You are not logged in.
"lähde"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ostaispa joku synttärilahjaksi mulle lipun.
70e jostain keikasta on kyllä täysin käsittämätön hinta.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
no niiiiiiiiiiiiin
tom morello messissä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
01 We Take Care of Our Own
02 Easy Money
03 Shackled and Down
04 Jack of All Trades
05 Death to My Hometown
06 This Depression
07 Wrecking Ball
08 Youve Got It
09 Rocky Ground
10 Land of Hope and Dreams
11 We Are Alive
12 Swallowed Up (Bonus Track)
13 American Land (Bonus Track)
via pitchfork
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sama
Sama!
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Liput on
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
viiskyt tuhatta firmalippua
Bruce-innostus taas päällä pitkästä aikaa. Onhan se käsittämätöntä millaisia levyjä Bruce väänsi huippukaudellaan. Wrecking Ballia testasin Spotifysta, mutta ei se enää pääse lähellekään sitä kiimaa. Vähän sama vika siis kuin esim. nyky-Dylanin kanssa. Periaatteessa ihan jees, mutta kun ne kultakauden tuotokset ovat jotain niin käsittämätöntä hienoutta ettei joku peruskama tunnu niiden rinnalla yhtään miltään. Promise se sijaan lähtee käyntiin juuri oikealla tavalla. Hieman voisin silti marista siitä, että osaan biiseistä on tehty selvästi jotain päällekäisnauhoituksia tms. ja jossain joku taisikin kritisoida sitä, että levy kuulostaa osin nykypäivän Brucelta eikä 70-luvun lopun Brucelta. Pistin innostuksissani tilaukseen Hammersmith Odeon London '75-livenkin.
Ei kai seestyminen välttämättä ole paha asia, mutta kai sitä haluaa sitten orastavan keski-iän kynnyksellä vielä hetken takertua nuoruuden intoon ja tunteiden paloon ja muistalla aikaa kun ei ollut velvoitteita. Aikaa, jolloin hankittiin jostain kyytii Ruisrockiin ja avattiin halpa kierrekorkillinen viinipullo auton kiihdyttäessä moottoritiellä sataan kahteenkymppiin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei kai seestyminen välttämättä ole paha asia, mutta kai sitä haluaa sitten orastavan keski-iän kynnyksellä vielä hetken takertua nuoruuden intoon ja tunteiden paloon ja muistalla aikaa kun ei ollut velvoitteita. Aikaa, jolloin hankittiin jostain kyytii Ruisrockiin ja avattiin halpa kierrekorkillinen viinipullo auton kiihdyttäessä moottoritiellä sataan kahteenkymppiin.
Näinhän se menee.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Rumba antoi Wrecking Ballille yhden tähden. Mitäs mieltä olette olleet kyseisestä levystä? Aika osuva arvostelu mielestäni, vaikka onhan esim. joku Jack Of All Trades ihan hyvä biisi. Kovin vihaiselta tuo levy nyt ei vaan missään nimessä oikeasti kuulosta. Gospel-vaikutteet tulevat muuten ilmeisesti siitä, että Bruce aikoi alunperin tehdä koko levyllisen gospelia, mutta hyllytti sitten suurimman osan biiseistä.
<@DBGene> senkin karkki
joku new jerseyn kuvernööri ihan paskana, kun Bruce Springsteen doesn't acknowledge his existance
ja Atlanticin pidempi juttu tästä aaaaahahahaaaaa
Last edited by mitten (25.06.2012 21:22)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Rumba antoi Wrecking Ballille yhden tähden. Mitäs mieltä olette olleet kyseisestä levystä? Aika osuva arvostelu mielestäni, vaikka onhan esim. joku Jack Of All Trades ihan hyvä biisi. Kovin vihaiselta tuo levy nyt ei vaan missään nimessä oikeasti kuulosta. Gospel-vaikutteet tulevat muuten ilmeisesti siitä, että Bruce aikoi alunperin tehdä koko levyllisen gospelia, mutta hyllytti sitten suurimman osan biiseistä.
Aluksi kuulosti todella keskinkertaisella, mutta muutaman kuuntelun jälkeen parani hiukan. Ihan ookoo keski-ikä kaljamaha musaa. Gospel vaikutteita enemmän tolla levyllä pelottaa irkku ja jopa räp- vaikutteet
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pidettiin pienimuotoinen Bruce-ilta. Tuloksena oli krapulan lisäksi muuttunut käsitys miehen 2000-luvun levyistä. Olin aina muistanut ettei Magic ole kovinkaan kummoinen, mutta onhan sillä useampikin kova biisi. Lisäksi Magic on huomattavasti miellyttävämmin (=rokimmin) tuotettu kuin kaksi seuraavaa levyä.
