You are not logged in.
Ja taas mennään
Bäk in bisnes
Vuoden nuori muotoilija.
top5
1. vinokiikari mies hong kong
2. puffaadokaa
3. mä oon timantti
4. hakunamatata
5. ylemmäksi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
top5
1. vinokiikari mies hong kong
2. puffaadokaa
3. mä oon timantti
4. Nää on mun
5. ylemmäksi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
1. Apollo
2. Mä oon timantti
3. Vinokiikari Mies Hong Kong
4. Puffaadokaa
5. Hakunamatata
Tossa viisi parasta biisiä, mitä kukaan suomalainen muusikko on julkaissut viimeisen about vuoden aikana.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
1. Vinokiikari Mies Hong Kong
2. Puffaadokaa
3. Apollo
4. Mä oon timantti
5. TeeSunLiikkees
Last edited by Folkhälsan (11.07.2014 11:22)
Vuoden nuori muotoilija.
Ensimmäisen syväanalyysin paikka, kun on saanut vähän totutella biiseihin. Onhan Tippa aivan uskomattoman lahjakas jätkä. Kun kuuntelen noita viittä listaamaani biisiä, kuulen poikkeuksellisen kyvyn takoa hittejä. Toimii sekä teineille että paatuneille musarunkkareille - kuinka monen artistin tiedätte pystyvän samaan? Ehkä olen hölmöläinen, tai ehkä oon nerokas sittenkin mutta mun mielestä Tippa on lahjakkain suomalainen muusikko, mihin olen tutustunut pitkään aikaan. Suvereenia lyyristä tykitystä ja biittien käyttö/valmistus ihan ensiluokkaista omassa tyylilajissaan. Jos saisin esimerkiksi nuo listaamani viisi biisiä syksyllä julkaistavalle Nuari Kukko -levylle, voisin lisätä siihen Mehun ja pari muuta suurempaan yleisöön uppoavaa biisiä, ja sen jälkeen käsissäni olisi aivan varmuudella vuoden levy. Kiinnostavaa tällä hetkellä onkin se, että millaisille vaikutteille Tippa altistuu. Onnistuuko JVG pilaamaan Tipan?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pakko vielä jatkaa tätä hehkutusputkea. Kun MD$ on puikoissa ja Tippa on mikissä, niin enpä tiedä milloin Suomessa oltaisiin oltu musassa näin korkeella levelillä.
Tippa on tosiaan priimaesimerkki mitä tapahtuu, kun tuotantovälineet ja distribuutiokoneistot demokratisoituu räpissä ja elektronisessa musassa. Tyyppi pystyy tuotannollisesti haastamaan ihan kenet tahansa, ja vakiintuneempien tahojen on pakko tsekata että mitäs nyt tapahtuu, kun Tippa jyrää Soundcloudissa ja Tubessa. Lyyrisestihän tyyppi on kans ihan nero (toi Apollon verse esim. huhhuhhuh), joten ei ihme, että tällainen mahtava crossover-homma on käsillä.
Apollo on muuten ihan käsittämättömän hyvä biisi
Last edited by Folkhälsan (31.07.2014 17:03)
Vuoden nuori muotoilija.
Tipan pätkä taas vitullista tykittelyä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Juuh Tippa dominoi tossa ihan täysin
Vuoden nuori muotoilija.
aivan saatanan hirveä biisi kyl
Tää kyl kans
tekee pahaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Mitä helvettiä?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mitä Tippa oikein heittää tossa Apollossa. Jotain huumeslangia? Osaako joku selventää?
Valkosil dyyneillä ratsastan
muijasi nopeesti katsastan
[ ] ja puhtaimmat pulverit
ne saa mun päässäni naksahtaa
tahmaset dänkit?
