You are not logged in.
Oonkin odotellut milloin tuo video putkahtaa tänne. Kiitos Moro!
Anteeksipyyntö videoiden aiheuttamasta närästä!
Laitetaan tää vielä kans:
Monia upeita virkkeitä, mutta suosikkini on 11.11: "Ihan oikeesti jätkät. Älkää vittu lirkutelko jos te haluatte hyvän naisen itellenne. Tutustukaa siihen saatana rauhassa, jutelkaa asiallisesti niitä näitä, älkääkä menkö heti siihen pillu sitä ja pillu tätä -osastoon. Ja ollaan mela ojossa sitten siinä."
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Moronica wrote:Monia upeita virkkeitä, mutta suosikkini on 11.11: "Ihan oikeesti jätkät. Älkää vittu lirkutelko jos te haluatte hyvän naisen itellenne. Tutustukaa siihen saatana rauhassa, jutelkaa asiallisesti niitä näitä, älkääkä menkö heti siihen pillu sitä ja pillu tätä -osastoon. Ja ollaan mela ojossa sitten siinä."
Valitettavasti video on poistettu.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Laatu wrote:Moronica wrote:Monia upeita virkkeitä, mutta suosikkini on 11.11: "Ihan oikeesti jätkät. Älkää vittu lirkutelko jos te haluatte hyvän naisen itellenne. Tutustukaa siihen saatana rauhassa, jutelkaa asiallisesti niitä näitä, älkääkä menkö heti siihen pillu sitä ja pillu tätä -osastoon. Ja ollaan mela ojossa sitten siinä."
Valitettavasti video on poistettu.
onneksi ehdin katsoa.
siitä on re-upload olemassa:
ehdottomasti uusi suosikkitubettajani. yllätti, että tässä koulukiusaaminen-videossa tyyppi puhuu ihan eri sävyyn kuin kaikissa muissa, jotka ovat pääasiassa vittuuntuneen kuuloisia valituksia. jotenkin luontevammin ja pohdiskelevammin: https://www.youtube.com/watch?v=4KvgAyJiH1k
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Niilo22 voitti Tubecon Awardseissa yleisön suosikkikanava -palkinnon!
Parasta kun syvä hiljaisuus laskeutui halliin, kun niilo22 julistettiin voittajaksi. Ei voittanut mikään kermapersefeikkitubettaja, vaan aito ihminen. Niilo22, I salute you.
Parasta ikinä, Niilolle :peuk::pint: ON!!!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja Butterfly86 vaikuttaa kyllä kovalta lupaukselta
Last edited by Kalossimies (16.08.2015 17:19)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
http://alypaa.com/yhteisot/pelit/Niilo22+visa
Tiesin kertaheitolla kaikki, pitäiskö olla huolestunut
Kukkosoosia
Huomenna alkaa niilon lihaton ja kaljaton lokakuu
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
^Jotkut on jo tilailleet niilolle pizzaa ja kebabbia kotiinkuljetuksena, joten saa nähdä miten käy.
Tää on hauska video, jos tietää sen alkuperäisen (butterfly86:n) videon:
DjPatelle oli käydä pahasti:
Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
steen1 vlog. ei kyl pystyny kauaa kattoo
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
steen1 vlog. ei kyl pystyny kauaa kattoo
Ai vittu miten sakiaa kamaa. Katoin kokonaan. Voi juma.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
Mun mielest toi on aika surullista. Läpällä kerätään suuri lahjotuspaketti tyypille, joka sitä ei juuri tarvi. Johonki "oikeeseen hyväntekeväisyyteen" noi lahjottajat tuskin olis lähteny.
Last edited by KZ (08.10.2015 10:41)
turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
Mun mielest toi on aika surullista. Läpällä kerätään suuri lahjotuspaketti tyypille, joka sitä ei juuri tarvi. Johonki "oikeeseen hyväntekeväisyyteen" noi lahjottajat tuskin olis lähteny.
KZ wrote:turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
Foorumilaisten niilo vihaa ei voi käsittää.
Jonnejen vittuilu vähentynyt ton keräyksen ansiosta ja niilon videot on keränneet nyt paljon enemmän ylä-, kuin alapeukkuja
Jonnejen vittuilu vähentynyt ton keräyksen ansiosta ja niilon videot on keränneet nyt paljon enemmän ylä-, kuin alapeukkuja
Ei kun niilon pitää lahjoittaa kaikki kamat eteenpäin vähävaraisemmille, kun ei se niitä tarvitse
turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
KZ wrote:turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
Juu, olen kyllä pannut merkille, että eettiset asiat ja ns. maailmanparannusjutut ei ole täällä kovin kovassa huudossa...
interuptor bastardo wrote:KZ wrote:turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
Juu, olen kyllä pannut merkille, että eettiset asiat ja ns. maailmanparannusjutut ei ole täällä kovin kovassa huudossa...
juuh elikkäs
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
KZ wrote:interuptor bastardo wrote:KZ wrote:turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
juuh elikkäs
KZ:lla on kyl aika ankeita mielipiteitä. Just selviytyi vuokragatesta ja nyt tunkee itsensä hyväntekeväisyysgateen.
interuptor bastardo wrote:KZ wrote:turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
ok
hrmunoita wrote:KZ wrote:interuptor bastardo wrote:KZ wrote:turston wrote:Niilolle kuulemma viety/ollaan viemässä ylilaudan lahjoituspakettia. Mitähän se oli, joku pari tonnia arvoltaan..
juuh elikkäs
KZ:lla on kyl aika ankeita mielipiteitä. Just selviytyi vuokragatesta ja nyt tunkee itsensä hyväntekeväisyysgateen.
Yritin paskamyrskynkin uhalla fb:ssä herätellä erään foorumistin kommenteissa keskustelua aiheesta markoboy87, mutta kovin hiljaista on ollut toistaiseksi. Pitääkö toi tulkita niin että hänellä ei ole antaa vastausta kysymykseeni
Yritin paskamyrskynkin uhalla fb:ssä herätellä erään foorumistin kommenteissa keskustelua aiheesta markoboy87, mutta kovin hiljaista on ollut toistaiseksi. Pitääkö toi tulkita niin että hänellä ei ole antaa vastausta kysymykseeni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uudet housut ja paita wrote:Yritin paskamyrskynkin uhalla fb:ssä herätellä erään foorumistin kommenteissa keskustelua aiheesta markoboy87, mutta kovin hiljaista on ollut toistaiseksi. Pitääkö toi tulkita niin että hänellä ei ole antaa vastausta kysymykseeni
jookcha wrote:Uudet housut ja paita wrote:Yritin paskamyrskynkin uhalla fb:ssä herätellä erään foorumistin kommenteissa keskustelua aiheesta markoboy87, mutta kovin hiljaista on ollut toistaiseksi. Pitääkö toi tulkita niin että hänellä ei ole antaa vastausta kysymykseeni
Sori hei tää, koetan vastata kysymykseen jahka ehdin
Markoboy ollut sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi ja laittanut sieltä videota. Nyt on ollu jo viikon hiljaista ja vähän jo pelottaa