You are not logged in.
Litku.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Eniten kiinnostaa ystävien, kavereiden ja tuttujen levyt. Omalta kohdalta kiinnostaa se, ettei RSD tai muut isot firmat tule tielle kun laitetaan vinyyliä pihalle.
bzort glorf bööth
ydinsota + 8 uutta star war elokuvaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eniten kiinnostaa ystävien, kavereiden, tuttujen ja omat levyt. Omalta kohdalta kiinnostaa se, ettei RSD tai muut isot firmat tule tielle kun laitetaan vinyyliä pihalle.
Last edited by rc-lungen (21.12.2017 03:07)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kovasti aina puhutaan "omista ja kavereiden" levyistä mut aika vähän on näkyny Tai sit niitä ei mainosteta täällä tai sit on menny vaan ohi.
Omalla 2017 suosikkilistalla varmaan puolet tuttujen levyjä Omia ei listata ja täts it.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kovasti aina puhutaan "omista ja kavereiden" levyistä mut aika vähän on näkyny Tai sit niitä ei mainosteta täällä tai sit on menny vaan ohi.
Mulla on ollut tapana listata myös kavereiden levyjä kun siihen on aihetta. Tietty siinä ei sitten aina heti näe että mikä kunkin käyttäjän kavereiden levy on. Mut sanotaan näin että jäbän tuossa äskeisessä postauksessa 2017-topsussa oli muutama mun kavereiden tekemä levy ja oon myös yhden niistä kiitoslistalla
Omista blaastataan sitten täällä.
Last edited by rc-lungen (21.12.2017 10:30)
En kehtaa etukäteen tai ilman lupaa huudella muiden levyistä. Ja omia ei tosiaan kehtaa etukäteen mainostaa, eli mainostetaan sitten kun on levyt Suomessa.
bzort glorf bööth
Omista blaastataan sitten täällä.
Sitä mää vähän meinasinkin, että jos tuon topsun männävuoden toiminnasta vetää jotain johtopäätöstä, niin ei niitä omia levyjä ole ihan hirveesti tuotettu Kai ne "mainokset" on sitte jossain muualla...
rc-lungen wrote:Omista blaastataan sitten täällä.
Sitä mää vähän meinasinkin, että jos tuon topsun männävuoden toiminnasta vetää jotain johtopäätöstä, niin ei niitä omia levyjä ole ihan hirveesti tuotettu Kai ne "mainokset" on sitte jossain muualla...
Pitikö tän olla joku takaisinvittuilu vai?
Huom vielä, että aika vitun harvalla muusikolla on samanlainen tekotahti kuin jollain Lehtisalolla tai Tannerilla. Tästä oon puhunut monen frendin kanssa viime aikoina että tää profiloitumisen/tuotteliaisuuden kautta saavutettava skenearvostus, josta esim. Sanna Klemetti puhuu Rumban haastiksessa, on täyttä perseen paskaa niitten kannalta, jotka ei koe, että jokaisen perustaman bändin eka julkaisu on pakko julkaista ekan keikan yhteydessä pari kk sen jälkeen kun bändi on perustettu.
Mä en henkilökohtaisesti pidä kiirettä mun musiikin kanssa. Olen jo ollut bändeissä, joissa asioita tehtiin vähän juosten kusten, eikä se ole mun mielestä kivaa.
Last edited by rc-lungen (21.12.2017 17:06)
meilt tuli julkaisu 2017 joten homma hoidossa, tähänkö KZ:n tutkiva journalismi nyt kaatu
suattaapi olla että joillain on kavereita myös tämän palstan ulkopuolella
meilt tuli julkaisu 2017 joten homma hoidossa, tähänkö KZ:n tutkiva journalismi nyt kaatu
mikä teiltä on tullu? mikä bändi? (kaikki ei olla oltu foorumilla sata vuotta ja tunnettu ikuisuuden peitenimien takana)
:center: wrote:meilt tuli julkaisu 2017 joten homma hoidossa, tähänkö KZ:n tutkiva journalismi nyt kaatu
mikä teiltä on tullu? mikä bändi? (kaikki ei olla oltu foorumilla sata vuotta ja tunnettu ikuisuuden peitenimien takana)
ba wrote::center: wrote:meilt tuli julkaisu 2017 joten homma hoidossa, tähänkö KZ:n tutkiva journalismi nyt kaatu
kuuntelin viimein, täähän oli ihan hyvä
koska suomenkiertue?
:center: wrote:ba wrote::center: wrote:meilt tuli julkaisu 2017 joten homma hoidossa, tähänkö KZ:n tutkiva journalismi nyt kaatu
kuuntelin viimein, täähän oli ihan hyvä
koska suomenkiertue?
