You are not logged in.
Löytyykö talk show'iden (aka keskusteluohjelmien) katsojia?
Meillä oli kaapeli-tv kotona, Jay Lenoa ja myös Conania tuli 90-luvulla katsottua. Sieltä saatu nuoruusvuosina rautaisannos amerikkalaista populaarikulttuuria. Tällä vuosikymmenellä The Daily Show with Jon Stewart tuli kovin tutuksi, kunnes kokonaisia jaksoja ei enää nähnyt Suomessa.
Näissähän on käynyt parin vuoden sisään aikamoinen myllytys, eli kaikkein tunnetuimpien ohjelmien pitkäaikaiset vetäjät on siirtyneet (semi)eläkkeelle (Leno kahdesti ) ja uusi sukupolvi on tullut remmiin - Seth Meyers, Trevor Noah, Stephen Colbert, Jimmy Fallon, Samantha Bee sai oman ohjelman jne. Näistä löytyy pätkiä YouTubesta aika hyvin. Materiaali on myös muuttunut huomattavasti poliittisemmaksi (kaikki haluaa olla Daily Show'n pikkuserkku?) vs. Leno/Conan/Letterman, joissa oli lähinnä hassuttelua tai tyhmäilyä.
Veikkaan, että Fironilla on ainakin taustaa tällaisten katsomisesta
Last edited by noiseidea (23.02.2016 12:07)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Löytyykö talk show'iden (aka keskusteluohjelmien) katsojia?
ei
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
aikoinaan ahkerasti seurasin köynäniä. satunnaisesti muutakin ameriikan matskuan. en enää.
välillä vilkuilen jotain monologeja tai sketsejä intternetseistä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
aikoinaan ahkerasti seurasin köynäniä. satunnaisesti muutakin ameriikan matskuan. en enää.
Smam. Ei tämmösiä enää jaksa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
barton_funk wrote:aikoinaan ahkerasti seurasin köynäniä. satunnaisesti muutakin ameriikan matskuan. en enää.
Smam. Ei tämmösiä enää jaksa.
voisin vaikka jaksaakin jos esim ois yhtä hyvä kuin conan alkuaikoina
tosin nykyään on aika vähän aikaa ylipäätään töllöttämiseen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
conania tuli joskus katottua aika paljon, kimmeliä jonkin verran, fallonia aika vähän. kyllä noita kattelisin sillon tällön, jos maamme kanavat jotain näyttäis, ei noita jaksa waree kummiskaan
kotimaisia katon joskus jos ei mitään muuta tekemistä oo
välillä vilkuilen jotain monologeja tai sketsejä intternetseistä.
Sama.
Talk Show ohjelmilla oli kohtalainen rooli jenkkikulttuuriin ja politiikkaan tutustumisessa ennen Internet aikakautta. Meillähän ei näkynyt mitään taivas- tai kaapelikanavia kotona 90-luvulla, mutta kaverini nauhoitti VHS:lle Conania ja satunnaisesti Lettermania ja Lenoa. Conan oli mun muistikuvien mukaan tuohon aikaan huumoriosastolla varsin kovatasoinen ja taso tais laskea hieman sitten kun Andy häipyi ohjelmasta ja Subtv alkoi näyttää sitä Suomessa. Daily Show:ta tuli myös katsottua Canalilta silloin kun niillä oli vielä NHL, valioliiga ja SM-liiga hallussa.
Hömppäosastolla pyöri telkkarissa 90-luvulla päiväsaikaan sellaiset ohjelmat kuin Sally ja Ricki Lake, jotka oli ihan silkkaa soopaa, mutta monesti lukioaikoina skippasin tunteja ja jäin kattelemaan niitä. Jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä kannattanut käyttää sekin aika opintoihin
jotain fallonin jutskia oon nähnyt youtubesta mutta muuten täysin vieras skene, eikä oikeen jaksaiskaan
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Nämä niille, joilla on liikaa aikaa. Joonas Hytönen
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
ERic Andre show on näistä paras ehkä
Eric Andre Show-New Years Eve Spooktacular MASTER from Naked Faces on Vimeo.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Daily Showta tuli joskus katottua kans aika paljon.
Conania tuli joskus katottua aika paljon kun tuli Subilta. Myöhemmin sitten Craig Fergusonia tuli waretettua silloin tällöin, harmi kun loppui
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Netistä tulee katsottua näitä ja Conanin kautta tähän meininkiin pääsi hyvin mukaan joskus 10-15 vuotta sitten. Ihan kun lapsena olisi näkynyt Letterman tai vastaava kaapelitelkkarin kautta, mutta moista en tietysti silloin katsonut.
Mikä on se Subin myöhäisillassa pyörivä talk show? En ole katsonut sitä telkkarista, mutta voisi kyllä alkaa katsoa.
bzort glorf bööth
Mielelläni katsoisin televisiosta tai youtubesta vaikka kokonaisia jaksoja, jos tulisi tarjolle. Harmittaa usein katsoa noita lyhyitä klippejä, kun jää ne siirtymät näkemättä, jotka itelle on usein niitä hauskimpia juttuja vähemmän kiinnostavien tähtien kohdalla.
bzort glorf bööth
Ihan kun lapsena olisi näkynyt Letterman tai vastaava kaapelitelkkarin kautta, mutta moista en tietysti silloin katsonut.
