You are not logged in.
Tuli lopultaki hankittua Songs For Drella. Odotukset ylitty huimasti
Tuli lopultaki hankittua Songs For Drella. Odotukset ylitty huimasti
hemmetin kova levy
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hezma wrote:Tuli lopultaki hankittua Songs For Drella. Odotukset ylitty huimasti
hemmetin kova levy
Kyllä. Louhan veti Slip Awayn sillä vuoden 2005 Finlandia-talon keikallakin
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mitkä on näkikset Metal machine musicista? Yllätyin ettää PF tykkää.
Itse en ole kuunnellut kuin kursorisesti. Eikai se mikään paskin noiselevy ole, muttei paraskaan. Arvostan että hra Reed ton teki.
maailman paras levy ilmestyi tasan 50 vuotta sitten
tässä vielä mukava pikku juttu maailman parhaasta levystä:
The Velvet Underground's 'White Light/White Heat': 10 Things You Didn't Know
Harmi että tämän bändin olemassaolo/tuotanto jäi melko suppeaksi. Kaks erittäin hyvää lättyä eli tietty White light ja banaani. Nimikkolevy ja Loaded "ihan ok"-osastolla.
noh noh, kolmas levy taitaa olla jopa parempi kuin banaanideby
kolme mestariteosta ja loaded "vain" 5/5
Mietinki vähän WL/WH:n kakkospuolen kuuntelua tässä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
KZ wrote:Harmi että tämän bändin olemassaolo/tuotanto jäi melko suppeaksi. Kaks erittäin hyvää lättyä eli tietty White light ja banaani. Nimikkolevy ja Loaded "ihan ok"-osastolla.
Joo, harva bändi julkaisee neljää huippulevyä.
psykokarkki wrote:KZ wrote:Harmi että tämän bändin olemassaolo/tuotanto jäi melko suppeaksi. Kaks erittäin hyvää lättyä eli tietty White light ja banaani. Nimikkolevy ja Loaded "ihan ok"-osastolla.
Jep, MC5:llä ja Stoogesillakin on vaan kolme varsinaista levyä, jotka toki kaikki huippuja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
keijo wrote:psykokarkki wrote:KZ wrote:Harmi että tämän bändin olemassaolo/tuotanto jäi melko suppeaksi. Kaks erittäin hyvää lättyä eli tietty White light ja banaani. Nimikkolevy ja Loaded "ihan ok"-osastolla.
Jep, MC5:llä ja Stoogesillakin on vaan kolme varsinaista levyä, jotka toki kaikki huippuja
Stoogesilla on neljä varsinaista levyä jotka ovat kaikki huippuja.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Meinaatko wierdnessiä?
Nimikkolevyn ongelma on liian lussut kappaleet, jotka ovat perus-jees-keskinkertaisia. Loadedilla sama, mutta vähemmissä määrin. Tämä postaus sopinee myös tonne "poikkeavat mielipiteet"-puolelle.
Ei sillä että noi levyt olis paskoja. Pitäskö kuunnella uudestaan paremmin...
Dekadenssi ei välittyny?
Meinaatko wierdnessiä?
Meinaan. Hieno flegmaattisen vittumainen ja ikäiseltään bändiltä kuulostava papparokkilevy!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Jean-Babtiste wrote:Meinaatko wierdnessiä?
Meinaan. Hieno flegmaattisen vittumainen ja ikäiseltään bändiltä kuulostava papparokkilevy!
Kääk
MC5 on toki huippu bändi ja levyt on hyviä, mutta auttamattomasti kuolevaisia Stoogesin ja Velvetsien rinnalla. Vähän liekitystä perjantaihin.
bzort glorf bööth
1. The Velvet Underground and Nico
2. The Velvet Underground
3. Loaded
4. White Light/White Heat
5. Squeeze
Ja sitten Nicon soololevyt yläpuolelle sekä Reedin Transformer ja Berlin joihinkin väleihin. Ja Calen soololevyihin pitäisi edelleen tutustua paremmin, vaikka olen kuunnellut muutaman niistä ennen kuin olin kuullut yhtäkään Nicon tai Reedin soololevyä.
1. white light/white heat (maailman paras levy )
2. - 3. velvet underground & nico JA s/t (ensinmainittu ehkä tavallaan parempi, mutta jälkimmäistä tukee kuunneltua vu-levyistä eniten)
4. loaded (niin ja toki VU ja another view jonnekin tonne sekaan, eivät "oikeita" levyjä, mutta älyttömän hyviä kuitenkin. squeezea en jaksa noteerata, en oo kai ikinä edes kokonaan kuulllu tai en muista)
1. Lulu
2. White Light / White Heat
3. Metal Machine Music
4-10 en tiiä
Huomenna esitetään Orionissa toi The Velvet Underground and Nico: A Symphony of Sound: https://kavi.fi/fi/elokuva/1595486-warhol-ii
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hirveää.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
että nämähän versioivat true faithin joskus, tosin ei kovinkaan kummoisesti. muuten kuitenkin kyseessä oli erinomaisen loistava bändi, joka mielestäni ansaitsee oman otsikon, olkoonkin että aihettä on käsitelty jo kenkiintuijottelu-topicissa. itse asiassa bookkarit kuuluvat mielestäni pyhään shoegazing-kolminaisuuteen, jonka muut jäsenet ovat my bloody valentine ja pale saints (kaikki muut on varmaan eri mieltä mut sou not).
flyer templates
että nämähän versioivat true faithin joskus, tosin ei kovinkaan kummoisesti. muuten kuitenkin kyseessä oli erinomaisen loistava bändi, joka mielestäni ansaitsee oman otsikon, olkoonkin että aihettä on käsitelty jo kenkiintuijottelu-topicissa. itse asiassa bookkarit kuuluvat mielestäni pyhään shoegazing-kolminaisuuteen, jonka muut jäsenet ovat my bloody valentine ja pale saints (kaikki muut on varmaan eri mieltä mut sou not).
flyer templates
kiitos quotesta spämmibotti vaikka väärään otsikkoon taisikin tulla
toi on siis joku botti, ja tunnistin tuon lainauksen boo radleys -topikista.
joku admin vois ehkä bännätä, me modet ei moiseen pystytä.