1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Tragedy

#31 13.05.2011 11:31

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Tragedy

Mites Ydinperhe läks?


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#32 13.05.2011 19:17

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

Viime yön ja aamun FB-avautumisiani:

-Bar vitun Loose ja paskin punkkeikkayleisö ikinä. Mikä vittu helsinkiläisiä vaivaa "me katotaan keikkaa hei,älkää tönikö",nyt vittu oikeesti!
-Bändi oli hyvä, mutta en muista millon ois ollut yleisö noin vellipersettä noinkin kovan bändin aikana.
-oon vieläkin vähän shokissa, en voi käsittää moista laimeutta loppunmyydyllä hardcore-keikalla. Oon nähnyt bändin kahesti ja yleisö on ollut enemmän pähkinöinä kuin cashew.
-Molemmilla kerroilla. Ja nytkin soitto oli tiukkaa, mutta vitun helsinkilÄiset! Huhhuh.
-Läskit Jyväskylästä tönii icon_sad ei kukaan sanallisesti valittanut asiasta, mutta katselivat vähän siihen malliin. Nosturis on kyllä ollut aina punk- ja hc-keikoilla hyvät geimit jopa viikkokeikoilla. Ite lähtisin sinne Treelle kyl, jos ei olis muuta samaan aikaan. Oon vieläkin shokissa tosta yleisön laimeudesta. Ei tartte olla mitään hullunkokoista pittiä, mutta on se nyt perkele, että yhden maailman kovimman hc-bändin keikalla ei edes neljää tyyppii tyyppii ala samaan aikaan vähän pogoilemaan.

icon_smilepeuk

Eli hyvä keikka, mutta vitsi miten laimee yleisö, huhhuh.

Offline

#33 13.05.2011 20:24

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tragedy

No ei helvetti, mikä ihme siinä on et hooceekeikoilla pitäs töniä muita? Mun mielestä punkkiin kuuluu se että kunnioitetaan toisia ja niitten tilaa. Miten se "hyvä meininki" muka on kiinni siitä miten paljon jengi tönii toisiaan keikoilla? Vittu miten sanoinkuvaamattoman urpoa.
Okei, jos menee eteen kattoon jotain keikkoja, varmaan siellä on joku hassuttelujengi liikkeellä, mut just jossain täydessä salissa se paikanvalinta voi olla ylipäänsä melko vaikeeta.

Dublinissa paikallisilla keikoilla harvemmin riehutaan, eikä todellakaan "meno" kärsi siitä ellei sitten oo joku urpo joka saa vaan fiilistä siitä et pääsee kendotaklailemaan muita. Toki sit on tän modernimman jenkkihossen / power violencen tyylisempiä juttuja joissa skenemuuvit pyörii mut ne nyt on lapsia ja lähinnä lutusta puuhaa mokoma. Trageyn keikalla varmaan ois ollu jonkun verran tosiaan totakin riippuen keikkapaikasta, lämppäreistä jne.

Mut mitä vittuu. Ei ilmeisesti musalla hirveesti väliä kun ongelmana on se että jengi ei yritä teloa toisiaan.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#34 13.05.2011 22:27

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Tragedy

huïg wrote:

Miten se "hyvä meininki" muka on kiinni siitä miten paljon jengi tönii toisiaan keikoilla?

Kompf.

En ollu keikalla, mutta jos olisin ollut niin olisin ollut ihan taatusti perusstaattinen stadilainen.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#35 14.05.2011 00:00

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Tragedy

SUN MAY 15 /// STOCKHOLM

Nyt sitä livestreamia! mad


bzort glorf bööth

Offline

#36 14.05.2011 05:01

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

huïg wrote:

No ei helvetti, mikä ihme siinä on et hooceekeikoilla pitäs töniä muita?

