajoittain siltä Islajan uudelta Tactile Materialilta
Last edited by Luppakorva sikailee taas (02.02.2018 12:05)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Paitti että toihan kuulostaa ajoittain siltä Islajan uudelta Tactile Materialilta
kova biisi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
pitäisköhän tää siirtää ei-popimpaan, sen verran häröä meininkiä
tääkö oli se eka "hitti"?
#insgramdam
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Se Seiskan jouluräpin voisi myös postata tänne.
bzort glorf bööth
Rumban uutisoinnissa kuvailtiin "Paavoharju kohtaa Tune-Yardsin"
myös Draama-Helmi tuli mieleen hetkittäin
olen sen verran ahdasmielinen, että alussa Maria Monde vain joko nauratti tai aiheutti tai mutta NYT VAAN KAIKKI VOIMA MARIALLE!
En tajua tästä enää mitään
Tämähän alkaa olemaan ihan Tipi & Sylvester Stallonea.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:Rumban uutisoinnissa kuvailtiin "Paavoharju kohtaa Tune-Yardsin"
Editoin täältä äsken pois viestin, jossa toivoin Draama-Helmin ja Maria Monden tekevän yhdessä musaa.
bzort glorf bööth
murmur wrote:KZ wrote:Rumban uutisoinnissa kuvailtiin "Paavoharju kohtaa Tune-Yardsin"
Editoin täältä äsken pois viestin, jossa toivoin Draama-Helmin ja Maria Monden tekevän yhdessä musaa.
talteen.
sanokaa pitäiskö tää siirtää ei-popimpaan, täähän on ihan jotai uugee-hassuttelumusaa tyyliin j-tuk
hiirimattona wrote:murmur wrote:myös Draama-Helmi tuli mieleen hetkittäin
talteen.
sanokaa pitäiskö tää siirtää ei-popimpaan, täähän on ihan jotai uugee-hassuttelumusaa tyyliin j-tuk
oo joo todellakin joku yhteisbiisi!
oon kuunnellu tän jo monta kertaa. oon koko ajan vaan huolissani tosta silitysraudasta.
bzort glorf bööth
Someilmiö Maria Monde löysi demonisen musiikin lopputulos on uskomattoman pelottavaa kuultavaa
facebookissa sekä paavoharju että maria monde kommentoivat ettei vertailussa ole päätä eikä häntää, mutta klikkiotsikkoja! niitä pitää olla
p.s.
siirrän tän nyt ei-popimpaan, siirtäkää takas jos meni väärin
Jaa eiks tää olekaan poppia? En oo kiinnostunut mistään härö ei popimmasta oho jippu
bzort glorf bööth
Jaa eiks tää olekaan poppia? En oo kiinnostunut mistään härö ei popimmasta oho jippu
vuoden levyt -äänestyksen mukaan jippu eiq åhå härömpiki maistuu
nyt en muista oliko paavoharju siirretty tänne myös, toivottavasti
todella kova!!! #balalaabululuu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ette kai ole unohtaneet!? Tässä uutta matskuu.
Tuanoi saatana.
jos nyt oon ihan rehellinen, niin oli päässyt unohtumaan. yllätti myös että tää oli vuoden 2018 juttuja, oisin veikannu että oli vanhempaa matskua.
Last edited by jookcha (18.11.2019 19:59)
jos nyt oon ihan rehellinen, niin oli päässyt unohtumaan. yllätti myös että tää oli vuoden 2018 juttuja, oisin veikannu että oli vanhempaa matskua.
sama
Oon ollu Maria Monden keikalla
Ette kai ole unohtaneet!?
en toki. just viikko sitten näin unta Maria Mondesta ja tovi sitten sain Moronicalta suru-uutisen että Balalalaa Bulululuu on poistettu YouTubesta.
Olin unohtanu! Mut nyt kuuntelin yhen uuden biisin, jossa oli upea riimi "I'm a unicorn and I'm eating corn"
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Mitä helevettiä nyt taas?
Onhan toi jokseensakin konventionaalisempaa kuin ne jotkut aiemmat. Hämmentävää että Balalaa Bululuu on vedetty pois Youtubesta mutta melkolailla kaikki muut ovat siellä. Höh.
Ehkä se oli joo vähän enempi erikoismusaa nyt kun tarkemmin muistelen.
Pages: 1