You are not logged in.
Tuonne ajateltiin lähteä nyt perjantaina autolla (helsingistä). Pari paikkaa vielä jäljellä jos joku haluaa mukaan? Halpaa viihdettä viikonlopuksi...
Unohdin tosin pannan kiljut tulemaan
Jää virutut tänäkin vuonna väliin. Joskus vielä uudestaan
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
mie meen. huomenna joko kolmen tai kuuden bussikuljetuksella, jos ei joku välttämättä halua viedä autolla.
Kukaan menossa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ai nii. joskus oli puhetta et tänne pitäis kyl tänä vuonna. hummm
(puhuttiin eli ilmoitin)
Miksei.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
paitsi joo. enpä pääse. huono viikonloppu.
Ihan hyvä että Poison Idea perui. Mulla on itsellä keikkoja tuona viikonloppuna ja jos niiden takia olisi jäänyt kyseinen bändi näkemättä, olisi ollut aika rankkaa. MDC ja PI:n missaaminen yhden vuoden aikana on liikaa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ihan hyvä että Poison Idea perui. Mulla on itsellä keikkoja tuona viikonloppuna ja jos niiden takia olisi jäänyt kyseinen bändi näkemättä, olisi ollut aika rankkaa. MDC ja PI:n missaaminen yhden vuoden aikana on liikaa...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
paitsi joo. enpä pääse. huono viikonloppu.
väärä viikonloppu joo, jonain toisena oisin menny.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
just eilen varmistu kyyti joten pitkästä aikaa mä olen NIIN tuolla!
ihan parhaat juhlat! vaikka hetskuja ei sinne kelpuutettukaan,
vai ollaankohan ees muistettu ees tarjota.
mut joo tällä kertaa pitää pysytellä erossa absintista.
viimeks mentiin aika pahasti sinne pimeälle puolelle
ja iso osa keikoista jäi näkemäti kun piti möyriä jossain
ojassa ulisemassa
arrrrsch
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:2fc8810e04="artsy"]just eilen varmistu kyyti joten pitkästä aikaa mä olen NIIN tuolla!
ihan parhaat juhlat! vaikka hetskuja ei sinne kelpuutettukaan,
vai ollaankohan ees muistettu ees tarjota.
mut joo tällä kertaa pitää pysytellä erossa absintista.
viimeks mentiin aika pahasti sinne pimeälle puolelle
ja iso osa keikoista jäi näkemäti kun piti möyriä jossain
ojassa ulisemassa
arrrrsch[/quote:2fc8810e04]Tuolla pidetään hauskaa! Me mennään muuten Riskiretkillä tonne.
Oliko yhtään rotsia paikalla? Onko meillä loppujen lopuksi mitään yhteistä? No, ei voi muuta kuin taas kerran todeta, että ylivoimaisesti Suomen parhaat festarit. Suck my fuckin' dick!
Postasin tän myös piffille, mutta ajattelin myös teitä:
[quote:25229526d9]En jaxa lukee muiden kommentteja viel, vaan luettelen omat havainnot
PERJANTAI: Ekan kerran voinen rehellisesti todeta, että olin sen verran juoma- ja viihdepuolella, että missasin melkein kaikki pändit. Hetkellisiä muistikuvia on Forssan Makkarasta, Juglareista, Agromurgista ja Criippareista. Ei näistä mikään huonolta kuulostanut, tosin Criippareista en nyt tällä kertaa muista mitään paitti että soundit ei toiminu. Tokihan bändi (niinku Forssakin) on hyväksi havaittu jo aiemmin. Jotain Khatarinaa piti koko ajan mennä kattomaan, muttei sittenkään menty.
LAUANTAI: Eka jees bändi oli ANOTHER SINKING SHIP, vaikka nimensä onkin tyhmä. Revolution Summer huutoja oli ilmassa, heh heh. KAKKIS oli mahtava. Sit tais mennäkin bändit vähä ohi ennen VIIDEN PUTKEA, paitsi SELFISH rokkas välissä ja kuvittelin ajavani HD:lla japanilaista maantietä pitkin tietullien läpi.
