#31 05.10.2016 07:59

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Re: Talk show't (Leno, Letterman, Conan, Stewart, Bee, Colbert jne.)

Norm ja Harland Williams ovat typerien vitsien aatelisia mitä tulee Conanin vakivieraisiin. peuk

bzort glorf bööth

#32 17.10.2016 16:49

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

vihdoin saatiin 311 piinapenkille. Inside job icon_cool

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#33 13.08.2017 00:17

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010

Ei tuu huonompaa talk show -ohjelmaa mieleen kuin The Late Late Show with James Corden. Aivan vitun teennäistä paskaa.

THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

#34 13.08.2017 10:00

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Website

^ ohjelmaa en ole katsonut, mutta niitä carpool karaoke klippejä joutunut näkemään somessa   tongue icon_twisted  tongue

#35 13.08.2017 10:25

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Website

Yhen jakson katsoin puoleenväliin, alko vituttaa aika lailla. En tiiä jaksaisinko kyl muitakaan tämmösiä enää kattoa.

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

#36 04.07.2018 19:05

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Website

Noin vuoden verran ollut nyt HBO tilaus päällä ja on tullut katsottua Last Week Tonight with John Oliveria aina tuoreeltaan. Olen mieltä että ohjelma olisi parempi jos siitä jätettäisiin kaikki huumoriosuudet pois.

Kattelin tässä ekan kauden Larry Sanders Show'ta joka oli varmaankin eka fiktiivinen talk show -sarja (löytyi yhdeltä kovalevyltä jonne olin vahingossa warettanut sen  icon_redface ) ja se oli ihan hyvän mielen katsottavaa, vaikka en voi sanoa että se täysin olisi kestänyt aikaa. Kai se on tätä keski-ikäisyyttä, että mitä tahansa omaan nuoruuteen sijoittuvaa on nostalgian takia mukava katsoa. Miksi tätä sarjaa ei muuten löydy HBO Nordicin valikoimasta  mad

#37 05.07.2018 09:37

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Firon wrote:

Noin vuoden verran ollut nyt HBO tilaus päällä ja on tullut katsottua Last Week Tonight with John Oliveria aina tuoreeltaan. Olen mieltä että ohjelma olisi parempi jos siitä jätettäisiin kaikki huumoriosuudet pois.

Ne kaikki vakavat pätkät (kesto 15-20min) löytyy myös viralliselta kanavalta YouTubesta. Voit lopettaa HBO:n tilauksesi (ja osoittaa kuukausittaisen palkkion minulle tästä säästöstä). ff

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#38 05.07.2018 09:57

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Website

noiseidea wrote:
Firon wrote:

Ne kaikki vakavat pätkät (kesto 15-20min) löytyy myös viralliselta kanavalta YouTubesta. Voit lopettaa HBO:n tilauksesi (ja osoittaa kuukausittaisen palkkion minulle tästä säästöstä). ff

Ai ne pääaiheet on "vakava pätkä" 017
Anyway, ohjelmasta ei tarvi karsia huumoria, läpändeeros on hyvälaatuista, parempaa ku suomiversiossa, tosin taitaa olla käsikirjoittajiakin moninkertainen määrä.

Board footer