You are not logged in.
Puntala & LPRHC attending
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mikä kotimainen kesäfestari olet? Tee testi!
"Olet Provinnsi"
Mikä kotimainen kesäfestari olet? Tee testi!
"Olet Provinnsi"
Mäkin olin Provinssi
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
KZ wrote:Mikä kotimainen kesäfestari olet? Tee testi!
"Olet Provinnsi"Mäkin olin Provinssi
Yritin huvikseni vastata myös täysin eri tavalla (lähinnä stereotyyppistä Flow-kävijää ehkä profiloiden), mutta edelleen olin Provinssi...
<@DBGene> senkin karkki
Alxity wrote:KZ wrote:Mikä kotimainen kesäfestari olet? Tee testi!
"Olet Provinnsi"Mäkin olin Provinssi
Yritin huvikseni vastata myös täysin eri tavalla (lähinnä stereotyyppistä Flow-kävijää ehkä profiloiden), mutta edelleen olin Provinssi...
Yrittäkääpä muuten saada joku muu vastaus... Vaikka kukkamekossa menisin makkaraperunat rinnuksilla pyörimään vanhempien luokse EDM:ää pitissä kuunnellen, niin Provinssi se vaan on aina vastauksena
Last edited by Alxity (29.06.2018 21:43)
<@DBGene> senkin karkki
Maksettu mainos?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tämä testi nyt vaan kertoo sen tosiasian, että Provinssi on ainoa tarpeellinen festivaali, joka sopii kaikille paremmin kuin mikään muu. Muut festivaalit pitäisi lakkauttaa turhina.
Tämä testi nyt vaan kertoo sen tosiasian, että Provinssi on ainoa tarpeellinen festivaali, joka sopii kaikille paremmin kuin mikään muu. Muut festivaalit pitäisi lakkauttaa turhina.
<@DBGene> senkin karkki
Ruisrock on suositumpi ja suurempi kuin koskaan
Vaikka tämän vuoden kattaus oli huonompi kuin koskaan
UIJUI LIMPPARIT UIJUI WOOP WOOP!
Veikkaan että Kingston Wall on tuolla koska siitä digataan nyt ironisesti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toimittaja ei kauheesti innostunu ensi vuoden kiinnityksistä
Näkökulma: Festivaalit julkaisivat kesän artistejaan - maksaisitko sinä näistä loppuun kalutuista nimistä?
Toimittaja ei kauheesti innostunu ensi vuoden kiinnityksistä
![]()
Näkökulma: Festivaalit julkaisivat kesän artistejaan - maksaisitko sinä näistä loppuun kalutuista nimistä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
On tainnu lukea vähä foorumeita.
nikki tiskiin mari pudas
oon ollu naamat festareilla mut se on ehkä vähän eri asia
Hori Smoku peruuntui ja valitettavasti taisi koko festivaali loppua tähän. Harmi, koska tällaisen musiikin näin hienoja tapahtumia ei ole täällä ollenkaan.
bzort glorf bööth
Tuleekohan mulle taas festariton kesä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Humalassako se antaa lausuntoja? Nirvana soitti vuotta aikaisemmin.
bzort glorf bööth
weekend-festareilla taas sattunut ja tapahtunut: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ … 85bd383356
Weekend-festivaali tuotti kävijöilleen pettymyksen lauantaina, kun kaikki halukkaat eivät mahtuneet katsomaan Alan Walkerin keikkaa, joka ei ollut päälavalla aristin suursuosiosta huolimatta.
Myös norjalainen dj-duo Tungevaag & Raaban siirrettiin pienemmälle lavalle. Festivaaliorganisaatio paljasti Iltalehdelle maanantaina, että syynä olivat pääesiintyjäksi palkatun Swedish House Mafia -yhtyeen vaatimukset.
Yhtye ei halunnut, että samalla päälavalla heidän kanssaan esiintyisi pienempiarvoisia artisteja.
Sitten Swedish House Mafia ilmoitti peruvansa, mutta siinä vaiheessa ei enää pystytty tekemään muutoksia, ja nämä kaksi artistia jouduttiin pitämään pienemmällä lavalla, festivaalin tiedottaja Tomi Lindblom kertoi Iltalehdelle.