You are not logged in.
Princen tulo keikalle oli viimeiseen asti epävarmaa. Princeä ahdisti päivää ennen keikan alkamista. Princen hammasta särki ja hän halusi jättää keikan väliin. Princen äiti toivotti Princelle hyvää keikkaa. Prince osti ravintolavaunusta oluen. Hän oli matkalla kohti Helsinkiä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
maailman merkittävin ja paras keikka koskaan
princen basisti ja koko bändi
fiilis just nyt
tänään ja huomenna ja aina on menossa vuosi 1999
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
AIVAN SAMAA MIELTÄ NEUVOSTOLIITON KANSSA.
KALLIS LIPUN HINTA TULI LUNASTETTUA ENSIMMÄISEN KAHDEN BIISIN YHTEYDESSÄ. SIITÄ ETEENPÄIN OLI MAAILMAN RETEIMMÄT BILEET. VIIMEISEN ENCOREN AIKANA LUONNOLLISESTI YLEISÖKIN JORAAMASSA LAVALLA.
Last edited by hc_jose (22.07.2011 02:24)
Aivan mahtavaa. Eniten rakastin niitä hetkiä kun Prince soitti kitaraa.
Ei soittanu I Would Die 4 Youta. Varmaan ihan paska keikka
en ole kolmekybänen emoboy
maailman merkittävin ja paras keikka koskaan
princen basisti ja koko bändi
fiilis just nyt
tänään ja huomenna ja aina on menossa vuosi 1999
Ei jättänyt juuri jossitteluja, aika täydellinen keikka. Kaikki oli tasapainossa: hittejä, kitarointia ja vähän harvinaisempaa matskua. Mountains, Love Bizarre, The Love We Make Tunnelma oli todella hyvä, ainakaan minä en ole hallikeikoilla kokenut aiemmin yhtä antaumuksellista osallistumista yleisöltä heti kättelyssä ja läpi keikan.
Kavereiden kanssa puhuttiin sittemmin, että oikeastaa ainoa parannettava asia olisi osan lainabiisien pois jättäminen, koska omiakin biisejä olisi niin pirusti. Olihan se Cobham-jamittelu alussa aika rautaa ja Dancen groovesta tykkäsin, mutta sitten vaikka Sly & The Family Stonen ja MJ:n tilalla ois ihan mieluusti kuullut jotain Artistin omaa matskua. Tuohan nuo coverit toisaalta settiin sellaista hengittävyyttä ja tunnistettavuutta satunnaisemmille kuulijoille, eli eipä tähänkään yksiselitteistä moitteen sanaa voi sanoa.
Tuli vielä mieleen, että mielenkiintoista miten lehdistö ja suuri yleisö on jotenkin just nyt tajunnut kuinka kova kitaristi Prince on. Faktahan se on, mutta kirjoituksissa ja keskustelussa se nostetaan esiin ikään kuin kaikkien juuri itse keksimänä ja toisinaan hieman puolustuksenomaisesti. Näköjään koko kansaa koskettava keikkaperuutustraumatisoituminen on ollut myös huvittavaa.
Menetetty peli
Oli todel kova kyllä.
Oli hyvä, mutta olis voinut olla parempi. Eka tunti meni aika jamittelussa ja vaikka siinä olikin ihan hyvä meininki, niin pikkuisen liikaa soitinmasturbaatiota ja huomattavasti mielummin olisin kuullut niitä biisejä, jotka tunnen. Ekan tunnin aikana en tainnut tunnistaa kuin Pop Lifen ja 1999:n. Sitten ekan encoren jälkeen alkoikin tulla kyllä hyvää potpuria ja toimi kyllä. Myös lopun yleisön laulatukset toimi myös. Encoreja tosin tuli aivan liian monta ja itseäni alkoi ainakin vituttamaan se hirveä edestakas veivaaminen parin biisin välein. Keikka jäi silti kuitenkin vähän liian lyhyeksi, koska odotin lähemmäksi kolmen tunnin keikkaa, kun kaverit oli puhuneet, että oli vetänyt muualla sen pituisia.
Eli odotukset keikasta ja sen sisältö ei nyt ihan mätsännyt niin kuin halusin, mutta kyllä se keikka hyvä oli. Olisi vain voinut olla parempi ja ihan mielettömästi jäi sellaisia biisejä soittamatta, jotka olisin halunnut kuulla, ehkä suurimpina puutteina When Doves Cry, Let's Go Crazy ja I Could Never Take Your Place jne. Myös ehkä yleisö siinä kohtaa, jossa itse olin, ei ollut ihan täpöllä messissä, niin sekin vaikuttaa omaan kokemukseen aika paljon. Suht edessä olin kuitenkin (catwalkin reunan ja etureunan puolivälissä), mutta yhteislaulukohdissa aika hiljaseks jäi monet ympärillä.