Ei oo viel täysin tipedi lunastanu, ehkä toi EP pitäis jonku pankin räjäyttävän jumalveisun sisällää
Tahmaset dänkit joo.
nuari kukko ep pihalla näköjään 8.8. eli perjantaina. ei sen kummempaa tietoa ole annettu, mutta näköjään spotifyssa on joku tollanen previkkatracklist jota ei pysty kuuntelemaan vaan biisit on harmaana mehua lukuunottamatta. tässä kuitenkin uteliaille biisilistaa mikäli spotifyyn on uskominen:
1. Wörkkii
2. Puffaadokaa
3. Mehu
4. Loco
5. Hakunamatata
6. Lentokone
7. Heihei
8. Mä oon timantti
siis puolet levystä kattaa kolme vanhaa biisiä+mehu. ei siinä, ihan hyvät valinnat tipan lyömättömästä soundcloudista noin hittipotentiaalin perusteella, mutta vähän kuultuja biisejä. toivotaan et nämä uudet jvg:n paimennuksessa tehdyt kappaleet pysyvät laadullisesti edes vähäsen linjassa vanhojen hittien kanssa.
Turu sanomis
ei nää eepeen uudet styget nyt oikee... tulee vaan paha mieli tosta kontrastista näiden ja väliin ripoteltujen klassikoidenvälillä, aggre ja tyylittely on minimoitu isolla kädellä. mikä aiemmist biiseistä on tehnyt ylivoimaisia - tipan uskomaton taito tehdä trap-biisistä suomen kielellä kokonaisvaltainen teos vaihtamalla ulosantia, tyyliä ja äänialaa sekunnin murto-osassa monta kertaa kappaleen sisällä - puuttuu heti introsta lähtien. ikään kuin tippa olisi joutunut sensuurin alle biittienkin kohdalla, heti avausraita saa pitämään skrrt-ääntelyt ja päännyökkäykset syvällä piilossa, kun meno on niin lällyä kuultuun verrattuna. ei tää nyt tietty huono ep ole, mutta ei tässä auta kuin pelätä että joko laatunkin uumoilema taiteellinen notkahdus on todellinen.
No hä ihan vitun tiukka ep
Vaik ne miälenvikasimmat tsyget puuttuukin.
Last edited by hrmunoita (08.08.2014 03:00)
Enpä tartu tohon vielä. Pitää odotella viikonlopun yli ja kuunnella rauhassa. En voi olla alleviivaamatta sitä, miten tärkeä julkaisu tässä on käsillä.
No hä ihan vitun tiukka ep
Vaik ne miälenvikasimmat tsyget puuttuukin.
lähinnä just tota jälkimmäistä, oisha tää kovaa melkein kelle tahansa muulle kun tipalle mutta ehkä odotin tipalta viel kovempia bangereita ja nopeaa toimitusta. toivottavasti tää ensivaikutelma tästä vielä muuttuu kuuntelun myötä, mutta jotenkin valju kuva jäi uusista stygeistä.
Lentokone ihan törkeen kova styge
Tippa kyl vois siirtyä jatkossa esim. Monspille.
Last edited by Jophiest (08.08.2014 14:46)
joo kyl nää alkaa lähtee
Ensi kuuntelu menossa:
Wörkkii - mitas vittua. En ois kaivannu Tipalta tällaista työmoraalin ja itsekseen pärjäämisen ylistystä.
Puffaadokaa - parhaita biisejä vähään aikaan, joten taso toki nousee
Mehu - ei oikein lähde vieläkään. Sormennapsautus-sample toki aina varma
Loco - taso nousee taas
Hakunamatata -
Lentokone - No nyt. Siisti koukku tossa taustassa, Tippa-tyyliin hiton tykit rummut ja Tipedin flow kohillaan. Mut onks tässäkin joku Galle messissä?
Heihei - meni vähän ohi
Mä oon timantti - Huhhuh - 6/5 jo pelkästään siitä, miten Tippa aloittaa tän biisin
Kyl tää vankalta 4/5-levyltä vaikuttais.
Last edited by Folkhälsan (09.08.2014 11:12)
Vuoden nuori muotoilija.