You are not logged in.
Roskilde ei käy.
Belgiaa vois harkita jos keksis halvat lennot jotain kautta.
Mitä kaveri oli lentoja Pariisiin ja Brysseliin katsellut, niin ihan inhimillisissä hinnoissa vaikuttivat olevan. Ois kyllä mahtava lähteä, mutta niin monta juttua ehtinyt lyömään kesältä jo lukkoon, että ei taida taipua. Ranskan ja Belgian keikat kiinnostais enemmän, mutta eipä tule varmaan sitten koskaan Roskildeenkaan lähdettyä, jos ja kun nyt passaa
Menetetty peli
Tukkahan tässä lähtee ku pitää niin paljon päätä raapia. En tiedä yhtään mitä teen, mut kun Prince ois aika pirun tärkeetä päästä näkemään livenä. Tekis edes jotain live-dvd -julkaisuja tai sellasta. On muuten vissiin ainoa näistä elämäni tärkeimmistä artisteista mitä en ole onnistunut livenä näkemään.
Private Joy -biisiä tuli muuten eilen kuunneltua, ihan lajinsa parhaita sekin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tekis edes jotain live-dvd -julkaisuja tai sellasta.
Onhan Rave Un2 the Year 2000 ja Live At the Aladdin Las Vegas kovia, mutta toki uuttakin vois jo tulla. Lontoon jälkeenhän oli paljon huhuja, että tulis jotain ja Montreux'ssä kuvattiin ilmeisesti myös, mut eipä ole näkynyt.
Private Joy -biisiä tuli muuten eilen kuunneltua, ihan lajinsa parhaita sekin.
Jostain syystä YouTubestakin näyttäs löytyvän taas Princeä.
Menetetty peli
52-vuotias pop-legenda Prince kertoo yllättävän lääkkeen siihen, mikseivät hänen hiuksensa ole lähteneet.
Breaking News -sivuston mukaan Prince uskoo kitaransoiton pelastaneen hänet kaljuuntumiselta.
- Kun on soittanut koko ikänsä kitaraa, se tekee hyvää. Olen vakuuttunut siitä, että kehoni läpi kulkeva sähkö pitää hiukseni päässä.
30 albumia urallaan tehnyt Prince ei voi elää ilman uusien biisien levyttämistä.
- Joku kertoi vastikään minulle nähneensä minut huippuvuosinani, mutta mistä hän tietää, koska olen ollut huipullani? Parannan koko ajan. Kun kuuntelen vanhoja levyjäni, olen häpeissäni siitä, miltä soitto kuulostaa niissä.
kuulemma tää oli kans ollu ihan hyvä roskildessa
löytyyks spotifysta?
Aika hämmentävää, että kaiken jälkeen Warner julkaisee ton uuden levyn. Varsinkin kun Warner-levyt löytyy spotifystakin.
Jää kyllä kaiveleen ikuisiksi ajoiksi kykenemättömyys Roskilden suhteen.
Menetetty peli
Nyt ei oo foorumin väki ihan kartalla, just muijan kanssa puhuttiin siitä että jos Prince sanoo et internet on ohi, niin sillon se todellakin on ohi.8):peuk:
Keikkojen missaaminen harmittaa vietävästi. Prince on nero, suuri aikakautemme ja muitten aikakausien näkijä. Just kuuntelin I Wanna Be Your Loverin, Private Joyn ja koko Purple Rain -lp:n ja onhan tää parasta ikinä. Seuraavaks ehkä Chelsea Rodgers soimaan mut siitä menee kyl loputkin yöunet ku meininki vie mennessään.
Erotic City
Last edited by Neuvostoliitto (09.07.2010 03:00)
Uusin vaikuttaa parilla kuuntelulla aika hyvältä.
Menetetty peli
Ostin just uuden levyn. Makso euron, mukana tuli Daily Mirror
lähikaupasta, internet IS dead
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Menetetty peli
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
http://yle.fi/uutiset/viihde/2010/09/pr … origin=rss
Mä oon töissä illalla kai
en ole kolmekybänen emoboy
MORJES.
Todellakin mestoilla.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Nonni!
Paljonkohan jiput huutaa?
Alko melkein itkettää, oon onneni kukkuloilla
En usko ennenkö nää liput. Ja Princen.
sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kyl tämä näyttäis nyt kuitenkin ihan hyvältä. Puhetta on ollut Pohjois-Euroopan kiertueesta ja ainakin Bergenin päivämäärä näyttäisi olevan jo varmistettu. Liput tulossa myyntiin ilmeisesti ensi viikolla. Kesällä hallikeikkojen liput on olleet kuulemma 120:n luokkaa. Norjassa ilmeisesti 898 NOK eli jotain alta 115 :n.
Mut enpä itsekään hommaan uskalla uskoa ennen kuin näen P:n lavalla. Aika paljon noita peruutuksia kuitenkin tapahtunut lippujen myynnin jälkeenkin. Ja voihan se olla että ihmiset pitää tuota vaikka kalliina, eikä lippuja myytäis näin lyhyellä varoitusajalla tarpeeksi. Mut eiköhän se myy loppuun suht nopeasti.
Menetetty peli
Kesällä hallikeikkojen liput on olleet kuulemma 120:n luokkaa.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
69 on jo aika halpa, millasiin paikkoihin lienee? mutta enpä jaksa edes yrittää perjantaina, menköön tonne ne jotka enempi tätä diggailevat
Jos 15. päivä on vielä jippuja jäljellä, ni sitten, muuten ei.
Liksapäivä sopivasti myyntiintulopäivän alla.
Saanko kysellä, että minkähänlaisia hintoja odottelit?
Menetetty peli
Jos 15. päivä on vielä jippuja jäljellä, ni sitten, muuten ei.
Varmaankin sama taktiikka, ja silloin 15. päiväkin lippujen hinnoista johtuen vielä iso EHKÄ...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
simo_vaatehuoneelta wrote:Saanko kysellä, että minkähänlaisia hintoja odottelit?
No jotain tollasta. Käytännössä 129 ja 99 liput lienee ainoita järkeviä. Nuo "halvat" jiput on tietty takakatsomoon ja piippuhyllylle josta ei näe eikä kuule mitään. Onhan 129 nyt ihan vitun paljon yhdestä konsertista. Mut tätä tää on.
EI SE AUKI ENÄÄ OO