Wrecking Ball nyt jää varmaan tulevaisuudessakin ostamatta ja eipä Working On A Dreamillakaan montaa kuolematonta biisiä ole. Magicilta edukseen selvästi erottuvat hyvällä tavalla pearljamainen Radio Nowhere, Gypsy Biker ja hittibiisi Girls In Their Summet Clothes. Seeger Sessionit ovat toki ihan hyvät, mutta alan olla jo vähän kyllästynyt niihin biiseihin. Sinällään Bruce ei mielestäni mitään uutta niihin klassikkoihin tuo, vaikka ne bändin kanssa hienosti esittääkin. Devil And Dustin nimibiisi on kova ja loppupuolella levyä Dylan on läsnä. All I'm Thinking About on aika hämmentävä biisi. Tunnelmaa se kyllä keventää, mutta miksi Bruce yrittää laulaa niin korkealta. Kukaan ei varmaan ole uskaltanut sanoa sille että älä nyt viitsi tämmöistä sentään levylle pistää... The Risingin olen omistanut jo ties kuinka kauan, mutta vasta viime viikolla kuuntelin koko levyn ajatuksella läpi. Pitkähän se on ja alkupuoli on aika perus 2000-luvun Brucea + E Street Bandia. Worlds Apartista tulee mieleen Joe Strummerin viimeiset soololevyt ja You're Missing ja nimibiisi muodostavat hyvän kaksikon. Todellinen tajunnan räjäyttäjä on kuitenkin Paradise. Mielenkiintoista, että Bruce on 9/11:n jälkeen tehnyt tuollaisen biisin, jossa tilannetta käsitellään itsemurhapommittajan näkökulmasta. Koskettava ja kaunis, pelottavakin tavallaan.
Niihin kahteen vuoden 92 levyyn pitänee joskus ehkä yrittää tutustua hittibiisienkin ulkopuolelta. Henkilökohtaisesti taidan olla sitä mieltä, että Bruce saavutti huippunsa juuri 70-80-lukujen vaihteessa. Tosin Born In The USAllakin on kyllä todella monta aivan loistavaa biisiä. Voi olla että pieni väsymyskin vähän vaivasi jo 70-luvulle tultaessa (kuuntelimme tuotantoa käänteisessä kronologisessa järjestyksessä).
<@DBGene> senkin karkki
All I'm Thinking About on aika hämmentävä biisi. Tunnelmaa se kyllä keventää, mutta miksi Bruce yrittää laulaa niin korkealta. Kukaan ei varmaan ole uskaltanut sanoa sille että älä nyt viitsi tämmöistä sentään levylle pistää...
Sama tuli mieleen kun hetki sitten kuuntelin levyä löydettyäni sen kirpparilta. No, ei se mitään, jotain vaihtelua muuten ehkä aika tasapaksussa uudemassa tuotannossa.
Niihin kahteen vuoden 92 levyyn pitänee joskus ehkä yrittää tutustua hittibiisienkin ulkopuolelta.
Kuten olen ehkä joskus jossain avautunutkin niin noista etenkin Human Touch on mielestäni ihan siellä kärkipäässä kun puhutaan Brucen parhaista levyistä. Harmi ettei Bobby Kingiä taideta kuulla muilla Brucen levyillä, toimii pirun hyvin.
Noilta löytyy kuitenkin hauskoja bailubiisejä ja koskettavia biisejä sopivassa suhteessa, mielestäni paljon parempaa kuin mikään 2000-luvun julkaisuista. Harmi kyl että jäi ilta tällä kertaa väliin.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tässä vielä Bruus-illan biisit kuuntelujärjestyksessä:
We Take Care of Our Own
Wrecking Ball
Land of Hope and Dreams
Outlaw Pete
This Life
Good Eye
Surprise, Surprise
Radio Nowhere
Girls in Their Summer Clothes
Gypsy Biker
Long Walk Home
Mrs. McGrath
Erie Canal
We Shall Overcome
Devils & Dust
Black Cowboys
Leah
The Hitler eiq Hitter
All I'm Thinking About
Worlds Apart
Further on up the Road
You're Missing
The Rising
Paradise
This Hard Land
Better Days
Streets of Philadelphia
The Ghost of Tom Joad
Youngstown
Highway 25
Human Touch
Brilliant Disguise
This Hard Land #1 (1982)
Brothers Under the Bridges ('83)
Born in the U.S.A. (Acoustic)
A Good Man Is Hard to Find
Roulette
Cover Me
Downbound Train
I'm on Fire
Dancing in the Dark
My Hometown
Atlantic City
Johnny 99
Highway Patrolman
State Trooper
Jackson Cage
Hungry Heart
Out in the Street
The River
Point Blank
Candy's Room
Factory
Badlands
Racing in the Streets (demo)
Because the Night
Rendezvous
The Promise
Jungleland
Thunder Road
Backstreets
Born to Run
Rosalita (Come Out Tonight)
Growin' Up
Magicin biisit yllättivät positiivisesti
This must be what jail / I will scratch
Joku tommonen Bruce-ilta tulis kyllä järjestää Harmi vaan etten ite oikein ehdi mehustelemaan ennen keikkaa Wrecking Ball on kyllä yllättävän jees levy, mun mielestä Magicia kiinnostavampi vaikka sekin on tosiaan ihan jees. Kyllähän ne jotkut pseudoirkkuilut kuulostaa vähän pöhköiltä, mutta pari ihan menevää stadionrallia sieltä kyllä löytyy.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
New Yorkerin tuore juttu: Bruce Springsteen at sixty-two.
Joku tommonen Bruce-ilta tulis kyllä järjestää Harmi vaan etten ite oikein ehdi mehustelemaan ennen keikkaa
smaaaa
helsingispäin olevia joita kiinnoztais tommone?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Bruce-illalle ehdottomasti
Kiitos vaan Gnee kutsusta :center:
Bruce-illalle ehdottomasti
Kiitos vaan Gnee kutsusta :center:
Olit Fleetwood Mac-missauksen vuoksi vielä karenssissa eiq Vähän tais nuo kutsut muutenkin jäädä vähäisiksi kun toteutumisen kanssakin näytti hetken olevan fifti-siksti jne...
<@DBGene> senkin karkki
huomenna!