You are not logged in.
olipas vaikea saada koko lause mahtumaan otsikkoon
idea siis täältä
jookcha wrote:KZ wrote:Millä keikalla olet ollut joka on sittemmin julkaistu virallisena äänitteenä?
Juuri nyt ei itsellä tule yhtään mieleen.Circle - SSEENNSSEESS
ehkä jotain muitaki, pitää miettii
Jandekin Helsinki Saturday
sama
jookcha wrote:Circle - SSEENNSSEESS
Niijjoo tämä tietysti.
Kaikilla omilla livelevyillä.
KZ wrote:Millä keikalla olet ollut joka on sittemmin julkaistu virallisena äänitteenä?
Juuri nyt ei itsellä tule yhtään mieleen.joku pharaoh overlord mahdollisesti tai en tiiö, siitä on niin pitkä aika
ja miksei sitä circle vs. circle -keikkaa julkaista?
![]()
![]()
En tiedä asiasta mitään, mutta veikkaus mitä tulee mieleen on että äänityksessä kenties menny jotain vituralleen, koska Circlen mentaliteettiin ei kuulu "ei tää oo oikeen tarpeeks hyvä julkastavaks"
KZ wrote:hiirimattona wrote:Onko Circlen siitä tapiolatalon tai vastaavan kaupunginosa + talon keikkaa tai H2Ö:n 2015 keikkaa julkaistu levyllä?
Pharaoh overlordin H2Ö 2014=6000kmh levy
Tuona vuona en ollut paikalla.
Tällä levyllä on upea kansi.
Röyhkä & Narttu - Pois valoista - live 2012
en oo tarkistanu mut oletan et tolla on jotain matskua syksyn 2012 tavastian keikalta jolla olin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
testicle hazard - beauty of nature
avantofestareilla äänitetty. oliko muuten myös circlen raunio avannosta vai muistanko väärin?
testicle hazard - beauty of nature
avantofestareilla äänitetty. oliko muuten myös circlen raunio avannosta vai muistanko väärin?
Yksi Raunion kolmesta taltioinneista on Avantosta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Olin sillä Posiesin tavastian keikalla, joka kuvattiin jollekin dvd:lle. Puolessavälissä jäbät soitti ekan biisin (Throwaway) intron useampaan otteeseen ja kehoitti yleisöä olemaan "tosi messissä" kameroita varten
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Eikös Soundcloudissa julkaistu äänite lasketa jo viralliseksi? Täällä olin ainakin paikalla.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
varmaan kaikki circlen keikat
sunn o))))999 roskildessa, samoissa kekkereissä sonic youth mats gustafssonin ja merzbown kera
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
the puute plays liimanarina
the puute plays liimanarina
en tiedä, mutta tuli mieleen the puute plays liimanarina
Hantta siis oli tällä keikalla. Alleviivataan vielä.
Täällä toki itsekin. Taisin Nollsin Tommin pyynnöstä valjastaa mp3-soittimeni taukomusiikin käyttöön ja karaoke-emännän kanssa piti tapella aiheesta.
Last edited by rc-lungen (30.10.2017 13:14)
Ainakin Circlen SSEENNSSEESS ja Joose Keskitalo Libertessä (vai Bellyssä? Kumpi näistä oli Kalliossa?)
psykokarkki wrote:the puute plays liimanarina
psykokarkki wrote:en tiedä, mutta tuli mieleen the puute plays liimanarina
Hantta siis oli tällä keikalla. Alleviivataan vielä.
åhå
no mutta siis, olin paikalla, eturivissä
Sielun veljien eka Hesan keikka. Ilmestyi Siekkareiden ensimmäisenä lp:nä. Niin ja Black Audio: Live at Torvi.
Last edited by Feggy (30.10.2017 19:20)
neubauten ja usurpers tulee hyvistä keikoista mieleen.
- Faustin Tavastian keikka v. 2000. Julkaistiin nimellä Land of Ukko & Rauni.
- Circlen v. 2003 keikka Semifinalissa, joka ilmestyi myöhemmin Golemina.
- Bongripperin Satan Worshipping Doom -keikka Roadburninssa 2012. Yhtyeen molemmat senvuotiset RB-festarikeikat julkaistiin sittemin levyllä.
- Convergen Jane Doe -läpisoittokeikka 2016 Roadburnissa.
Tarkemmin ajateltuna noita RB-keikkoja on julkaistu aika ahkerasti livelevyinä joten niitä on varmasti lisääkin. Ainakin GNOD v. 2012 vielä.
