You are not logged in.
"En ole ikinä nähnyt Wallu Valpiota yhtä liikuttuneena. Hän höpötti jostain kaksitoistatuumaisesta kokoelmalevystä, joka sisälsii mm. Sonic Youthia. Yleensä hän rääkyi ja esitti. Nyt nostalgia menneille ajoille täytti hänen silmänsä ja hänen käheä äänensä vapisi, kun hän muisti liikutuksensa keskellä mainostaa klubinsa halpaa kaljaa. Mother Goose nousi lavalle ja alkoi soittaa"
Flaming Skull of the Eagle on trio, jossa soittaa kaksi äänimiestä. Olisi kuitenkin laiskaa verrata sitä mitenkään Shellaciin. Heiltä ilmestyi viime syksynä älyttömän hyvä pitkäsoitto. Yhtyeen jäsenillä on taustaa mm. Funissa ja Baxter Stockmanissa
Too Slow koostuu viidestä ystävyksestä, jotka ovat kasvaneet 90-luvun kitaraindien parissa. He haluavat tehdä hyviä biisejä. He äänittivät vastikään älyttömän hyvän pitkäsoiton, jonka viimeistely on kesken. Yhtyeen jäsenillä on taustaa mm. Merriesissä, Black Twigissä ja Sofa Petsissä.
Liput vitosen.
Yhdeksästä etiäpän jytää.
DJ Kaleksi Laiho viihdyttää ennen, välissä ja jälkeen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Jep.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Olis kyl kolme kovaa bändiä mut ei taida taipuu iltariennolle varsinki ku heti aamusta pitää olla edustavana konttorilla ja sit lähös kolmeksi päiväksi sekoilemaan Pohjanmaalle
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.