Viiden putken aloitti MAASEUDUN TULEVAISUUS, ja se oli yks parhaista festarikeikoista, mitä olen nähnyt. Jotain Adventtilaulua lukuunottamatta meikähän on vasta vähän aikaa sitten hurahtanut bändiin, mutta bändin merkittävyys on ollut tiedossa jo kauan. Ei ole ajan hammas nakertanut yhtään tätä bändiä.
Seuraavaksi pikkulavalla NO KIDS ja jenkkihooseen syvin olemus. Se oli hauskaa, se oli energistä ja tiukkaa, soittajat sydämellä mukana, ja siinä oli muutenkin kaikki mitä tarvittiin. Tekemisen iloa, niinku Bronne sano. Sitten missasinkin EXTINCTION OF MANKINDIN, vaikka se piti kattoo. Ois ollu varmaan lavan edestä kova. Onneks oon nähny sen jo joskus.
KIELTOLAKIA odotin, koska paljon on bändistä positiivista juttua kerrottu. No, olihan se tiukka, mut kyl mä enemmän tykkään Lamasta ja Omaisuusvahingosta kuin näistä ja vaikka Riistetyistä. Ni! Sit olikin isolla lavalla HEARTBURNS, ja heti alusta lähtien mahtava meininki. Varmaan kaikki oli taas kännissä ja ihan paskasti soittivat, mutta tollaset meni multa ohi ku rokki raikas.
Ehkä ne ihan parhaat tuli kuitenkin vikana: JMENFOUS ja ENT. Eka oli suunnilleen hauskinta mitä olen lavalla nähnyt, ja soitossa riitti tsekkailtavaa. Eikä mitään pelkkää kikkailua, vaan mahtavia biisejä! Varmana hauskempi ku Boredoms ens viikonloppuna. ENT:stä en sano mitään enää, koska kaikki lähempää hommaa seuranneet olivat varmana samalla tavalla myytyjä. Ei haitannu Poison Idean peruutus tippaakaan tuon shown jälkeen.
Siinäpä ne kaikki, mitä yhtään enemmän tuli tsekkailtua.[/quote:25229526d9]
En lue halpoja kopioita, käännäs toi ny ees meiän kielelle kiitos
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ainakin NO KIDSistä vois sanoo, että tosi valmis suomalainen jenkkihooseepartio. Siinä laulaa Derridan Iso-Juho, ja siin on myös Derridan kitaristi, sit Saasta-Make rummuissa ja basisti. Kaikki tuntuivat nauttivan joka sekunnista.
Sit tosta JMENFOUSista ois varmaan kaikki täällä pitäneet. Ihan posketonta menoa. Naked Cityn jalanjälijillä, mut paljo sympaattisempi ja hauskempi. ENT oli tietenkin EXTREME NOISE TERROR, ja se oli livenä suunnilleen yhtä hyvä ja viihdyttävä ku SLAYER.
Tarkotin lähinnä että puuttu kaikki psykehymiöt sun muut tosta, teki vähän vaikeeta lukee
ENTti on tulossa tänneki, vähe ehkä arvelutti mutta hyvältä kuulostaa...
Reanimated & Back From The Dead'......MASSACRE!!!
Kam Lee - Vocals
Terry Butler - Bass
Steve Swanson - Guitar
Sam Williams - Guitar
Curt Beeson - Drums
Plus
EXTREME NOISE TERROR (UK)
DENIAL FIEND (US)
ABADDON INCARNATE (IRL)
FOR RUIN (IRL)
OVEROTH (IRL)
EXTERMINATOR (B) (TBC)
ASHURA (FR)
et sinne sit ehkå
[quote:a798a78ccb="HUIG"]Tarkotin lähinnä että puuttu kaikki psykehymiöt sun muut tosta, teki vähän vaikeeta lukee
ENTti on tulossa tänneki, vähe ehkä arvelutti mutta hyvältä kuulostaa...
[/quote:a798a78ccb]åhå
Mut joo, älä missaa
Pitäskö tehä sellainen "hanttaraattori", joka pistäis tekstin SSjr-kondikseen?
Kannatan :peuk:
Pitäskö tehä sellainen "hanttaraattori", joka pistäis tekstin SSjr-kondikseen?