Se on tapa, jolla punkkia tanssitaan. Se kuuluu punk-kulttuuriin. Eikä tietty tönitä ketä tahansa, mutta tapana on, että ne ketkä tahtoo jortsua, niin sen pitin muodostaa. Ne ketkä ei tahdo, että joku vahingossa saattaa tönästä, niin menee sitten pois tieltä eikä ainakaan eturiviin kannata mennä, jos on turhan herkkähipiäinen.

Mun mielestä punkkiin kuuluu se että kunnioitetaan toisia ja niitten tilaa. Miten se "hyvä meininki" muka on kiinni siitä miten paljon jengi tönii toisiaan keikoilla? Vittu miten sanoinkuvaamattoman urpoa.

Mun mielestä se, että hyvällä punk-keikalla ei tule minkäänlaista pittiä on vähän sama kuin kovalla konemusakeikalla kukaan ei tanssisi. Satunnaisten katsojien töniminen on eri asia kuin pittailualueella vahingossa jonkun töytäisy.

Okei, jos menee eteen kattoon jotain keikkoja, varmaan siellä on joku hassuttelujengi liikkeellä, mut just jossain täydessä salissa se paikanvalinta voi olla ylipäänsä melko vaikeeta.

Jonkun pitin välttäminen ei kyllä ole mikään maailman vaikein juttu, jos tahtoo, että kukaan ei astu sun henkilökohtaiselle reviirille vahingossakaan. Vaikka ois kuinka täysi sali.

Dublinissa paikallisilla keikoilla harvemmin riehutaan, eikä todellakaan "meno" kärsi siitä ellei sitten oo joku urpo joka saa vaan fiilistä siitä et pääsee kendotaklailemaan muita. Toki sit on tän modernimman jenkkihossen / power violencen tyylisempiä juttuja joissa skenemuuvit pyörii mut ne nyt on lapsia ja lähinnä lutusta puuhaa mokoma. Trageyn keikalla varmaan ois ollu jonkun verran tosiaan totakin riippuen keikkapaikasta, lämppäreistä jne.

Mut mitä vittuu. Ei ilmeisesti musalla hirveesti väliä kun ongelmana on se että jengi ei yritä teloa toisiaan.

Kendotaklailu tai joku överiväkivaltainen riehuminen on toki hanurista. Sellainen hyvä yhteisöllinen pittipogoilu taas kuuluu minusta punkkeikkakulttuuriin. Ei siinä ole kyse väkivallasta tai toisten satuttamisesta vaan siitä, että eletään sen musan tahtiin ja pidetään hauskaa. Jos joku kaatuu, niin se nostetaan ylös. Välillä ehkä johonkuhun sattuu vahingossa, mutta se kuuluu asiaan ja "if you can't stand the heat, stay out of the kitchen" jne. Pittimeiningin väistely nyt ei kuitenkaan vaadi mitään suurta visautta tai kokemusta, mutta toki jos ekaa kertaa on punk-keikalla, niin joku pittikin voi tulla yllätyksenä ja ollaan väärässä paikassa väärään aikaan.

Ja modernin hooceen hyppypotku yms. varjonyrkkeily on meikästä ihan hanurista ja kohtuuttoman vaarallista ainakin monien tekemänä.

En mä sitä kiellä, etteikö kukin saa olla keikalla niin kuin lystää. Ei sitä aina itsekään jaksa pogoilla. Sitä mä sen sijaan ihmettelen, kun tuo pogoilu ja pittaus nyt kuuluu erottamattomana osana punkkeikkakulttuuriin, niin miten ihmeessä Tragedyn keikalla Helsingissä jengi onkin yhtäkkiä kuin kirkossa  ja kattoo pahasti niitä ihmisiä, jotka käyttäytyy siten, kuten punkkeikoilla tapana on.

