You are not logged in.
- Levy on selkeä, tarkkaan harkittu, täydellinen kokonaisuus, jolle on kirjoitettu alku ja loppu
mutta loppuunhan on ängetty vanha sinkkubiisi soon joka julkaistiin jo pari vuotta aiemmin... aikanaan tuntui suorastaan petokselta "sen" mukaanotto, niin hieno kuin se onkin.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Jaaha, kyllähän sitä kerran puolessa vuodessa pitää Loveless vs. Isn't Anything -huutoäänestys saada...
ydinaukio wrote:Hienoja biisejä kökösti toteutettuna.
kökösti? WTF??????!!!!!!!!!!11111
Sama.
Minen tiijä kumpi on parempi!
Sama.
Jaa, tekään ette tajua. Loveless ei ole vielä auennut teille. Opetelkaa, opetelkaa.
Molemmat on minusta viiden tähden levyjä ja aivan erilaisia, joten enpä paljon turhempaa väittelyn aihetta keksi kuin tämä.
ja aivan erilaisia, joten enpä paljon turhempaa väittelyn aihetta keksi kuin tämä.
Samaa. Ja minusta se on nimenomaan yhtyeen vahvuus.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Onko teidän mielestä sitten Tweez parempi kuin Spiderland?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Haluan pyytää kaikilta anteeksi vääriä mielipiteitäni.
Isn't Anything on huomattavasti parempi kuin se toinen levy.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ydinaukio wrote:
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
psychocandy wrote:ydinaukio wrote:
sunny sundae smile koukutti viime viikolla aika pahasti
maailman paras biisi!!!
Varikset komentavat
psykokarkki wrote:eiq mitä, jos jätettäis tämä otsikko jatkossakin spämmivapaaksi
Itse perään ketjujen tasa-arvoista kohtelua.
siirtäisin tänne mut toi ulviksen heitto oli kyllä ehkä parasta tässä(kin) topicissa, pakko myöntää
Kevin Shields: MBV Will "100%" Make Another Album
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
flaming lips suomeen, MBV:ltä uusi levy... ihmisillä kalenterit väärässä, vaikka ei oo lunta ei silti oo huhtikuu.
ja sinänsä, ei kyllä kiinnosta uusi MBV-levy, julkaiskoon sen kokoelman/boksin ja aloittakoon uudella nimellä.
Mikä ois sopiva uus nimi?
My Rusty Vernal Equinox?
ja sinänsä, ei kyllä kiinnosta uusi MBV-levy, julkaiskoon sen kokoelman/boksin ja aloittakoon uudella nimellä.
No eipä vissiin kiinnosta! Boksikin olisi tervetullut. En kyllä tiedä mitä tuolta levyltä sitten odottaisi, jos sitä nyt ikinä edes tulee. Lähtökohdat ei varmaan pändillekään ole parhaat mahdolliset, pettymys uusi levy tullee joka tapauksessa olemaan, vaikka olisi kuinka hyvä.
En kyllä tiedä mitä tuolta levyltä sitten odottaisi, jos sitä nyt ikinä edes tulee. Lähtökohdat ei varmaan pändillekään ole parhaat mahdolliset, pettymys uusi levy tullee joka tapauksessa olemaan, vaikka olisi kuinka hyvä.
niinpä, siksi tämmöiset vanhan klassikon paluut aina hirvittää, vrt. pixies ja dinosaur jr.
mutta keikalle voisivat kyllä tulla tänne koska vaan!
stratum wrote:En kyllä tiedä mitä tuolta levyltä sitten odottaisi, jos sitä nyt ikinä edes tulee. Lähtökohdat ei varmaan pändillekään ole parhaat mahdolliset, pettymys uusi levy tullee joka tapauksessa olemaan, vaikka olisi kuinka hyvä.
niinpä, siksi tämmöiset vanhan klassikon paluut aina hirvittää, vrt. pixies ja dinosaur jr.
mutta keikalle voisivat kyllä tulla tänne koska vaan!
Keikalle jppp! Ja jos eivät tule niin voisin lähteä ihan ulkomaille asti näitä katsomaan.
Lukekaapa hiukan keskeltä, Kevin on ärrin murrin
tuolla jotain peelosessioo sun muuta:
http://www.inkoma.com/pages/my_bloody_valentine.html
tuolla jotain peelosessioo sun muuta:
http://www.inkoma.com/pages/my_bloody_valentine.html
Kiitti vinkistä, minulla ei ainakaan noita peeloja ollutkaan ennestään.
Kevin on uutisten mukaan suunnittelemassa uutta MBV-levyä. Suu Kiinni.
I'm higher than the sun
Magnetin artikkelissa Shields toki uutta levyä lupaili, mutta onhan noita lupauksia jaettu ennenkin. Minua ehkä enemmän kiinnostaisi joku MBV:n aktiivisen uran leikkaava boksi, josta on joskus ollut puhettakin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Number9 wrote:Suu Kiinni.
joo, en tajunnu koskeeko tää keviniä vai meitä... johan tossa uudesta levystä ehdittiin jokunen postaus vaihtaa...