You are not logged in.
Pages: 1
Noniin, koska levyraatoja ei ole vähään aikaan saatu aikaiseksi, pistetäänpä tällainen. Eli linkitetään youtubesta (tai mistä tahansa) videoita, ja arvostellaan normaalin levyraadin tapaan. Deadlineksi voidaan pannan vaikka maanantai, ja osallistujia mahtuu niin monta kuin haluaa. Eli sit vaan 80-luvulla tehtyjä musavideoita kaivelemaan, ja linkittelemään!
Pistän oman ehdokkaan kohtapuoliin.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Pannan Soft Cellin Memorabilian ecstasy-versio! En ehkä osaa. Täytyy koittaa kohta kun ei ole töitä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
http://www.youtube.com/watch?v=I_x6U5G_ … emorabilia
onko tää, ei toimi mulla
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jos tästä tulee joku huumoriraati, niin jätän. Muuten vois osallistua.
"A repo man's always intense"
Jos tästä tulee joku huumoriraati, niin jätän. Muuten vois osallistua.
kui? 80-luvulla tehtiin vaan asiaa, kymppi kaikille.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:0c15137d2c="Leif Erikson"]Jos tästä tulee joku huumoriraati, niin jätän. Muuten vois osallistua.
kui? 80-luvulla tehtiin vaan asiaa, kymppi kaikille.[/quote:0c15137d2c]
Siks koska intternetissä on nykyään kuulemma muotia levitellä linkkeinä hassunhauskoja kasarivideoita, joille kuuluu yhdessä nauraa avokonttorissa.
"A repo man's always intense"
Siks koska intternetissä on nykyään kuulemma muotia levitellä linkkeinä hassunhauskoja kasarivideoita, joille kuuluu yhdessä nauraa avokonttorissa.
saahan sitä nauraa mille haluaa, hyviä ne silti on.
spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei Soft Cell ole mitään huumorimusiikkia!
Miten saa videoita näkymään kun kaikilla koneilla on varmaan jotkin perkeleen palomuurit?
Pistän oman ehdokkaani illemmalla tähän.
Tiedän että minimalismi oli kova juttu 80-luvulla, mutta tää menee jo liioitteluksi.
Itse pistän samantien parhaan mikä tulee mieleen, niin ei jää kaivelemaan...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Itse pistän samantien parhaan mikä tulee mieleen, niin ei jää kaivelemaan...
sama
Samastuin tämän videon ilmestymisaikaan videossa esiintyvän perheen isään. Samanlaisia nuoret tuntuvat olevan nykyäänkin...
maltamme tuskin odottaa mitä anu hälvä valitsee...
Samastuin tämän videon ilmestymisaikaan videossa esiintyvän perheen isään. Samanlaisia nuoret tuntuvat olevan nykyäänkin...
Vitu! KLAS-SIK-KO!
En oo nähnyt tuota alkuperäistä videota. Suikkarithan tekivät tuosta uudenkin version myöhemmin. Sekä biisistä, että videosta.Mike Muir näyttää aika hassulta noin nuorena.
Tero saatana, s'olet gay!
maltamme tuskin odottaa mitä anu hälvä valitsee...
Kiitoksia mielenkiinnosta psychocandy!
Valintani oli kovin helppo, tässä yhdistyy sekä nuoruus että nykyajan arki. Ilman Deborahia saattaisin olla gootti eli satanisti ja leikkisin jotain lepakkoleikkejä kellareissa, mutta valitsin elämälleni mukavamman tien. Nykypäivän arkeeni kuuluu tämän kappaleen lauleskelu Eskolle aamuisin hänen valmistaessani hänelle neljän ruokalajin aamiaista, "call me" eli "soita mulle, Eskoseni, mutta älä yhdeltätoista koska silloin on pedikyyri". Tästä tuleekin mieleeni hassu juttu kun käydessäni kerran Simonkentän Sokoshotellissa Helsingissä, tuli aamiaisella (munakokkeli oli ällön vetistä!) joku rokkari kertomaan mulle hyvän tarinan: kun Blondie oli komebäkkeikalla Electric Ballroomissa (se on Lontoossa eli Englannissa!), oli hän, Soundin toimittaja sanonut paikalla olleelle New Musical Expressin toimittajalle että "You know what it means when Deborah takes the stage? Blondie comes into the house!". NMEn tyyppi ei kuulemma tajunnut! Blondie tulee taloon, tajuatteko
Okei, pelaan varmoilla mutta pidän tiettyä julkisuuskuvaa yllä:
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tullaan mukaan kun tämä on niin hieno.
Vuodelta 1980!
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Pages: 1