Offline

#37 14.05.2011 05:14

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

Mutta siis, meikälle se pittimeiningin yhteisöllisyys on vaan ihan helvetin iso osa keikkakokemusta. Ihan sama kuka olet ja mistä tulet, niin siinä ollaan veljiä ja sisaria ja tehdään illasta ikimuistoinen. Joo, siihen kuuluu fyysisyys ja myös toisten töniminen, mutta lähinnä niiden, jotka siitä hommasta tykkää. Se touhu aiheuttaa ihan mielettömät adrenaliinikiksit ja sen jälkeen hikipäissään halaillaan kyseiseen rituaaliin osallistuneita tyyppejä, kuinka mahtava elämys sitä saatiinkaan taas aikaan. Joo, joku saa vahingossa töytäsyjä tai kaatuvan kiljupunkkarin jalkoihinsa, vaikka ei haluaisi, mutta se kuuluu asiaan ja jos tollaset haluaa välttää, niin sitten otetaan väliä siihen porukkaan, jotka sitä tanssia harjoittaa. Ei ole vaikeaa sekään.

Päälle kymmenen vuotta punk-keikoilla pyörineenä tolla keikalla ei vaan ollut sitä, mikä mulle tekee hyvistä punkkeikoista parasta ikinä, mikä mua ihmetytti, koska puitteiden olisi pitänyt olla kunnossa. Ihmisiä riitti ja bändi oli helvetin kova, mutta jokin puuttui. Yksittäiset ihmiset olivat katsomassa yksinään punk-keikkaa, eivät yhdessä.

Offline

#38 14.05.2011 14:14

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Tragedy

Pitit ja yhteisöllisyys ja mitä vielä kuuluukin punkkikeikoille, kuten myös se et voi valita paikkansa. Jos tahon vaan seistä ja töllöttää, on helppo mennä kauemmas. En mäkään sitä ymmärrä et jää toljottamaan grindikeikalla metrin päähän lavasta ja sit ihmettelee kun tulee iskuja selkään.

Mut sit taasen pelkästään parin tyypin hulinoiminen ja pitin pyöritys ja sen jälkeen vieressä seisovien reaktioiden ihmettely osottaa vähän huonoa tilanteen arviointikykyä  icon_wink Eihän se ole yhteisöllistä ja mitä vielä jos yritetään väkisin repiä joraamaan?

Ja toi "mikä hesalaisia vaivaa" on niin väsynyt läppä että ei enää jookos. Tää on pieni maa, täällä on kaikkialla aikalailla samanlaista. Joskus lähtee, joskus ei.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#39 14.05.2011 14:17

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Tragedy

Nillityksestä tuli mieleen se yks vihaajacrusti lepiksestä vuodenvaihteen tienoilla. Tuli ja heitti bisset Seksareiden Sipen päälle ja huuteli perään käsiä levitellen "heiiiiii punkki_keikkaaa" kun jengi ei oikein arvostanu ja Nissinen tuli potkimaan sitä rintakehään.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#40 14.05.2011 14:30

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tragedy

Joo tokihan pittejä saa olla, ei siinä mitään, mut aika kumma jos keikkakokemus riippuu siitä. Ja toi romantisointis on kyl ihan omaa luokkaansa aahhahhahahaaa

Mutta siis, meikälle se pittimeiningin yhteisöllisyys on vaan ihan helvetin iso osa keikkakokemusta. Ihan sama kuka olet ja mistä tulet, niin siinä ollaan veljiä ja sisaria ja tehdään illasta ikimuistoinen.

Kuulostaa joltain pelle miljoonan nostalgisoinnilta telkkarikameralle bäkkärillä.

No me taidetaan digailla eri hooceejutuista. Mun yks entinen kämppis oli semmonen joka sai stondiksen ku se alko selittään Sick of it Allin vetämästä Wall of Death meiningistä.

Et o kyllä käyny kovinkaan paljoa samallaisilla punkkikeikoilla ku meikä, siellä yhteisöllisyys syntyy jengin yhteisistä mehusteluista. Ja siis tokihan jengi välillä pitteilee mut siihen ei todellakaan liity mitään vitun skeneromantisointia, eikä se keikan nauttiminen riipu siitä. Sosialisointi on aika hyvä tapa yhteisöllistyä....