En usko, että myy loppuun noilla hinnoilla. Hitto kun ei voi enää tehdä polleja.
Taisin olla oikeessa?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ei tainnut olla tosiaan ihan loppuunmyyty.
Settilista löytyis kutakuinkin täältä:
http://www.princevault.com/index.php/21_July,_2011
Ainaki keikkapäivän aamun Hesaris luki et lippuja saa ovelta. Mut sehä ei tosin merkitse muuta ku et ei myyty loppuun ennakkoon, jote älkää täl tiedol viel jakako vetopottejanne.
Siellähän oli jopa "lakanat" takayläkotsomoiden päällä. Muistaakseni noihinkin on myyty joissain keikoissa lippuja? En kyllä ole varma tuosta viimeisestä, kun on aikaa viime viisiitistä ko. halliin.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Tällä hetkellä suosikkibiisini on The Beautiful Experience EP:ltä löytyvä Mustang Instrumental
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hämmentävä tämä myöhäisheränneen Prince-rakkaus. Se täyttää minut kokonaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mjoo. kun täälläkin joskus höpisin paljon niistä julkaisemattomista levyistä 86-88 -ajalta niin nyt sitten kirjoitin vähän pidemmästi samasta ajasta. täältä löytyy asiasta kiinnostuneille: http://www.nrgm.fi/artikkelit/yksin-stu … a-1986-88/
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Hyvä juttu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aivan tajuton Prince-kiima just nyt.
Radiosta tuli perjantaina joku Princen uusi biisi tulevalta levyltä. Se kuulosti tajuttoman hyvältä!
Tämähän se:
Last edited by leposi (23.03.2014 18:01)
Purple Rainin ilmestymisestä 30 vuotta
'Purple Rain' Turns 30: Prince's Engineer Shares Majestic (And Maddening) Studio Stories
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onpa kamala ilta.
Kiitos Prince kaikesta.
melkoinen yllätys kyllä, rip vaan sweet prince
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
rip ja missäköhän mun purple rain cd on
Why You Cant Listen to Princes Music After His Death
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
somessa näkyy olevan samanlainen meno kuin bowien kuoltua, ja ymmärtäähän sen, vaikka henkilökohtaisesti kyseessä ei ollut itselleni läheskään yhtä merkittävä artisti, tosiaan omistan vain yhden princen levyn (pitänee kyllä pyöräyttää viikonloppuna, se taitaa ollakin landella, jossa on osa levyistäni) ja jos kännykästäni löytyy yli 4 tuntia bowien musiikkia, niin princeltä vain 4 valittua biisiä. mutta juuri alkuviikosta kävelin hakaniemen rantaa ja soittimeen arpoutui purple rain ja tuumasin että on kyllä ihan sairaan kova biisi.
ehkä pitää nyt vaivihkaa hankkia vähintään joku prince-kokoelma, onhan asia ollut työn alla aika pitkään, kun tässäkin topikissa kyselin joskus suosituksia. en vain ole saanut aikaiseksi. tiedän että monet ihmettelee, miksi jengi innostuu jostain artistista vasta kuoleman jälkeen, mutta itse ymmärrän tämän ihan hyvin. muistan myös ekan kerran kun kuulin princeä, se oli 80-luvun alussa radiossa rockradion kovan päivän illassa, jossa joku toimittaja (luultavasti jukka haarma) soitti enemmänkin princeä, silloin en siitä falsettimenosta tajunnut yhtään, en ollut varma edes laulajan sukupuolesta. sittemmin toki 1999 ja vastaavat hitit tuli tutuksi, mutta se lopullinen innostus jäi saamatta, mutta erittäin arvostettava taiteilija oli ja käsittämättömän nuorena lähti. rest in purple sweet prince
p.s.
nimim. armpit fartin fb-muistoille aiheesta suuri
Yön yli menty ja suru on edelleen puserossa. Sign o the times soi just luureissa.
Oikeastaan nyt jää mietityttämään/hirvittämään, että milloin alkaa kamala rahastus kaikella Princen vaultiin jääneellä musiikilla ja dokkareilla. Kaveri oli kuitenkin todella tuottelias heebo. Tuskin se kaikki ihan roskaa on.
Pistetään nyt vielä tää video. Järjetöntä kitaran kanssa rakastelua.
Käsi lippaan äijälle. Toista ei ole, eikä tule.
Prince oli linkki sukupolvien ja tyylien välillä
kommenteista:
"Hänen tunnetuimpia kappaleitaan olivat muiden muassa Purple Rain, 1999, When Doves Cry ja Kiss."
Ainoa kappale, josta suuri yleisö hänet tietää on The Most Beautiful Girl In The World. Ja se on myös hänen tunnetuin ja paras kappaleensa.
mitä ihmettä?
mutta kieltämättä vain yksi mainituista puuttuu kännykästäni (ja se on toi pulubiisi). t: suuri yleisö