You are not logged in.
Kuuntelin tota Kynnet yhtyeen Kaipaa esittelyjä levyä joka vaikutti muutoin oikein lupaavalta, mutta noi 2 euron mikrofonilla nauhoitetun kuuloiset lo-fi vokaalit osuu ainakin näin Spotifystä kuunneltuna todella ikävästi ärsytyshermoon
No se Paavoharjun kolmas levy, jonka Paperi T kävi pilaamassa.
Radiohead vois toimia ilman Yorken määkimistä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Lähiaikoina kuunnelluista tulee mieleen Wagnerin Siegfriedin Bayreithin 1992 festivaalien taltiointi, jossa on aika rasittava Siegfried.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Vasta viidennessä viestissä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Lähiaikoina kuunnelluista tulee mieleen Wagnerin Siegfriedin Bayreithin 1992 festivaalien taltiointi, jossa on aika rasittava Siegfried.
Roolihahmon kaima Siegfried Jerusalem. Muistaakseni hän ei ollut edes sen roolin esittäjien pahimmasta päästä. Siitä on kyllä kauan, kun olen kuullut sen levyn, joten en sano mitään varmaa. Siegfried on ehkä maailman vaikein oopperarooli, ja olen kuullut siitä enemmän huonoja kuin hyviä esityksiä.
Kuuntelin tota Kynnet yhtyeen Kaipaa esittelyjä levyä joka vaikutti muutoin oikein lupaavalta, mutta noi 2 euron mikrofonilla nauhoitetun kuuloiset lo-fi vokaalit osuu ainakin näin Spotifystä kuunneltuna todella ikävästi ärsytyshermoon
Tässä vaikuttaa varmaan enemmän laitteiston ja hälläväliä-asenteen yhteispeli. Siihen lienee kai syynsäkin, miksi äänitysjengi parjaa shuren sm-58:a. Vinyyliltä tää varmaan kuulostaa ihan ok:lta, mut spotify-laatu nyt tuskin huimaa kenenkään päätä minkään musiikin kohdalla.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
hezma wrote:No se Paavoharjun kolmas levy, jonka Paperi T kävi pilaamassa.
Joo tämä ehdottomasti.
Joo, pakkohan tälle on ääni antaa.
The Smithsiä en jaksa kuunnella yhtään Morrisseyn äänen takia. Bändi ei tosin varmaan kuuluisi suosikkeihini vaikka olisi kuka laulamassa
New Orderissa Sumnerin laulanta ei häiritse läheskään yhtä paljon ja on siitä vähitellen oppinut tykkäämäänkin, mutta on kuitenkin pullonkaulana.
The War on Drugsissa on kanssa alkanut Granducielin laulaminen tylsistyttämään.
Last edited by E (28.10.2017 12:12)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mä varmaan jaksaisin Smithsiä jos siinä olis suurin piirtein kuka tahansa muu kuin Morrissey.
Ei ole oma mielipide, mutta aika monen vakiovastaus tähän on Metallican st anger ja rumpusaundit. Itse annan propsit levyn rumpusoundeista koska on haettu jotain mikä ei kuulosta samalta kuin miljoona muuta metallilevyä.
Mua muutenkin ihmetyttää se, että jostain ysärimetallicasta ei ole ollut mitään käsittämätöntä ragea, vaikka se on totaalista vitun kuraa, mutta St. Angerista ja Lulusta taas on.
Metallica kyl muutenkin sellanen bändi, joka mun puolesta saa tehdä ihan mitä vaan. Koskaan jaksanut diggailla, mut hattu nousee kaikelle paitsi sille kaikista geneerisimmälle ja itsestäänselvimmälle soittolistakosiskelulle.
odottelen artsyn kommenttia the fallista
Mä varmaan jaksaisin Smithsiä jos siinä olis suurin piirtein kuka tahansa muu kuin Morrissey.
Minusta taas Smithissä ainoa kiinnostava juttu on se, että Morrissey on niin sietämätön. Jopa hänen laulamistaankin saattaisin pystyä kuuntelemaan, jos hänellä olisi hyviä biisejä laulettavanaan.
Menasin mainita mutta mua häikkää lisäksi näiden levyjen tuotanto jostain syystä tosi paljon. Ei ole tosn The Smithsin vika, noihan on ihan tyypillistä sen ajan brittisoundia. Olen aina tykännyt joistain Morrisseyn soololevyistä enemmän kuin Smithsistä.
Ei ole oma mielipide, mutta aika monen vakiovastaus tähän on Metallican st anger ja rumpusaundit. Itse annan propsit levyn rumpusoundeista koska on haettu jotain mikä ei kuulosta samalta kuin miljoona muuta metallilevyä.
Sama. Primuksen Brown Albumin rumpusoundit oli ilmestyessään aikamoinen järkytys, mutta ajan myötä siihen tottui. Ehkä sen ansiosta St. Angerin virvelikolinat oli myös helpompi sulatella.
80-luvun pop ja rock yhtyeiden rumpusoundit, varsinkin se aikakauden klassinen kaikuva virvelisoundi ja sähkötomit oli yhdessä vaiheessa hyvin luotaantyöntävää, mutta nostalgian tai yleisen ymmäryksen laajentumisen myötä harvemmin häiritsee nykyään.
Nykyään trendikkäiden r&b ja rap artistien biiseissä on tosi monesti se sama hyvin ärsyttävä virveli ja hi-hat soundi jota en pysty 99% ajasta sietämään. Esim. Beyoncé - Sorry Varsinkin kun noilla konebiiteillä tehdään semmosta nopeeta drum rollia niin se puistattaa
St. Angerissa just hyvät soundit, added bonus kun hevarit suuttuu. Metallica oli tärkee bändi ehkä 87-94, sen jälkeen vähemmän.
Mulla kesti kans pitkään että oppi diggaamaan 80-luvun rajuja kaiku/gate rumpusoundeja. Pistän yleisen ymmärryksen laajentumisen piikkiin että osaan nykyään.
Morrissey on yksi maailman parhaista laulajista ja hänellä on hyviä kappaleita laulettavana
no tämä + tuotantokin ihan huippua.
ja että beyoncen parhaasta biisistäkin joku löytää valittamista, hirveä topikki.
En tajuu näitä itkijöitä kun joku ei tykkää jostain. Miten pieni teidän maailma on?