Joo
Viel tost ENTist, että en mäkään OLLU mikään fani, mut siis se oli sellanen maailmanlopun meiningin pläjäys, että odotin jo et koht tulee KLF ja Peel kans sinne lavalle... :torttualos-hymiö:
Ainakin NO KIDSistä vois sanoo, että tosi valmis fall suomalainen jenkkihooseepartio. Siinä laulaa Derridan Iso-Juho, ja siin on myös Derridan kitaristi, sit Saasta-Make rummuissa ja basisti. Kaikki tuntuivat nauttivan joka sekunnista.
lol apua
Sit tosta JMENFOUSista lol ois varmaan kaikki täällä pitäneet. Ihan posketonta menoa. Naked Cityn jalanjälijillä, mut paljo sympaattisempi ja hauskempi. ENT oli tietenkin EXTREME NOISE TERROR, ja se caroliner oli livenä suunnilleen yhtä hyvä ja viihdyttävä ku SLAYER.
Tero saatana, s'olet gay!
En jaxa lukee lol muiden kommentteja viel, vaan lol luettelen omat havainnot
PERJANTAI: Ekan kerran voinen rehellisesti todeta, että olin lol sen verran juoma- ja viihdepuolella, että missasin melkein kaikki pändit. Hetkellisiä muistikuvia on Forssan fall Makkarasta, Juglareista, Agromurgista ja Criippareista. Ei näistä mikään huonolta kuulostanut, tosin Criippareista en nyt tällä kertaa muista mitään paitti että soundit ei caroliner toiminu. Tokihan bändi (niinku Forssakin) on hyväksi havaittu jo aiemmin. caroliner Jotain Khatarinaa piti koko ajan mennä kattomaan, muttei sittenkään lol menty.
lol apua
LAUANTAI: Eka jees bändi oli ANOTHER SINKING lol SHIP, vaikka lol nimensä lol onkin tyhmä. Revolution Summer huutoja oli ilmassa, heh lol heh. KAKKIS oli mahtava. lol Sit tais mennäkin bändit vähä ohi ennen VIIDEN PUTKEA, paitsi SELFISH rokkas välissä ja kuvittelin ajavani HD:lla japanilaista maantietä pitkin fall tietullien läpi.
happy mondays
Viiden lol putken aloitti MAASEUDUN TULEVAISUUS, ja se oli yks parhaista festarikeikoista, mitä olen nähnyt. Jotain Adventtilaulua lukuunottamatta meikähän on vasta vähän aikaa sitten hurahtanut bändiin, mutta bändin merkittävyys on ollut tiedossa jo kauan. Ei ole ajan hammas nakertanut yhtään tätä bändiä.
fall
lol apua
Seuraavaksi pikkulavalla NO lol KIDS ja jenkkihooseen syvin lol olemus. Se oli hauskaa, se oli energistä ja tiukkaa, soittajat sydämellä mukana, ja siinä lol oli muutenkin happy mondays kaikki mitä tarvittiin. Tekemisen iloa, niinku Bronne sano. Sitten missasinkin EXTINCTION OF MANKINDIN, vaikka se piti kattoo. Ois ollu varmaan lavan edestä kova. Onneks oon nähny sen jo joskus.
lol apua
KIELTOLAKIA fall odotin, koska paljon caroliner on bändistä positiivista juttua kerrottu. No, olihan se tiukka, mut lol kyl mä enemmän tykkään Lamasta lol ja Omaisuusvahingosta kuin näistä ja vaikka Riistetyistä. Ni! Sit olikin isolla lavalla HEARTBURNS, ja heti alusta lähtien caroliner mahtava meininki. Varmaan kaikki oli taas caroliner kännissä ja ihan paskasti soittivat, mutta tollaset meni happy mondays multa ohi ku fall rokki raikas.
Ehkä ne ihan parhaat tuli kuitenkin happy mondays vikana: JMENFOUS ja ENT. Eka oli suunnilleen hauskinta mitä fall olen lavalla nähnyt, ja soitossa riitti tsekkailtavaa. Eikä mitään pelkkää kikkailua, vaan fall mahtavia lol biisejä! Varmana hauskempi ku Boredoms ens viikonloppuna. ENT:stä en sano mitään enää, koska kaikki lähempää hommaa seuranneet olivat varmana samalla tavalla myytyjä. Ei haitannu Poison Idean peruutus tippaakaan tuon shown jälkeen.
Siinäpä ne kaikki, mitä yhtään enemmän tuli tsekkailtua.
lol apua
Tero saatana, s'olet gay!