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#41 14.05.2011 15:15

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tragedy

Puntalastakin on aina puuttunu yhteisöllisyyttä niin saatanasti icon_lol
mut siellä ei varmaan vaan tajuta punkkia tongue


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#42 14.05.2011 15:46

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: Tragedy

biggrin


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#43 14.05.2011 16:08

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

huïg wrote:

Joo tokihan pittejä saa olla, ei siinä mitään, mut aika kumma jos keikkakokemus riippuu siitä.

Kyllä se hyvin pitkälti riippuu, jos puhutaan tollasesta äärimusasta, johon se pittailu osana kuuluu ja on sellaset fiilikset, että tekis mieli pittailla. Adrenaliini- ja endorfiini yllättäen tekee kokemuksesta mieleenpainuvamman, jota voi osaltaa boostata sillä pittailulla.

Ja toi romantisointis on kyl ihan omaa luokkaansa aahhahhahahaaa

Mun romantisoitu maailma on parempi kuin sun kyyninen maailma, lälläslää.

Sosialisointi on aika hyvä tapa yhteisöllistyä....

Tollanen yhteisöllisyyden muoto ei perustu sosialisointiin vaan jaettuun kokemukseen. Jollain sosiologilla on varmaan termikin tälle.

janne m. wrote:

Pitit ja yhteisöllisyys ja mitä vielä kuuluukin punkkikeikoille, kuten myös se et voi valita paikkansa. Jos tahon vaan seistä ja töllöttää, on helppo mennä kauemmas. En mäkään sitä ymmärrä et jää toljottamaan grindikeikalla metrin päähän lavasta ja sit ihmettelee kun tulee iskuja selkään.

Tässä oli juuri kyse eturiviin ängenneistä tyypeistä. Osa toki vielä fiksusti juomat kädessä aivan edessä, kun jo peruskeikalla sitä saattaa saada vahingossa kaljat syliinsä, kun on keskellä ihmismassaa.

Mut sit taasen pelkästään parin tyypin hulinoiminen ja pitin pyöritys ja sen jälkeen vieressä seisovien reaktioiden ihmettely osottaa vähän huonoa tilanteen arviointikykyä  icon_wink Eihän se ole yhteisöllistä ja mitä vielä jos yritetään väkisin repiä joraamaan?

Sä teet nyt jotain johtopäätöksiä siitä, miten oon keikalla käyttäytynyt aika pienen tiedon varassa. En ole ketään repinyt väkisin joraamaan, muutamaan otteeseen kaverin kanssa koitettiin, että josko nyt lähtis eli koitettu keskenään vähän pittailla ja kattoo lähteekö jengi messiin, jonkunhan se homma täytyy aloittaa. Ei lähtenyt, paitsi ihan lopussa yks pieni porukka siinä vieressä, johon sitten liityin. Osaan mä käyttäytyä, vaikka voisinkin dissata yleisöä laimeaksi. Kyllä yleisöä voi laimeaksi dissata eikä sitä voi mielestäni kuitata millään "no kaikki on keikalla niin kuin haluaa"-kortilla, ikäänkuin se poistaisi yleisön laimeuden. Yleisö saa olla laimeaa, jos se tahtoo, mutta silloin saan pitää yleisöä laimeana  icon_lol

Tässä nyt tuntuu, että jengi luulee, että oon vetänyt tyyppejä turpaan ja repinyt niitä väkisin pogoomaan, vaikka mistään sellasesta ei tosiaan ole ollut kyse vaan ihan normaalista punkkeikkakulttuurista.