Lenoa tuli joskus 90-luvun alussa joltain kanavalta, oliks se sit MSNBC vai mikä. Muistan vaan, et ku ite sillon asu vielä maalla niin kaupungissa asuva isosisko nauhoitti meille jotain jaksoja et päästiin suuren maailman viihdebisneksen makuun.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
hiirimattona wrote:Ihan kun lapsena olisi näkynyt Letterman tai vastaava kaapelitelkkarin kautta, mutta moista en tietysti silloin katsonut.
Lenoa tuli joskus 90-luvun alussa joltain kanavalta, oliks se sit MSNBC vai mikä. Muistan vaan, et ku ite sillon asu vielä maalla niin kaupungissa asuva isosisko nauhoitti meille jotain jaksoja et päästiin suuren maailman viihdebisneksen makuun.
Meillä just kaapeliverkon ulkopuolella asunut perhetuttu toi joka aina Star Trekin tullessa alkuillasta kasetin, johon nauhoitimme jakson ja isä tai äiti töihin mennessä pudotti kasetin näiden postilaatikkoon.
Saattoi olla hyvinkin Leno.
bzort glorf bööth
Perhetutulle
NBC Europe taisi olla kaapelikanava, joka näytti Lenoa 90-luvun alussa/puolivälissä. Nokia muistaakseni oli sponsorina.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Perhetutulle
NBC Europe taisi olla kaapelikanava, joka näytti Lenoa 90-luvun alussa/puolivälissä. Nokia muistaakseni oli sponsorina.
Superchannel-nimiseltä kanavalta ainakin itse vilkuilin näitä tuohon aikaan. Ensin Lenoa, mutta Lenon jälkeen tullut Conan O'Brien osoittautui hauskemmaksi joten sitä tulikin sitten enemmän katsottua.
Sent from my iPhone 16
Colbertia tulee kateltua, vaikka onhan tää paljon paskempi kuin Colbert Report. Daily Shownkin taso toki laski hurjasti Jon Stewartin lähdön jälkeen, mutta ihan siedettävä silti. Colbertin korvannut Larry Wilmoren mikälie show taas on ihan paska.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Talk Show parodioista Zach Galifianakisin Between Two Ferns on mun mielestä hauskempi kuin yllä mainittu Eric Andre.
Muistin juuri että Henry Rollinsilla oli oma talk show 10 vuotta sitten. Sitä olisi katsonut mielelläni enemmänkin. Hyviä vieraita ja musiikkiesityksiä. Rollinsin machoilut ja palopuheet vähän fiftysixty, mutta yleisesti ottaen kyllä diggaan Henrystä ja haastattelut oli mun muistaakseni aivan jees.
Last Week Tonight with John Oliveria on tullut katsottua YouTubesta viime aikoina.
Tykkään
Last Week Tonight with John Oliveria on tullut katsottua YouTubesta viime aikoina.
Tykkään
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Sama ku noisis. HBO:lta en muista katsoa kokonaisia jaksoja, joten sen pidemmän pääteeman tsekkaan tuolta.
bzort glorf bööth
noiseidea wrote:Last Week Tonight with John Oliveria on tullut katsottua YouTubesta viime aikoina.
Tykkään
Viime jaksosta opittua mm. että Duran Duran on coveroinut Public Enemyä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
interuptor bastardo wrote:noiseidea wrote:Last Week Tonight with John Oliveria on tullut katsottua YouTubesta viime aikoina.
Tykkään
Viime jaksosta opittua mm. että Duran Duran on coveroinut Public Enemyä
Kyllä
Jeff Goldblum + Conan = parasta iginä missään
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ajankohtaista, kausi käynnissä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Älä päästä painiks sitä
Norm on yks mun suosikkityyppejä, kukaan ei osaa kertoa typeriä vitsejä yhtä hyvin. Löysin itseasiassa just pari viikkoa sitten Norm MacDonald Liven Youtubesta ja olen katsellut jaksoja sieltä täältä. Tykkään tollasesta formaatista, eli talk show tyyliin tehdystä podcastista, jota ei ole turhaan editoitu ja Norm ja vieraat saa rauhassa höpistä mitä sattuu vajaan tunnin ajan. Normaalistihan talk show -vieraat käy lähinnä pikaisesti puffaamassa jotain tuotetta ja kertomassa pari ennalta sovittua tarinaa. Alkusketsit ja loppuvitsit tossa Normin podcastissa on aika ääliömäisiä, mutta osa naurattaa silti
Jotkut Normin stand up -pätkät on myös hyviä, kuten tämä vanha setti
The Norm Show oli ihan hyvä sitcom aikoinaan. Kuten myös Andy Richter Controls the Universe, joka ei sinänsä liity tähän mitenkään
Last edited by Firon (04.10.2016 19:09)