You are not logged in.
Herrajumala sentään! Siikavideon kuvaamisen kymmenvuotisjuhlapäivä lähestyy. Karambola-punnituslapun mukaan siika pyydettiin 5.2. ja tämän jutun mukaan se olisi kuvattu 2007 ja ilmestyi nettiin vasta vuosi kuvaamisen jälkeen.
SIIKAVIDEOHAN SE SIELLÄ, SIIKAVIDEO, SIIKAVIDEO. JUMALAUTA MIKÄ PÄTKÄ!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Aavikon jälkeen tärkein juttu, mitä on Siilinjärveltä tullut.
bzort glorf bööth
pitäis kyllä järkätä jotkut bileet missä katsottais siikavideota ja toisteltais repliikkejä. siikakokoelman bändit vois myös esiintyä. voiskohan tän yhdistää jotenkin niihin vaippabileisiin...
Herrajumala sentään! Siikavideon kuvaamisen kymmenvuotisjuhlapäivä lähestyy. Karambola-punnituslapun mukaan siika pyydettiin 5.2. ja tämän jutun mukaan se olisi kuvattu 2007 ja ilmestyi nettiin vasta vuosi kuvaamisen jälkeen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
pitäis kyllä järkätä jotkut bileet missä katsottais siikavideota ja toisteltais repliikkejä.
= normietkot turstonin/tiptoon/moronican kämpillä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Noni, ONNEA SIIKAVIDEO 10v!
Mormuska sormessa ja syvällä since 2007.
Kiitos sydämen ilahduttamisesta kaikkina näinä vuosina ja pitkää ikää
AAAAAAAAAAAAAH
Mangojauhe goddamn.
just tossa mietinkin et miks tänään on liputuspäivä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Minua ihmetyttää edelleen miten tämä voi olla vasta kymmenen vuotta vanha video, kun tälle naurettiin Siilinjärvellä yläasteella jo ja olin tuossa vaiheessa jo pääsemässä helkutiin lukiosta.
bzort glorf bööth
Minua ihmetyttää edelleen miten tämä voi olla vasta kymmenen vuotta vanha video, kun tälle naurettiin Siilinjärvellä yläasteella jo ja olin tuossa vaiheessa jo pääsemässä helkutiin lukiosta.
ajan rakenne on muuttunut. elät varmaan jossain hantan happotripissä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.