Offline

#44 14.05.2011 16:17

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tragedy

Pittailu lol

ehkä täsä kannattaa miettiä sitäkin, minkätyylistä muzaa on tsekkailemassa. jotku sick of it allit just summuut, fat wreckit, str8 edge kuviot, moderni jenkkikama, powerviolence jne piireissä pitteily on just enemmän tommonen osa sitä juttua. ja itäeuroopan squateissa icon_wink

esim just puntalassa tosi vähän näkee "pittailuu", lähinnä jotain kännistä jorausta jossa vähän törmäillään ku kilju hankaloittaa koordinointikykyä. crustimmissa jutuissa samoin, ei siihen "kuulu pittailu osana". tragedy ehkä vähän siinä ja siinä, mut en odottais "pittailua", jos on ollu jossain nosturissa convergen keikalla niin ehkä aika huono verrata

vinkki: perusta piffille ketju pittailun sosiologiasta ja kato minkälaista palautetta tulee PUNK-YHTEISÖLTÄ icon_lol


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#45 14.05.2011 16:52

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

Oon ollut kahdesti Tragedyn keikalla aiemmin ja on ollut sitä "pittailumeininkiä", sen takia tässä vähän hämmentääkin. Olen myös ollut aikamoinenmoisilla punk-keikoilla ja paljon laimeemmankin musan keikoilla sitä on jonkinasteista meininkiä. Pittailulla en nyt tarkota mitä mahottoman kokosta mättöpittiä vaan sellainen reipashenkinen pogoilukin on jo sitä, jos se nyt tapahtuu vähän sillei niinku yhdessä toisiin vähän törmäillen. Tai kun laitetaan jalalla koreasti sillä tavalla, että se vaatii vähän enempi tilaa.

Ei oo piffille tunnareita. Tai joskus oli, kun keikkoja mainostelin siellä, mutta ei kyl hajua niistä tunnareista enää.

Offline

#46 14.05.2011 16:56

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Tragedy

Ja uusia tunnareitahan ei tehdä.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#47 14.05.2011 17:07

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

Vois ehkä joskus, jos on jotain oikeaa asiaa, mutta en sen takia, että alkaisin todistamaan huigin pätemistä oikeaksi tai vääräksi.

Offline

#48 14.05.2011 17:08

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

Nyt kiinnostaisi tietää, että millainen se meininki siellä Tampereen keikalla oli ja oliko yleisö laimeena vai ei. Kukaan kävässy?

Offline

#49 14.05.2011 19:58

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Tragedy

Junkieman wrote:

Sä teet nyt jotain johtopäätöksiä siitä, miten oon keikalla käyttäytynyt aika pienen tiedon varassa. En ole ketään repinyt väkisin joraamaan, muutamaan otteeseen kaverin kanssa koitettiin, että josko nyt lähtis eli koitettu keskenään vähän pittailla ja kattoo lähteekö jengi messiin, jonkunhan se homma täytyy aloittaa.

No ei ku mä vaan ekasta viestistä mietin et...

Junkieman wrote:

Bar vitun Loose ja paskin punkkeikkayleisö ikinä. Mikä vittu helsinkiläisiä vaivaa "me katotaan keikkaa hei,älkää tönikö",nyt vittu oikeesti!

Junkieman wrote:

Ei tartte olla mitään hullunkokoista pittiä, mutta on se nyt perkele, että yhden maailman kovimman hc-bändin keikalla ei edes neljää tyyppii tyyppii ala samaan aikaan vähän pogoilemaan.

...ei siellä varmaan kovin moni ole jorannu ja sit näiden parin tyypin meuhkaus ja tanssiinkutsu on saattanu aika helposti saada 'nyt vittu kunnolla' katseita. Mäkin olen parin vuoden ajan käynyt punkkikeikoilla ja jortsut ei ole koskaan ollu mulle se juttu.

Internet + johtopäätökset =  hand

Kaikkee paskaa sitä tuleekin vängättyä vapaa-ajalla  grin


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#50 14.05.2011 20:46

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

No ne viestit oli tosiaan kännisiä Facebook-avautumisia, joissa joskus ehkä on tapana vähän kärjistää tilanteen luonnetta. Ei siellä ketään turpaan vedelty tai väkisten vedetty jortsuumaan ja tanssiinkutsukaan ei ollu mitään hyppypotkumeininkiä.