Sent from my iPhone 16
psykokarkki wrote:testicle hazard - beauty of nature
eiks merzbown avanto-keikka v.2000 julkaistu kans. hard lovin' man vai mikä sen nimi oli. en kylläkään ollut paikalla enkä oo tota levyäkään kuullut
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:testicle hazard - beauty of nature
eiks merzbown avanto-keikka v.2000 julkaistu kans. hard lovin' man vai mikä sen nimi oli. en kylläkään ollut paikalla enkä oo tota levyäkään kuullut
Totta, julkaisijana eräs ex-foorumisti! Olin keikalla ja levy löytyy.
Pharaoh Overlordin Stella Starin keikka
Ektroverden Pingvin
Faustin Ukko & Rauni
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
- Circlen v. 2003 keikka Semifinalissa, joka ilmestyi myöhemmin Golemina..
- Convergen Jane Doe -läpisoittokeikka 2016 Roadburnissa.
Ekaan sama, toka joko off topikkia tai hämmentävää. Voisivat soittaa Jane Doe -livealbumiversion joskus livenä ja sitten julkaista taas uudelleen
Ja merzbow avanto oli kans jooh
Pharaoh Overlordin Stella Starin keikka
the battle of axehammer siis tämä (piti ihan tarkistaa ja siellähän sitä oltiin 28.9.2001)
merzbow löytyy hyllystä mutta keikalla en ollut
Tuomari Nurmio ja Korkein Semifinalessa vuonna 2002.
Viime vuoden helmikuussa Käplyän Cactuksessa Atom Mouth Gimlies ja The Carnival, josta taisivat jonkun split-kasetin julkaista.
Hetero Skeleton: Borborygmi
Tomsk wrote:- Circlen v. 2003 keikka Semifinalissa, joka ilmestyi myöhemmin Golemina..
- Convergen Jane Doe -läpisoittokeikka 2016 Roadburnissa.Ekaan sama, toka joko off topikkia tai hämmentävää. Voisivat soittaa Jane Doe -livealbumiversion joskus livenä ja sitten julkaista taas uudelleen
Niin siis unohtui mainita että julkaisivat tuon keikan Jane Live -nimisenä livealbumina, vai mikä tuossa oli hämmentävää? Onhan noita bändi x soittaa levynsä y läpi -livetaltiointeja julkaistu vaikka kuinka paljon. Mutta tuo oli tosiaan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun soittivat koko levyn läpi niin kaipa se on hyvä tallentaa jälkipolville. Vai oliko tässä jossain tarkemmin määritelty minkälaisista keikoista/livetallenteista tässä topikissa on kyse?
Merzbow'n Avanto-keikalla hep myös.
Sent from my iPhone 16
:center: wrote:
Tomsk wrote:- Circlen v. 2003 keikka Semifinalissa, joka ilmestyi myöhemmin Golemina..
- Convergen Jane Doe -läpisoittokeikka 2016 Roadburnissa.Ekaan sama, toka joko off topikkia tai hämmentävää. Voisivat soittaa Jane Doe -livealbumiversion joskus livenä ja sitten julkaista taas uudelleen
Niin siis unohtui mainita että julkaisivat tuon keikan Jane Live -nimisenä livealbumina, vai mikä tuossa oli hämmentävää? Onhan noita bändi x soittaa levynsä y läpi -livetaltiointeja julkaistu vaikka kuinka paljon. Mutta tuo oli tosiaan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun soittivat koko levyn läpi niin kaipa se on hyvä tallentaa jälkipolville. Vai oliko tässä jossain tarkemmin määritelty minkälaisista keikoista/livetallenteista tässä topikissa on kyse?
Ei ollut kritiikkiä, oli vaan hämmentävää että soitettuaan albumikeikan julkaisevat sen vielä albumikeikkalevynäkin. Montakohan iteraatiota tuosta vois vetästä....
Hetero Skeleton: Borborygmi
Tämä on ollut aikeissa pyörittää taas joku kerta. Muistaakseni oikein hyvin hyvä rypistys.
Luppakorva sikailee taas wrote:Hetero Skeleton: Borborygmi
Tämä on ollut aikeissa pyörittää taas joku kerta. Muistaakseni oikein hyvin hyvä rypistys.
Keikasta hyvät muistikuvat, mutta toi kassu on hiukkasen tuhnu
Circlen v. 2003 keikka Semifinalissa, joka ilmestyi myöhemmin Golemina.
Oliko Circlen tuon ajan keikat kuinka senmukaisia kuin miltä (live)levyt kuulostavat, vai onko niitä äänityksiä manipuloitu reilulla kädellä?