You are not logged in.
Olen katsellut viime aikoina Amoeban What's In My Bag? -sarjaa jossa muusikot ja muut kuuluisuudet käy poimimassa kassillisen levyjä ja höpisee niistä lyhyesti. Muistaakseni hiirimattona mainitsi tästä ohjelmasta jossain ketjussa.
Pari mieleen jäänyttä jaksoa:
Dungen
Michael Shannon
Tweedy on kasvattanut poikansa hyvin
Last edited by Firon (08.03.2017 22:24)
kaikki muu on paskaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Juu, meitiläinen katsonut tuota.
Nardwuarilla oli hauskoja haastatteluja reilu 10-15 vuotta ennen kuin hän alkoi haastatella näitä just 20 täyttäneitä räppityyppejä, jotka tuntuu olevan vielä enemmän ulalla musajutuista, mitä ite olin tuossa iässä. Toisaalta hauska katsoa noitakin ja sitten kun ovat esim kertoneet, et ooh yeah I love punk rock ja saavat jonkun Black Flagin tai Ramonesin tms. ikonisen klassikon käpälään niin ovat, et oh man.. I dunno this... ja sitten perään lesoa räppitalkkia kun Nardwuar selittää, et joo oot kehunut tätä ja tätä juttua monissa haatatteluissasi ja kyllä nää löytyy spotifystä. :salut: :kädetyhteen:
bzort glorf bööth
Nardwuarin haastiksia olen katsonut jonkun verran, mutta pidemmän päälle ärsyttää se hahmo.
Hot Onesia tullut katsottua sieltä täältä, vaikka ei toi erityisen hyvä haastattelija ole. Sarjassa siis syödään siipiä tulisten kastikkeiden kera ja jutellaan niitä näitä.
Norm MacDonald Live toki yks parhaista, mutta ehkä vain meille kovimmille fanipojille tai en tiiä.
kaikki muu on paskaa
paitsi tietty Joy of Painting, kaikki kaudet tuubissa
bernardblack wrote:kaikki muu on paskaa
paitsi tietty Joy of Painting, kaikki kaudet tuubissa
Far Off Sounds on kai ihan ok myös
Jos joku ei vielä tienny niin Serial-jengiltä tullu uus sarja S-Town. Vaikuttaa oikein kiinnostavalta.
Jos joku ei vielä tienny niin Serial-jengiltä tullu uus sarja S-Town. Vaikuttaa oikein kiinnostavalta.
Kuudes jakso meneillään, tää on todella awesome, tykkään enemmän ku Serialin kummastakaan kaudesta.
laitoin kalle haataselle palautetta et tekis ohjelman spekulatiivisesta realismista
Haatasen kaikki ohjelmat taitaa perustua suomalaiseen tietokirjaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Okko wrote:laitoin kalle haataselle palautetta et tekis ohjelman spekulatiivisesta realismista
Useimmiten, ei kai aina?
"Moi! Ja kiitos vinkistä! Käännöskirjallisuudesta on aina vähän vaikea tehdä ohjelmaa vieraan hankkimisen vaikeuden takia. Mutta mä tsekkaan tuon kirjan ja katson, josko löytyisi suomalaisia asiantunntijoita. Kiitokset!"
barton_funk wrote:Okko wrote:laitoin kalle haataselle palautetta et tekis ohjelman spekulatiivisesta realismista
Useimmiten, ei kai aina?
"Moi! Ja kiitos vinkistä! Käännöskirjallisuudesta on aina vähän vaikea tehdä ohjelmaa vieraan hankkimisen vaikeuden takia. Mutta mä tsekkaan tuon kirjan ja katson, josko löytyisi suomalaisia asiantunntijoita. Kiitokset!"
meillassouxiahan käännettiin just ja sen tiimoilta luulis löytyvän sopivia vieraita.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Okko wrote:barton_funk wrote:Okko wrote:laitoin kalle haataselle palautetta et tekis ohjelman spekulatiivisesta realismista
Useimmiten, ei kai aina?
meillassouxiahan käännettiin just ja sen tiimoilta luulis löytyvän sopivia vieraita.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ylikuumenemista skenessä. Jokainen viestintäkonsultti ehdottaa podcastia uudeksi markkinointikanavaksi. Nyt alkaa valtion virastotkin hypätä kelkkaan.
Esim THL-podcast, VM:n Digi ekaksi podcast, Valtioneuvoston-podcast,työ- ja elinkeinoministeriön podcast..
En oo kyl kuunnellu vielä, ehkä on hyviä.
Last edited by barton_funk (15.05.2019 18:38)
katon ja kuuntelen lähinnä sellasia 3-4h videoita joissa pelataan vanhoja pokemon-pelejä emulaattorilla ja jauhetaan paskaa. mielestäni tämän skenen huippu on saavutettu noilla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.