You are not logged in.
Hyvä Varg, kyykytä niitä frogeja
Älä päästä painiks sitä
En kyllä jaksa uskoa että Varg olisi valmis riskeeraamaan vapautensa/bisneksensä lähtemällä vaimonsa kanssa kylille ammuskelemaan. Tuskin tulee evidenssiä löytymään minkäänlaisista massamurhasuunnitelmista.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Itse asiassa joo sama kävi mielessä. Että miks helkkarissa se olis niin typerä että lähtis taas sekoilemaan, etenkin kun on perhe ja kaikki. Istuis vaan kotonaan ja kirjoittelis niitä päättömiä blogejaan.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ehkä se vaan on just niin typerä?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ehkä se vaan on just niin typerä?
jep
mervi vuorela kirjoittaa aiheesta:
Essee pienestä murhapolttajasta saako Burzumin Varg Vikernesin musiikista tykätä?
huïg wrote:ehkä se vaan on just niin typerä?
jep
Aatteen mies
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mites multa on nää Burzumin uudet promokuvat menneet ohi?
Larp Vikerness
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Yritin taas kuunnella Beheritiä. Ei pysty, liian kummelia. Tää on kyllä sellainen bändi, joka legendastatusta en tajua. Tylsiä, rytmitajuttomalta säheltämiseltä kuulostavia biisejä ja aivan kammottavan kornia örinää. Otantana siis The Oath of Black Blood ja Drawing Down the Moon. Muutenkin suomibläkkis on yllättävän usein ollut aika tylsää.
^kuuntelepa tuo parin vuoden takainen engram. se on muistaakseni hyvä.
http://morkomusic.bandcamp.com/album/itsens-nime-v uunituoretta suomibläkkistä. ei ainakaan tylsää.
^kuuntelepa tuo parin vuoden takainen engram. se on muistaakseni hyvä.
Joo Engram on ihan jees. Sit sen jonkun ambient-levyn eka styge oli kova.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sama
ydinaukio wrote:^kuuntelepa tuo parin vuoden takainen engram. se on muistaakseni hyvä.
Joo Engram on ihan jees. Sit sen jonkun ambient-levyn eka styge oli kova.
Tsekkaan, kuin myös ton ydiksen linkin!
Moneen bläkkisjuttuunhan kuuluu tietynlainen sähellys ja sinnepäin roiskinta, energia ja väärin tekeminen monesti pääosassa. Ja Beheritin lauluja en oikeastaan kutsuisi örinäksi, kyseessähän on pikemminkin seikka, josta bändin soundin heti tunnistaa. Ite pidän siis mahottomasti noista kahdesta ekasta, mun mielestä hyvin uniikki bändi, ainakin geneerisyys kaukana. Ja taas jos verrataan moneen muuhun suomibläkkisjuttuun, niin jos ne on tylsiä, niin ainaskin hyvin monella tapaa tylsiä: Satanic Warmaster, Behexen, Ride for Revenge, Förgjord on kyllä kolissu meitsille.
Viime aikoina pyörinyt todella usein Katharsiksen Vvorld Vvithout End, uskomaton kiekko. Ja Drudkhin Autumn Aurora on kans hieno, ja aika erikoinen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ja Drudkhin Autumn Aurora on kans hieno, ja aika erikoinen.
Tää ja Blood in Our Wells on kyllä todella hyviä ja varsinkin näin syksyllä tulee aina kuunneltua. Uudemmat Drudkhin levyt on valitettavasti aika puuduttavia.
Dordeduhin (joka on Negură Bungetin ex-jäsenien perustama ) debyytti on soinut paljon mun luureissa viime aikoina. Negură Bungetin unohdin loistavan OMin jälkeen pariksi vuodeksi kokonaan, mutta toi 2010 julkaistu Vîrstele pămîntului jota nyt myös hiljattain kuuntelin, on ihan laadukas julkaisu. Huomasin vasta jälkeenpäin että olivat käyneet Suomessa keikkailemassa tässä syyskuussa Ja uusi levykin näköjään tulossa tänä vuonna.
kikke wrote:2012 top5 bläkkilevyt tähän mennessä?
Entäs nyt? En oo yhtään seurannut menoa
Saisko jonkun kevyen otannan 2013 levyistä?
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Olin suoraan sanottuna haluton listaamaan mitään black metal -levyjä v:lta 2013, koska olen ainoastaan yhtään innostunut sellaisista jutuista, mitkä on erittäin voimakkaita rajatapauksia black metallin suhteen. Eli voin tarjota ainoastaan jotain levyjä, jotka on "vähän sinne päin". Mut koska kukaan ei ole sanonut mitään noin muuten, niin jos nyt pistän edes jotain:
Apocynthion - Sidereus Nuncius
No siis nämä kaverithan ovat Agallochinsa kuunnelleet. Oma levynsä on mielestäni ihan vahva, ehkä joitain vähän tylsiä kohtia. MDSCC on ainakin toimiva ja kokonaisuudesta edukseen erottuva biisi.
Ov Hollowness - The World Ends
Yllättävän toimivaa, jos nyt ei kauhean omaperäistä blackia, jossa seassa perinteisemmän metallin elementtejä.
Jotain biisejä: Grey Hoarfrost
Agrypnie - Aetas Cineris
Mielestäni joitain hyviä ja tunnelmallisia juttuja (aika usein tollanen kontrasti sävelten näennäisen rauhallisuuden ja ulosannin aggressiivisuuden välillä), mutten ainakaan minä jaksa tällaista isompina kerta-annoksina. Tällanen varsin kärkevä arvostelu valitettavasti kiteyttää turhan hyvin tän levyn, jos nyt omat näkemykseni eivät noin negatiivisia ole.
Terra Tenebrosa - The Purging
Tämä aiheutti ainakin itselleni ekalla kuuntelukerralla välittömän kiinnostusreaktion, koska (varsin omalaatuista) näkemystähän tästä musasta löytyy. Menee kuitenkin aika puuduttavaksi pidemmän päälle, mut ehkä vielä joku päivä alan päästä tän makuun.
Näillä on hyvä lähteä liikenteeseen:
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
ite oon vähän pihalla kaikesta viime vuoden metalli jutuista, joita yritän tän viikonlopun aikana paikkailla, mut watainin uus on ainaki ihan jees ja djevelin uuden kuuntelin äsken ja tykkäsin, parempi ku watain
Irlantilaisista tän alan jutuista kannattaa tsekkaa Malthusian ja SODB
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Liekkö tätä koskaan mainostettu, mutta tämä kanadalaisranskalainen on erihyvä
http://www.youtube.com/watch?v=RWUr3JWi9ZM
Löysin tämän plärätessäni RYM:ssä genreä "depressive black metal"