You are not logged in.
no huhhuh vaan keikalta ja 50kpl myynnissä ei huhhuh
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Meinasko jengi mennä tänään Kutosen keikalle?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
onks tää jo ihan out ku ei ollu viel postattu? t: kilpikonna
ilmeisesti on koska tähään on ihan hirveetä skeidaa
Hyvä biisi! Kiva, että Tippakin herkistelee välillä.
Vuoden nuori muotoilija.
^Tuliko tippa linssiin?
kyllähän sitä aina yks siirappinen balladi träppilevylle tarvitaan, mutta kaipailen yhä lisää tipedin tyylittelyä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Mä soitan
sä vastaat
nähään
joo
Vuoden nuori muotoilija.
oha toi nyt hyvä
kaipaa enemmän autotunea ttosin
Last edited by DEVILETERNAL (05.12.2014 00:29)
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään tää korjaamolla, niin piti tulla kattoo, mitä on sanottu ja
Wörkkii - mitas vittua. En ois kaivannu Tipalta tällaista työmoraalin ja itsekseen pärjäämisen ylistystä.
en tiiä, oonko ollu ihan hakoteillä, mutta oon pitäny tota ja vähän kyllä muitakin biisejä enemmän irvailuna tollaselle asenteelle. Ehkä nään sarkasmia sielläkin, missä sitä ei ole?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Niin ja ei oo mikään tuttu artisti, joten toi on pelkkä mielikuva.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Tänään tää korjaamolla, niin piti tulla kattoo, mitä on sanottu ja
Folkhälsan wrote:Wörkkii - mitas vittua. En ois kaivannu Tipalta tällaista työmoraalin ja itsekseen pärjäämisen ylistystä.
en tiiä, oonko ollu ihan hakoteillä, mutta oon pitäny tota ja vähän kyllä muitakin biisejä enemmän irvailuna tollaselle asenteelle. Ehkä nään sarkasmia sielläkin, missä sitä ei ole?
Varsin pätevä tulkinta! Tippa liikkuu niin hyvin ja sujuvasti lajityyppikliseiden siimeksessä, että saattaa päästä hyvinkin jymäyttämään.
Vuoden nuori muotoilija.
oliks tätä coverii viel
Kova keikka Tipediltä taas lauantaina. Vähän lyhyt mutta kelpo tykittelyä.
Vuoden nuori muotoilija.
Olin varsin viehättynyt Ina Mikkosesta siihen hetkeen asti kun näin ja kuulin hänen avaavan suunsa. Biisi oli hyvin linjassa tämän kokemuksen kanssa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
cd-single vai 7''?
bzort glorf bööth
Vuoden nuori muotoilija.
kova harmi tosin ettei yhtään kovaa onelineriä
Tippa olisi Turussa keskiviikkona. Taidan mennä katsomaan, jos olen sopivasti kaupungissa silloin.
En ole vielä kirjoittanut arviotani Ylöspäin-biisistä: Erinomainen biisi, jossa tippa ottaa tätä kansakuntaa haltuun yhä rennommin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ylöspäin
Euroopan omistaja
Retardix
Kuuro (feat. Sairas T)
Älä välitä (feat. Kube)
Taivaan portilla
Anna siimaa (feat.VilleGalle)
Paukuta sun pimppii
Ei todellakaan (feat. Adi L Hasla)
Paperii (en oo pahoillani) [feat. Evil Stöö ]
En ylläty
Samas maailmas (feat. MG)
Mitä sä haluut (feat. Hätis)
Ei pelei / twiikkaa
White-albumi nyt Spotifyssä.
Onko uusia musavideoita?
bzort glorf bööth
Hyvä levyhän tämä!
Vuoden nuori muotoilija.