You are not logged in.
tai osta levyjä:
Tim Buckley - Happy Sad 5
Jeff Buckley - Live A L'Olympia 7
Johnny Cash - Ring Of Fire - The Legend Of Johnny Cash 8
Tom Waits - Asylum Years 5
Coldplay - A Rush Of Blood To The Head 5
Kent- Vapen & Ammuniotion 5
Jeff Buckley - Mystery White Boy 5
Joy Division - Permanent 5
Radiohead - Pablo Honey 5
Ostajalle postikulut/toimitus Ouluun (tai Tampereelle jos ostat ennen 8.9.)
Yhteenoto ja muut konfliktit alxity(ät)jippii.fi
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Miks sä noin hyviä levyjä myyt
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:a9c5ce777d="Ulvilan pikkunatsi"]Voisin ostaa Sisterin. Oon tulossa lokakuussa ouluun, joten oisitko vielä sillon siellä.
ps. Stone Rosesin debyä ei saa myydä noin halvalla ja jos toin on se jenkkiversio, niin mä varaan sen.[/quote:a9c5ce777d]
Oon Oulussa lokakuussa, joten varaan Sisterin sulle. Stone Rosesin deby ei ole jenkkiversio.
Turskalle tiedoksi, että myyn levyjä, koska niitä on nykyään meillä kaksi kappaletta ja cd:tä ei ole oikein hyötyä säilyttää kahta kappaletta. Pessimistien argumentti siitä, että ero tulee varmasti on myös otettu huomioon eli nuo on semmosia levyjä, joita saa varmasti mid-pricena takaisin jos tarve vaatii. Vinyyleitä ei raaski myydä.
<@DBGene> senkin karkki
ps. Stone Rosesin debyä ei saa myydä noin halvalla
.
Vinyyli lähti hintaan + kossuvissy, onko hinta kohdillaan?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Voisin kyl ostaa privaattipressin, jos sosppiss.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
turn on the bright lightsin voisin ottaa..
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
pannan neil youngi ja joni mitchelli (ja locusti jos senki saa vitosella). ostan ennen 8.9.
[quote:aec0d4cac8="Ulvilan pikkunatsi"]ps. Stone Rosesin debyä ei saa myydä noin halvalla
.
Vinyyli lähti hintaan + kossuvissy, onko hinta kohdillaan?[/quote:aec0d4cac8]
kieltämättä kalliihko hinta tuontasoisesta härsästä, kiskuri. mut nii, miun levyn voi sit diilata laurkhi kautta, eix?
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Voisin kyl ostaa privaattipressin, jos sosppiss.
Sopiihan se. Pistänkö postissa tulemaan vai saatko noudettua Tampereelta? Eikös sinne ollu joku Turusta tulossa revaa katsomaan?
<@DBGene> senkin karkki
turn on the bright lightsin voisin ottaa..
Mites me tuo sulle saadaan? Tuukko hakemaan
Vai pannaanko pakettiin?
<@DBGene> senkin karkki
pannan neil youngi ja joni mitchelli (ja locusti jos senki saa vitosella). ostan ennen 8.9.
Pannaan vitosella tuo Locustikin. Otan nuo mukaan Tampereelle.
<@DBGene> senkin karkki
Lähteekö tuo Sigur Ros kuudella eurolla posteineen?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Lähteekö tuo Sigur Ros kuudella eurolla posteineen?
Sovitaan että tämän kerran lähtee. Pistä mailia!
<@DBGene> senkin karkki
Mä voisin ostaa ton DJ Shadowin Entroducingin kans.
Tässä on nyt käynyt niin, että se on jo männö.
<@DBGene> senkin karkki
No sitten mä otan ton peniksenkehittimen/peniksenkasvatuspillerit joita tossa topikissa mainostat. Saako neki femmalla?
Ei ne ole mitään pillereitä vaan kirurginen hoito, josta haluan maksun luonnossa.
<@DBGene> senkin karkki
Teh Stone Roses kelpaa tähän talouteen. Ota Mercury Reviin mukaan, jos et ole jo myynyt.
Teh Stone Roses kelpaa tähän talouteen. Ota Mercury Reviin mukaan, jos et ole jo myynyt.
Otan mukaan.
<@DBGene> senkin karkki
Eli jos annat laurkhille sen interpolin.
Eli jos annat laurkhille sen interpolin.
ok
<@DBGene> senkin karkki
[quote:4888c3f970="ex-kolja"]Voisin kyl ostaa privaattipressin, jos sosppiss.
Sopiihan se. Pistänkö postissa tulemaan vai saatko noudettua Tampereelta? Eikös sinne ollu joku Turusta tulossa revaa katsomaan?[/quote:4888c3f970]
Jos voisit antaa vaikkapa lejonciolle...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:ac8a7fc90c="ex-kolja"]
Jos voisit antaa vaikkapa lejonciolle...[/quote:ac8a7fc90c]
Voisin. Jos vaikka voisit pistää kuitenkin mailia niin antaisin sulle tilinron niin saisin rahaa. Samalla tavalla voitais tehdä kaikkien niitten kanssa, joille toimitan Tampereelle yhdyshenkilön kautta.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:0c05d5956c="Alxity"][quote:0c05d5956c="Ulvilan pikkunatsi"]No sitten mä otan ton peniksenkehittimen/peniksenkasvatuspillerit joita tossa topikissa mainostat. Saako neki femmalla?
Ei ne ole mitään pillereitä vaan kirurginen hoito, josta haluan maksun luonnossa.[/quote:0c05d5956c]
Jos voisit antaa vaikkapa lejonciolle...[/quote:0c05d5956c]
mites tässä sitten kävi