Offline

#51 15.05.2011 02:20

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Tragedy

Tää menee ny vähän muna-kanailuks mut musta tuolla Tragedyssä oli ylipäätään yllättävän vaisu tunnelma. Onks toi niin iso nimi noin pieneen paikkaan et sinne tulee näitä meikäläisen tyyppisiä seuraajia 'ku pitäähän Tragedy ny nähä kun kerta samaan kaupunkiin tulee' niin paljon ettei kunnon hurmiota synny. Pitti tai sen puute oli samalla tapaa indikaattori yleisestä fiiliksen puutteesta kuin sen osatekijä. Aplodit silloin harvoin kun bändi veti henkeä ei ollu semmosia loppuunmyydyn salin pauhuja, tokan enkoren tunnustelutaputukset loppu TOSI lyhyeen ja niinkuin tos on ny parin viestin verran väännetty, pogoamisetkin jäi tosi vähäisiks.

Ei se touhu tuolla ollu mitään selkäänpomppimista tai känniurpoilua. Junkkari ja sen kaveri(?) veti musta just kirjoittamattoman etiketin mukaan. Aluks semmosta tunnustelevaa heiluntaa mikä monesti toimii kipinänä koko yleisölle josta lähtee jengiä enemmän liikkeelle, sit kun sille ei ollu vastakaikua niin iisimpi meno. Myöhemmin taas lisää tunnustelua. Kaikki puitteet tuol ois ollu just semmoselle sopivalle säpinälle, juuri kukaan ei ollu ärsyttävästi pelti kiinni, sali oli täynnä, bändi oli tiukka jne.

Mutta I just wasn't feeling it, eikä ilmeisesti hirveen moni muukaan. Noita iltoja tulee joskus, mikä on tosi sääli koska mulle tuolla punkkipuolella se 'hyvä yhteisöllinen pittipogoilu' on ihan oikeesti ollu aika usein iso positiivinen tekijä siinä keikkakokemuksessa. Fassun tai shanksin taklaaminen on yks elämän pieniä iloja. Joskus noissa on ite mukana heti alussa, torstaina ei ois varmaan lähteny mukaan edes late adopterina.

Ydinperhe oli... aika mitäänsanomaton. Mä en oo oikein kohderyhmää noille parikymppisten luokkataistelubändeille.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#52 15.05.2011 04:50

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

Kiitsa ILR tuesta friends  Saat taklata mua ens kerralla ku ollaan pittikeikalla icon_wink Ja joo, oli se tyyppi mun kaveri ja sekin pitkän linjan punkkimiehiä, kyllä me etiketti tunnetaan eikä perseillä, vaikka harmittaiskin yleisön vaisuus. Ydinperhe oli sellanen aika perus ja ei joo tollanen ideologia oikein puhuttele ainakaan noin toteutettuna. Jotenkin sellanen semisti myötähäpeä niistä välispiikeistä tuli, vaikken kyllä tarkalleen niiden sisältöä muista.

Offline

#53 15.05.2011 16:13

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Tragedy

Junkieman wrote:

Jotenkin sellanen semisti myötähäpeä niistä välispiikeistä tuli, vaikken kyllä tarkalleen niiden sisältöä muista.

Pikku hiljaa alkanut lämpeämään seiskoilleen, mutta jotenkin semisti myötähäpeä olo tullut myös jostain niiden haastiksesta.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#54 15.05.2011 16:14

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Tragedy

jaa sivunvaihto   spede

Ydinperheestä puhe.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#55 15.05.2011 21:27

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Tragedy

Pakko sanoa että se yleinen apaattisuuden ilmapiiri taisi tarttua minuunkin, vaikka oli mukava nousuhumala ja päätä heilutin innokaasti suosikkibiisien kohdalla. Mut suurin syy pittailemattomuuteen taisi kuitenkin olla että sen aisti hyvin voimakkaasti että tänä iltana se ei vaan tule tapahtumaan. Paikalla oli lähinnä 30+ vuotiaita (perheellisiä) skeneäijiä, jotka hyväksyvien nyökkäilyjen lomassa vilkuilivat kellojaan. Taitaa Tragedy muutenkin edustaa monille sellaista "nähty"-osastoa, johon ei jaksa enää suhtautua kovin intohimoisesti mutta on kuitenkin sen verran laadukas tapaus että jaksaa raahautua katsomaan. En tiedä vaikuttiko Loosen K-22 ikäraja myös siihen että tuolla oli enemmän sitä elämän väsyttämää jengiä. Nuorethan ne yleensä siellä Nosturissakin pittiä ylläpitää.