Kiitos
Hyvä kysymys odotan kutsua frostbite metal festille.
ba wrote::center: wrote:meilt tuli julkaisu 2017 joten homma hoidossa, tähänkö KZ:n tutkiva journalismi nyt kaatu
Ihan hyvää mäisket
Meilt tuli KZ myös tänä vuonna julkaisu (VINYL LP / LIMITED). Tässä olin just fasesa myymässä yhtä niistä levyistä, mutta en löytänyt edes omaa kuuntelukappaletta.
bzort glorf bööth
Meilt tuli KZ myös tänä vuonna julkaisu (VINYL LP / LIMITED). Tässä olin just fasesa myymässä yhtä niistä levyistä, mutta en löytänyt edes omaa kuuntelukappaletta.
No niin rupeehan niitä levyjä löytymähä
Mutta en löytänyt tästä mitään mainintaa edes bändin omasta topsusta olettaen että tiedän mistä pändistä kyse.
Mitäs sitä osaisi kohta alkavalta vuodelta odottaa? Ainakin helmikuuta kun Radiopuhelimet ja Räjäyttäjät samalla Korjaamon rytinäkeikalla. Keväällä Orioniin tulee Elio Petrin elokuvia joissa Morriconen musiikilla vahva rooli, joten niitä nyt ainakin odottaa. Kevättä pidemmälle ei oikein vielä jaksa ajatella tai mitään odottaakaan. Toivottavasti pääsisi taas reissaaman ja näkemään mielenkiintoisia keikkoja muualla Euroopassa. Berliinin punkkifestarit olleet yleensä vakiokäynti. Sitten taas omista musatekemisistä tammikuuta, kun tarkoitus tehdä kunnon äänite thrash/hardcore punk projektin Sirkkelien kanssa, kun ei olla vielä muutamaan nimeä sille keksitty. Ehkäpä joku omakustannekasetti siitä tehdään ja laitetaan myös soundcloudiin kuultavaksi, niin voipahahan kaikki halukkaat kuunnella. Toivottavasti myös keikkoja näillä eri projekteilla tulee, koska niitä on mukava tehdä. Männä vuotena tehtiin Hengentietäjien kanssa ep ja pääsi sen pariin julkaisuun myös lokakuussa arvioitavaksi:
:center: wrote:ba wrote::center: wrote:meilt tuli julkaisu 2017 joten homma hoidossa, tähänkö KZ:n tutkiva journalismi nyt kaatu
Ihan hyvää mäisket
hiirimattona wrote:Meilt tuli KZ myös tänä vuonna julkaisu (VINYL LP / LIMITED). Tässä olin just fasesa myymässä yhtä niistä levyistä, mutta en löytänyt edes omaa kuuntelukappaletta.
Mutta en löytänyt tästä mitään mainintaa edes bändin omasta topsusta olettaen että tiedän mistä pändistä kyse.
Ei oo "se" bändi vaan toinen. Hyvä levy!
KZ wrote:hiirimattona wrote:Meilt tuli KZ myös tänä vuonna julkaisu (VINYL LP / LIMITED). Tässä olin just fasesa myymässä yhtä niistä levyistä, mutta en löytänyt edes omaa kuuntelukappaletta.
Mutta en löytänyt tästä mitään mainintaa edes bändin omasta topsusta olettaen että tiedän mistä pändistä kyse.Ei oo "se" bändi vaan toinen. Hyvä levy!
Ihanan salamyhkäistä meininkiä
Odotukset:
Tuulin levy
Primavera
King crimsonin amsterdamin keikka + tulevat livejulkaisut/boksit
Kaiki mitä Lehtisäiliö+kumppanit keksii
Uus CMX
Keuhkojen viime levystä taitaa tulla jo 10v täyteen
murmur wrote:KZ wrote:hiirimattona wrote:Meilt tuli KZ myös tänä vuonna julkaisu (VINYL LP / LIMITED). Tässä olin just fasesa myymässä yhtä niistä levyistä, mutta en löytänyt edes omaa kuuntelukappaletta.
Mutta en löytänyt tästä mitään mainintaa edes bändin omasta topsusta olettaen että tiedän mistä pändistä kyse.Ei oo "se" bändi vaan toinen. Hyvä levy!
Ihanan salamyhkäistä meininkiähttps://www.punkinfinland.net/forum/ima … _think.gif
en halunnut "outata" hiiristä, hän kertokoon, jos haluaa!
Jospa ensi vuonna löytäisi jonkun kivan bändin, josta innostua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tällä hetkellä ei oo vielä tiejosa muutaku Pharaoh Overlordin, Gwennon ja U.S. Girlsin uudet levyt ja sit yks Tim Blake re-issue. Eiku Sammaleelta kai tulee myös uus levy, mut katellaan sitte.
panda bearilta ilmestyy joku ep, flaming lips saattaa tehdä jotain, ilmestyyköhän lokkien lp viimein? ei kyllä oikeastaan mitään odotuksia just nyt.
eiq joo, my bloody valentinen uus levy