You are not logged in.
Tämmöstä eilen Vantaalla
Vantaan Rockfestin eilisistä järjestelyistä rajua kritiikkiä: "Nyt olen ollut keskitysleirillä"
Muut festarit saisivat ottaa oppia porijazzeista ja lanseerata myyntiin kokonaiset viinipullot. Flowsssa kyllä tais viime vuonna olla kuoharipulloja siellä jossain elitistibaarissa tyyliin 80e. Jazzeilla punkkupullo oli 26e.
Voisivat myös myyrä sikspäkkejä.
Muut festarit saisivat ottaa oppia porijazzeista ja lanseerata myyntiin kokonaiset viinipullot. Flowsssa kyllä tais viime vuonna olla kuoharipulloja siellä jossain elitistibaarissa tyyliin 80e. Jazzeilla punkkupullo oli 26e.
Voisivat myös myyrä sikspäkkejä.
Oli siellä elitistibaarissa vissiin myös viinipulloja myynnissä, jos en aivan väärin muista. Itsehän ostin toki Hartwallin helvetin kallista & mautonta "craft"-olutta.
Aiheeseen liittyen: sunnuntaina kävin Pispala folkia katsomassa. Paras festari, saa viedä itse haluamansa juomat, hyviä esiintyjiä ja ilmainen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
KZ wrote:Muut festarit saisivat ottaa oppia porijazzeista ja lanseerata myyntiin kokonaiset viinipullot. Flowsssa kyllä tais viime vuonna olla kuoharipulloja siellä jossain elitistibaarissa tyyliin 80e. Jazzeilla punkkupullo oli 26e.
Voisivat myös myyrä sikspäkkejä.Oli siellä elitistibaarissa vissiin myös viinipulloja myynnissä, jos en aivan väärin muista. Itsehän ostin toki Hartwallin helvetin kallista & mautonta "craft"-olutta.
Aiheeseen liittyen: sunnuntaina kävin Pispala folkia katsomassa. Paras festari, saa viedä itse haluamansa juomat, hyviä esiintyjiä ja ilmainen.
eiköhän se suomen parhain festari ole toi puntala. ei ilmainen mutta kunnon meno, ei helsingissä ja musa on mitä parhainta vaikka ei tietäisikään aina kaikkia esiintyjiä
Flow:ta vastaan ei voi voittaa. Sanon sen jo nyt.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Rockfest järjestetään ensi kesänä Hyvinkäällä. Viime vuonna Vantaan Vehkalassa yli 50 000 kävijää vetäneen Rockfestin tapahtumapaikka on Hyvinkään lentokenttä. Nelipäiväinen jättitapahtuma pidetään keskiviikosta 6. kesäkuuta lauantaihin 9. kesäkuuta 2018. Jokaiselle festivaalipäivälle on luvassa mittava maailmanluokan supertähti pääesiintyjäksi. Lisäksi luvassa on lukuisia muita koti- ja ulkomaisia artisteja.
Näähän pistää isompaa vaihdeta silmään, oikeen 4-päivänen jättitapahtuma lentokentällä. Itse ohjelma varmaan jotain perus-schaibaa ja joku Jone Nikula juontaa.
Tuleeks tänä vuonna myös isomman luokan seksuaaliset häirinnät?
EDIT: EI MITÄÄ, TERKKUJA PILLUMIEHELTÄ!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hyvinkään lentokenttä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
sideways vihjailee, että ensi kesänä olisi enemmän artisteja, soitto kestäisi yömyöhään ja tapahtuma muuttuisi kolmipäiväiseksi, u/m?
yömyöhälle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tää vois näkyä vähän laajemmin siinä kotimaisen vaihtoehtomusan kattauksessa. Ei pelkkää Iisaa ja turvallisinta suomiräbäytystä ja sitä, mikä on sillä hetkellä trendikkäintä, vaan enemmän paikallisbändejä ja koko skaalalta. Kylä on täynnä hiton hyviä kitarabändejä.
Last edited by rc-lungen (09.11.2017 15:25)
jookcha wrote:yömyöhälle
![]()
flowssahan on menty tohon että soitot loppuu jo aikaisin, ennen sielläkin soi ainakin voimalassa yömyöhään.
sunnuntaina toki ok lopettaa hieman aiemmin.
Firon wrote:jookcha wrote:yömyöhälle
![]()
flowssahan on menty tohon että soitot loppuu jo aikaisin, ennen sielläkin soi ainakin voimalassa yömyöhään.
vaikka oonki vanha ja väsyny niin kyl mä vähän kaipaisin sellasta kolmeen-neljään asti biletysmenoa primaveran tyyliin. kurden salamesta nevö föget
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tää vois näkyä vähän laajemmin siinä kotimaisen vaihtoehtomusan kattauksessa. Ei pelkkää Iisaa ja turvallisinta suomiräbäytystä ja sitä, mikä on sillä hetkellä trendikkäintä, vaan enemmän paikallisbändejä ja koko skaalalta. Kylä on täynnä hiton hyviä kitarabändejä.
Mielellään myös Helsingin ulkopuolelta kitarabändejä.
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:Firon wrote:jookcha wrote:yömyöhälle
![]()
vaikka oonki vanha ja väsyny niin kyl mä vähän kaipaisin sellasta kolmeen-neljään asti biletysmenoa primaveran tyyliin. kurden salamesta nevö föget
Sama, mut yleensä realiteetit (ja gänä) iskee. Tietty sopii mulle että ohjelmaa on vaikka aamuun asti niille jotka jaksaa, mut jos joku superhyvä bändi alottaa vasta puolenyön jälkeen niin...
Ja siinähän on se, että hyvin usein olen yksin liikkeellä, niin ei jaksa itekseen ryybätä ja palloilla siellä loputtomiin.
jaksaa jaksaa
rc-lungen wrote:Tää vois näkyä vähän laajemmin siinä kotimaisen vaihtoehtomusan kattauksessa. Ei pelkkää Iisaa ja turvallisinta suomiräbäytystä ja sitä, mikä on sillä hetkellä trendikkäintä, vaan enemmän paikallisbändejä ja koko skaalalta. Kylä on täynnä hiton hyviä kitarabändejä.
droppailkaas nimiä
hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:Tää vois näkyä vähän laajemmin siinä kotimaisen vaihtoehtomusan kattauksessa. Ei pelkkää Iisaa ja turvallisinta suomiräbäytystä ja sitä, mikä on sillä hetkellä trendikkäintä, vaan enemmän paikallisbändejä ja koko skaalalta. Kylä on täynnä hiton hyviä kitarabändejä.
droppailkaas nimiä
atom mouth gimlies
Okko wrote:hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:Tää vois näkyä vähän laajemmin siinä kotimaisen vaihtoehtomusan kattauksessa. Ei pelkkää Iisaa ja turvallisinta suomiräbäytystä ja sitä, mikä on sillä hetkellä trendikkäintä, vaan enemmän paikallisbändejä ja koko skaalalta. Kylä on täynnä hiton hyviä kitarabändejä.
droppailkaas nimiä
atom mouth gimlies
Jukka Nousiainen yhtyeineen (en ole varma kokoonpanon nimestä) ja Räjäyttäjät. Mikseipä myös Kansakunnan Ylpeys ja Pöllöt.
bzort glorf bööth