Piffillä joku sanoi että rutiiniveto. Ehkä vähän niin, mutta tuolla biisimateriaalilla jaksaa kyllä kiinnostaa. Conflicting Ideas on aina mulle ollut sellainen "nyt lähtee" -kappale, ja olen miettinyt miten se toimii aloituksena. Tuona iltana se meni hieman hukkaan.


Sent from my iPhone 16

Offline

#56 16.05.2011 00:40

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Tragedy

Mitäköhän siellä Ydinperheen keikalla oikein on tapahtunu, yleensähän bändi on saanu just positiivista palautetta Masan rempseän seuralliset välispiikit/hirvee lataus pää punasena/paluu spontaanin seurallisiin välispiikkeihin -lavameiningistä. Ja sanotuksistakaan ei oo ihan heti 20-vuotiaitten luokkataistelu tullu mieleen.

Sitäpaitti noihan on kaikki ollu "punkskenessäkin" jo viimeistään 2000-luvun alusta, ettätota...

Vaikka eipä tosin munkaan mielestä niin hyvä veto lämppäriks tolle keikalle, joten so not.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#57 16.05.2011 00:43

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Tragedy

Tuo ikäraja kyllä merkkaa jonkin verran, kavereiden kanssa sitäkin vähän pohdittiin syynä. Junnuthan ne on yleensä eniten hyppimässä eikä varhaiskeski-ikäiset läskit jyväskyläläiset.

Offline

#58 16.05.2011 10:14

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Tragedy

Jean-Babtiste wrote:

Mitäköhän siellä Ydinperheen keikalla oikein on tapahtunu, yleensähän bändi on saanu just positiivista palautetta Masan rempseän seuralliset välispiikit/hirvee lataus pää punasena/paluu spontaanin seurallisiin välispiikkeihin -lavameiningistä. Ja sanotuksistakaan ei oo ihan heti 20-vuotiaitten luokkataistelu tullu mieleen.

Sitäpaitti noihan on kaikki ollu "punkskenessäkin" jo viimeistään 2000-luvun alusta, ettätota...

Vaikka eipä tosin munkaan mielestä niin hyvä veto lämppäriks tolle keikalle, joten so not.

Mä näin vain pari viimeistä biisiä, joten vaikea sanoa.


Sent from my iPhone 16

Offline

#59 16.05.2011 15:48

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Tragedy

Jean-Babtiste wrote:

Mitäköhän siellä Ydinperheen keikalla oikein on tapahtunu, yleensähän bändi on saanu just positiivista palautetta Masan rempseän seuralliset välispiikit/hirvee lataus pää punasena/paluu spontaanin seurallisiin välispiikkeihin -lavameiningistä. Ja sanotuksistakaan ei oo ihan heti 20-vuotiaitten luokkataistelu tullu mieleen.

Sitäpaitti noihan on kaikki ollu "punkskenessäkin" jo viimeistään 2000-luvun alusta, ettätota...

Vaikka eipä tosin munkaan mielestä niin hyvä veto lämppäriks tolle keikalle, joten so not.

Hyvin säilyneitä sit.

Musta ne välispiikit (luokkasota mainittu!) ja tapa millä ne esitettiin oli symppiksiä, ei siinä mitään. Soitoltaan sit aika paljon vähemmän stimuloiva.


Älä päästä painiks sitä

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Tragedy

Board footer

Powered by FluxBB